Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: geen stalling meer gezocht// trailer te koop. voor 2 motoren, 275 euro.  (gelezen 2506 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
zie titel, hij is te koop. vaste prijs 275 euro. oprijplaat er bij voor 25 euro.
 
 
Ik heb een mooi motor trailertje op een zwaar vouwcaravan onderstel. Grote wielen en 750kg as. sterke betonplex bodemplaat en nieuwe sporen er op, 2 stuks waarvan je er een kan verplaatsen naar het midden in 2 minuten. Dit als je met een motor rijd.
 
Ik kan hem helaas niet meer stallen bij huis.
Dus het mooiste zou zijn als iemand in Amsterdam wel een plekje heeft en dit ding kan stallen, met als vergoeding dat je hem ook mag gebruiken natuurlijk!
 
Als ik dat niet vind, is hij te koop.
Hij moet met spoed wel een nieuw plekje hebben, dus biedingen zijn welkom. De trailer is 2 jaar terug gebouwd. op en neer naar marokko, polen en frankrijk. naast diverse offroad ritjes in nederland. prima ding die heel stabiel volgen blijft.
Met reserve wiel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #1 Gepost op: 18-07-2010, 18:40 »
Zet hem met een wielklem weg op een vrachtwagenparkeerplaats. Grote ketting om een paal. Bijv. Basisweg, amsterdam.

Zo deed ik het ook, nooit problemen gehad.

Boetes kunnen ze toch nooit uitdelen aan een aanhanger zonder kenteken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #2 Gepost op: 18-07-2010, 21:42 »
  Zet hem met een wielklem weg op een vrachtwagenparkeerplaats.

Zeker niet in Belgie doen, word je misschien beboet voor sluikstorten  :-X ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #3 Gepost op: 18-07-2010, 22:18 »
Heb ik wel oren naar , heb je een foto ?
Dan doe ik je een bod .
Bij mij stallen is ook geen probleem , maar is 60 km van amsterdam .
 
 
 
Olaf
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #4 Gepost op: 19-07-2010, 09:32 »
bij de Big club zaten 2 jongens uit amsterdam, beiden met een loodsje, 1 in noord en de ander in badhoevedorp meen ik. Die jongen uit noord heeft ook een camping in frankrijk .... kan er even niet meer opkomen maar ik ga graven in mijn geheugen.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #5 Gepost op: 19-07-2010, 09:48 »
bij de Big club zaten 2 jongens uit amsterdam, beiden met een loodsje, 1 in noord en de ander in badhoevedorp meen ik. Die jongen uit noord heeft ook een camping in frankrijk .... kan er even niet meer opkomen maar ik ga graven in mijn geheugen.

zal we lastig worden na een dagje zwarte cross  8)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #6 Gepost op: 19-07-2010, 10:12 »
Ik heb een mooi motor trailertje op een zwaar vouwcaravan onderstel. Grote wielen en 750kg as. sterke betonplex bodemplaat en nieuwe sporen er op, 2 stuks waarvan je er een kan verplaatsen naar het midden in 2 minuten. Dit als je met een motor rijd.
 
Ik kan hem helaas niet meer stallen bij huis.
Dus het mooiste zou zijn als iemand in Amsterdam wel een plekje heeft en dit ding kan stallen, met als vergoeding dat je hem ook mag gebruiken natuurlijk!
 
Als ik dat niet vind, is hij te koop.
Hij moet met spoed wel een nieuw plekje hebben, dus biedingen zijn welkom. De trailer is 2 jaar terug gebouwd. op en neer naar marokko, polen en frankrijk. naast diverse offroad ritjes in nederland. prima ding die heel stabiel volgen blijft.
Met reserve wiel.
Ik heb waarschijnlijk een plekje in wormerveer. Ik huur daar een gedeelte van een loods met een afgesloten buitenterrein waar die wel zou kunnen staan. Moet nog wel even overleggen met de hoofdhuurder.
Tegenprestatie is dat ik 'm af en toe gebruik :-)
Laat je nog weten. Laat even weten of je interesse hebt...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: motortrailer stalling amsterdam gezocht, of trailer te koop.
« Reactie #7 Gepost op: 19-07-2010, 10:43 »
zal we lastig worden na een dagje zwarte cross  8)
dat graven bedoel je zeker ...... een heet Paul
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
openingspost aangepast,
Hij is te koop voor 275 euro. oprijplaat er bij voor 25 euro.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
foto´tjes er bij, hij moet echt weg want staat nu op gemeentegrond, en ik ga daar gezeur mee krijgen..
 

 

 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
schopje!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
is hij in je 1tje rechtop tegen een muur te zetten?
als dat zo is weet ik misschien wel een plaatsje in een loods van mijn werk achter Amsterdam Sloterdijk, hier ga ik mijn motor ook neerzetten. (wel nog even overleggen met de chef uiteraard)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Heey Yogo, dat zal wel gaan met veel powerr maar ik heb toch besloten dat dat niet handig genoeg is. Ik doe hem weg en er komt een een sporig wagentje voor terug die ik in de tuin kan zetten. het punt is dat ik wel wat ruimte heb, maar alles moet door een poortje van één meter heen, dus ik moet het zelf kunnen tillen/draaien door dat poortje.
 
Maar bedankt voor het aanbod!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Ik bied je er 250euro voor met oprijplaat .
 
Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Hoi Olaf,
we zorgen wel voor defraltie van de munt op deze manier, maar je mag hem hebben.
De oprijplaat moet je  wel zelf even ophalen iets buiten amsterdam.
Bel/mail/pm maar even. het zou mooi zijn als je hem voor het weekend op haal, vrijdag avond ben ik zelf weer op pad zie je.