Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: wat is er gebeurd met topspeed tv?  (gelezen 4535 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Gepost op: 26-07-2010, 14:49 »
Ik probeer al enkele weken op topspeedtv.nl te komen maar de website is al enkele weken offline. Iemand hier die daar meer over weet? Zou toch wle jammer zijn als ze er mee gestopt zijn vond reportages altijd wel geinig van de rallys die ze volgde.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #1 Gepost op: 26-07-2010, 14:59 »
Als je deze verslaggever eens mee hebt gemaakt tijdens een rally ga je hem pas echt op zijn juiste waarde waarderen.
Ik probeer al enkele weken op topspeedtv.nl te komen maar de website is al enkele weken offline. Iemand hier die daar meer over weet? Zou toch wle jammer zijn als ze er mee gestopt zijn vond reportages altijd wel geinig van de rallys die ze volgde.
   
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #2 Gepost op: 26-07-2010, 14:59 »
Als je de melding bekijkt zijn ze aan de limiet van hun provider gekomen.....

misschien dat ze iets te populair zijn geworden ??

Ben idd wel benieuwd ja.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4383
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #3 Gepost op: 26-07-2010, 15:06 »
Kan me iets herinneren dat ie wel bij de Breslau rally aanwezig was. Van afgelopen Tuareg heb ik nooit iets gezien.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #4 Gepost op: 26-07-2010, 15:11 »
Als je deze verslaggever eens mee hebt gemaakt tijdens een rally ga je hem pas echt op zijn juiste waarde waarderen.   

Nou dan behoor je tot een select gezelschap , er zijn er maar weinig die Martin (*)utberg waarderen !!
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #5 Gepost op: 26-07-2010, 16:24 »

Nou dan behoor je tot een select gezelschap , er zijn er maar weinig die Martin (k)utberg waarderen !!
    Ik geloof dat we het helemaal met elkaar eens zijn Jack en op de zelde wijze deze man "waarderen"  Gelukkig heeft hij tegenwoordig een andere hobby  http://martinutberg.com
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #6 Gepost op: 26-07-2010, 16:27 »

Nou dan behoor je tot een select gezelschap , er zijn er maar weinig die Martin (k)utberg waarderen !!

 :stupid:
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #7 Gepost op: 26-07-2010, 16:58 »
Als je deze verslaggever eens mee hebt gemaakt tijdens een rally ga je hem pas echt op zijn juiste waarde waarderen.   
ik heb hem in 2008 meegemaakt met de oosteuroparally wat een kwal is dat zeg praatjes voor 10 hij doet net of die de rally gereden heeft hij is met de start in beeld en bij de finisch en wat daar tussen gebeurt????
ik dacht bij de heroes legend deed die hetzelfde wat ik gehoord hebt van kennissen
dus een weggooier
zo effe me gal gespuugd
greetz

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #8 Gepost op: 26-07-2010, 17:13 »
ik heb hem in 2008 meegemaakt met de oosteuroparally wat een kwal is dat zeg praatjes voor 10 hij doet net of die de rally gereden heeft hij is met de start in beeld en bij de finisch en wat daar tussen gebeurt????
ik dacht bij de heroes legend deed die hetzelfde wat ik gehoord hebt van kennissen
dus een weggooier
zo effe me gal gespuugd
greetz
Ik mocht ook kennis maken tijdens OER 2008  En deel geheel je mening Peet 2009 was nog veel erger.
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #9 Gepost op: 26-07-2010, 17:21 »
    Ik geloof dat we het helemaal met elkaar eens zijn Jack en op de zelde wijze deze man "waarderen"  Gelukkig heeft hij tegenwoordig een andere hobby  http://martinutberg.com

Nou ik heb net zijn foto's zitten bekijken op zijn site , en ook dat is niks , compositie waardeloos , het is storend als mensen met een digi camera zich gelijk fotograaf gaan noemen.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #10 Gepost op: 26-07-2010, 18:13 »
Tijdens de OER 2009 mocht ik 10 seconden voor een proef de motor niet starten omdat hij met een interview bezig was.
Zijn aanwezigheid was belangrijker dan die van een deelnemer.

Ik weet niet meer wat hij daarna zei want een KTM 950 maakt afentoe best wel een herrie.  :D

Daarna heeft hij mij "terug gepakt" door alleen een crash van mij in beeld te brengen met wat lullig commentaar erbij.



Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #11 Gepost op: 26-07-2010, 18:40 »
Het is op zich wel een leuk programma.

Ik hoorde ook zoiets over die martin. Hij zou ter promotie van zijn deelname aan de heroes legend wat rondjes rijden op een honda op een crossbaan. Ik heb van 2 verschillende bronnen gehoord dat hij niet zelf heeft gereden maar een lokale jeugdrijder heeft laten rondrijden. Maar nogmaals, het is wel grappig om te zien.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #12 Gepost op: 26-07-2010, 20:11 »
Het is op zich wel een leuk programma.

Ik hoorde ook zoiets over die martin. Hij zou ter promotie van zijn deelname aan de heroes legend wat rondjes rijden op een honda op een crossbaan. Ik heb van 2 verschillende bronnen gehoord dat hij niet zelf heeft gereden maar een lokale jeugdrijder heeft laten rondrijden. Maar nogmaals, het is wel grappig om te zien.

Het was niet een jeugdrijder maar Eddy Lemmens de KTM dealer uit Veldhoven die het pak van Utberg had aangetrokken.
Alle verhalen van Utberg moet je met een grote korrel zout nemen in brabant noemen we zo iemand een KWATSERT.
Neemt niet weg dat de filmpjes die hij op topspeed tv maakt toch wel aardig zijn om naar te kijken  ;D
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #13 Gepost op: 26-07-2010, 20:17 »
Is
Kan me iets herinneren dat ie wel bij de Breslau rally aanwezig was. Van afgelopen Tuareg heb ik nooit iets gezien.

Is allemaal in duitsland uitgezonden voor de orga.

Ff wat anders, ik ken hem slechts van 3 gewisselde zinnen, maar is het echt zo erg dat we m hier 2 pagina,'s lang gaan afzeiken zonder dat ie er zelf bij is?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: wat is er gebeurd met topspeed tv?
« Reactie #14 Gepost op: 26-07-2010, 22:29 »

Ff wat anders, ik ken hem slechts van 3 gewisselde zinnen, maar is het echt zo erg dat we m hier 2 pagina,'s lang gaan afzeiken zonder dat ie er zelf bij is?

Ik zie maar 1 pagina...  :P Maar ik zal me inhouden  ;D
KTM 300 EXC TPI