AllRoad-Forum > All-Road Equipment

FIM Endurobanden

<< < (2/9) > >>

erwindob:
Iets van 4 jaar terug had je bij Roda een setje (voor + achter) voor 68 euro, dat is nogal veranderd.
De trial bandjes die ik daar kocht waren een jaar later ongeveer de dubbele prijs.
Best jammer
 
Laatste keren heb ik de banden bij een Duitser vandaan die met een grote Metzeler vrachtwagen bij de enduro/offroad staat. 100 euro voor een set.
 
@JW Endurobandjes omleggen bij de dealer: ga je schamen!  :o
(ik laat het Irene wel eens doen :P )

JW:

--- Citaat van: erwindob op 16-08-2010, 13:08 ---
@JW Endurobandjes omleggen bij de dealer: ga je schamen!  :o
(ik laat het Irene wel eens doen :P )

--- Einde van citaat ---

tja, ik heb er een bloedhekel aan, en zolang ik de investering doe in mousses vind ik dat de dealert ze er ook wel ff om mag leggen voor dat geld :)  met die IRC en een extra setje velgen hoefde het ook mar 1x per jaar....maar misschien moet ik eens een bandenplankje gaan overwegen met die enduros in t verschiet.

RR:
da's nou jammer, ben net ook toe aan nieuwe bandjes. Had anders wel meegedaan.

nijkamp:
Hey Timo,

Ik moet ook nieuwe. Wat wil jij er onder hebben? Ik zit zit aan MT21 te denken. Moeten voor mij toch ook een beetje straatbaar zijn.
De dunlop d 606 lijkt me ook wel wat.

Gr

Remco

Noppy:
Kijk ook eens naar de Michelin AC10. Is een beetje zelfde compound als richting de Baja. Slijtvast op stenen, maar toch goede grip in de blup. Asfalt is toch ook een beetje steen en met het vermogen van de 690 zou de slijtage dan wel eens heel goed mee kunnen vallen.



Of anders de Pirelli Scorpio X Country Heavy Duty. Zit ook onder de 60 euro.

Vóór zou ik een lekker aggressief bandje nemen, zoals de Pirelli Scorpion Pro. Kan je ook mooi van lijn veranderen, ondanks het feit dat hij nogal wat gewicht op het voorwiel draagt ;D

Complete setje kan je onder de 100€ klaar zijn bij www.mx-banden.nl of bij www.reifenversand.com

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie