AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Alternatieve montage roadbookhouder?

(1/3) > >>

CreaToR:
Hallo en goede avond allen alhier. Ik ben net nieuw hier!

(Ik banjer wel al een tijdje op motor-forum, noppenforum en het AT-gedeelte van de TA-club rond...)

Ik wilde meteen eens peilen of er mensen zijn die een goed(koper) alternatief weten voor de "RAM-mount" bevestiging voor het monteren van allerlei apparatuur op de motor.

Ik heb namelijk een mooie kunstof roadbookhouder van iemand overgenomen (nog een bedankje aan "De Neus;-) en de bevestigingsmaterialen zijn duurder dan de houder zelf!

wie heeft er info?

Reeds dank!

Tikka:
Welk routeboek is het? Miischien dat we dan een idee krijgen hoe je het kan bevestigen

de_neus:
Tis een selfmade roadbookhouder gemaakt van ik meen een elektricitieitsdoos.

Er kan dus aan alle kanten gehakt / geboord worden zonder de waarde aan te tasten.

Wie heeft er een goede tip ( opgedaan bij eigen projecten ?)

LEO

CreaToR:
Haha, ik hoef zelf al niet meer uit te wijden over het houdertje, dat "wordt voor mij gedaan".

dank je wel , Leo!    ;)

de montage op het houdertje kan geschieden dmv wat schroefjes of boutje/moertje constructie.. het gaat me meer om een systeem waarmee je makkelijk de boel er op kan zetten, maar ook er makkelijk af kan halen.

krijn_jj:
Bij Louis hebben ze verschillende trillings gedempte bevestigingsmiddelen voor bijv. op je stuur.
http:\\www.louis.de
online shop >  Instrumente & Zubehör > Produktgruppe zubehör fur instrumente. (kon geen linkje maken)
misschien staan er ergens anders op die site ook nog wel van dat soort dingen maar ik had ff geen tijd om verder te zoeken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie