En weer een skup, al kan ik natuurlijk nooit concurreren met die van Jac
Zet hem dan ook op de motor beurs , daar heb je een groot publiek , met misschien wel interesse.
Soms zijn beslissingen nemen helemaal niet leuk Met pijn in mijn hart...Altijd al een echte rallye motor willen hebben MET een kenteken? Dan is dit je kans, want ik ga die van mij verkopen. Toen ik hem kocht: Tijdens de El Chott RallyeMotorisch is-ie helemaal perfect (gegarandeerd en er zijn mensen op dit forum die het kunnen bevestigen!) Blok is begin dit jaar helemaal gereviseerd. Er zit een Wiseco High Performance zuiger in. Alle bloklagers, rubbers, pakkingen etc. zijn nieuw. Achterveer is ook gereviseerd. Recent is de carburateur helemaal gereviseerd (nieuwe gasschuif, gasnaald, geleiderbus, etc.). Bon heb ik erbij. Volgens Brouwer Motoren een bijzondere motor die erg mooi loopt. Ik heb er sinds de revisie ongeveer 150 km mee gereden. Olie is nu 2x ververst (vol synth).Wat specs op een rijtje: Motorinhoud: 657,3 ccBoring x slag: 102* 80 mmCarburateur: dellorto 40Vermogen: 65 PKAantal versnellingen: 5Start: E-start en kickstarterVoorvering: WP 48 mm USD, 280 mm veerwegAchtervering: WP met oliereservoir, 320 mm veerwegZithoogte: 995 mmBodemvrijheid: 375 mmGewicht: 160 kg droogOptisch is het niet de mooiste motor, maar daar vond ik onbelangrijk. Daar kun je zelf met weinig moeite wat aan doen. Voor € 600,- extra krijg je er een gespoten voortank en 2 achtertanks bij in dezelfde kleuren als de kuip, inclusief kranen en dop (Geen Acerbis, dus de lak blijft hier WEL op zitten!). De prijs? Gezien eerdere discussies over de prijs van een KTM 660: als je op zoek bent naar een goedkope motor: helaas, zoek verder, ga voor een standaard motor: alle waarde naar zijn geld. Als je écht geïnteresseerd bent meld je dan even persoonlijk, dan komen we er vast wel uit. Kom een keer proefrijden: een testterrein heb ik hier bij de hand. Je zult verbaasd zijn over power en vooral over de rechtuitstabiliteit in het zand. Ineens is zandrijden niet moeilijk meer! Kan je in ieder geval verzekeren dat het in de verste verte niet op een 'normale' LC4 lijkt!Ik kan hem ook meenemen naar Rutten op 11 september, dan kun je hem daar proberen.Natuurlijk met alle rallye accesoires als MD-roadbook, ICO, IMO, etc. Je krijg het werkplaatshandboek en de boeken met onderdelennummers erbij, net als alle verbruiksonderdelen (remblokken, tandwielen, spaken, etc.)Ik heb verder nog meer onderdelen, een 2e set wielen, laag voorspatbord, de body kit, etc. die je tegen meerprijs kunt overnemen. Verdere specificaties en een testverslag vind je hieronderWat sfeerbeelden in het echt:Ik heb nog veel meer foto's, dus roep maar als je die wilt zien.