Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

De ivecohoek

<< < (75/75)

Erik...:
Van de week m'n startmotor er maar eens onderuitgehaald. Geen gemakkelijke klus kan ik je verklappen.
Hij draaide nog wel rond maar zelfs met starthulp niet van harte. Bij de startmotor revisieboer bleek hij totaal uitgefikt. Massa probleem werd gezegd. €220 armer en een berg ergernis met het erin zetten is het nu opgelost. Hij start als een zonnetje.


Op naar het volgende klusje.

Arjen:

--- Citaat van: Erik... op 28-11-2014, 18:55 ---Van de week m'n startmotor er maar eens onderuitgehaald. Geen gemakkelijke klus kan ik je verklappen.
Hij draaide nog wel rond maar zelfs met starthulp niet van harte. Bij de startmotor revisieboer bleek hij totaal uitgefikt. Massa probleem werd gezegd. €220 armer en een berg ergernis met het erin zetten is het nu opgelost. Hij start als een zonnetje.


Op naar het volgende klusje.

--- Einde van citaat ---


Dat klusje staat ook op mijn agenda.....
Die achterste bout kun je slecht bij zeker?
Heb je het wiel en de uitlaatbocht verwijderd?

Erik...:

--- Citaat van: Arjen op 28-11-2014, 21:24 ---
Dat klusje staat ook op mijn agenda.....
Die achterste bout kun je slecht bij zeker?
Heb je het wiel en de uitlaatbocht verwijderd?

--- Einde van citaat ---
Bij mijn oude zat er schroefdraad in ipv een moer. Bij de nieuwe was dit niet en heb ik met een ringsleutel en ratel lopen kloten. Heb de uitlaat voor los gemaakt en uit de rubbers was voldoende. Hij hoeft er niet helemaal onderuit.

GCP4x4:
Beste Iveco- rijders,
FF voorstellen.  Ik ben Arne en doe in 4x4 banden en velgen.  Ik ben zelf een 4x4 fan (rij met Defender v8) en mijn bestelwagen is een Iveco  ;)
Ik ben op zoek naar gebruikte 9.00R16 banden om te laten rechapperen.  Karkassen moeten nog bruikbaar zijn.
Ik dacht dat iemand van jullie misschien kan helpen?  U mag alles aanbieden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Grts

Kibbe:
Bel deze mannen eens:

http://www.commerce-trucks.com/nl/onderdelen/diversen-gebruikte-en-nieuwe-banden.html

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie