Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006  (gelezen 21299 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #105 Gepost op: 24-09-2006, 21:24 »
Was weer een mooie rit veel stof natuurlijk en dan rijden mer Rogier en die 2 andere stoffige types, ging nog goed ook! :)
Het ging lekker vlot weinig fout gereden en geen valpartijen ed.
Wel weinig van ALM gezien/gesproken.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #106 Gepost op: 24-09-2006, 21:27 »
Zo, net thuis, vandaag samen met N!co en Bitkid gereden, en moet zeggen dat die damesbrommert Bill geen windeieren heeft gelegd!

Heel erg lekker greden met Team Suzuki (2x DRZ, 1 keer DR) alleen niet uitgereden. We hebben teveel geleuterd, teveel en te vaak gestopt, maar dat was wel erg fijn, gewoon lekker op het gemakje. Twas in ieder geval erg gezellig!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #107 Gepost op: 24-09-2006, 21:38 »
De enige mooie foto was van de held van de dag:

Op zijn damesbrommert  ;)


Offline member

  • R1150GS
  • *****
  • Berichten: 327
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #108 Gepost op: 24-09-2006, 22:36 »
Klei en Nico bedankt voor het (af en toe) wachten. Ondanks het vele stof, was het heerlijk volgen!
Big bad Bill is sweet William now

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #109 Gepost op: 24-09-2006, 23:49 »
Was idd weer een geslaagd ritje, samen met m'n broer een stuk achter Frans Verhoeven (en zijn maat) aangereden totdat zijn maat (weet zijn naam niet) lek reed en m'n broer spoorloos was (m'n broer had in het stof een bochtje gemist en was hard onderuit gegaan) Bij de abdij van Poppel werd de binnenband vervangen + mocht ik wat benzine aftappen uit de de ex Depress bike en heeft Frans ons nog les gegeven hoe buig je een stuur (door de klapper van m'n broer) weer in z'n orginele stand (gewoon de motor agressief 1 kant omgooien terwijl je met 2 handen 1 handvat vasthoud en net boven de grond een flinke ruk geven. dit maal 4, in dit geval, en hij is weer recht)
Frans Verhoeven bedankt !! :-* Na een broodnodige tankbeurt voor m'n WR (k*ttig klein kl**te tankje) weer 't zand in en daar stond Frans Verhoeven + maat ons op te wachten, De maat van Frans wilde met ons meerijden want 't ging 'm iets te snel achter Frans en hij had geen roadbook. Met z'n drieën verder gereden en exact 1 km voor de camping (op die ventweg voor je 't dorp in rijdt) is m'n benzine ram en ram op (k*ttig klein kl**te tankje) m'n broer z'n arm vastgeklampt en gebroederlijk naar de finish (onderweg hield de maat van Frans, ik had toch echt naar z'n naam moeten vragen, 't verkeer tegen zodat we ongestoord arm in arm konden blijven rijden, dus maat van Frans ook bedankt.   

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #110 Gepost op: 25-09-2006, 08:20 »
.......de maat van Frans, ik had toch echt naar z'n naam moeten vragen, .....

JacTTR, I presume.


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #111 Gepost op: 25-09-2006, 11:47 »
Mooie rit. Jammer dat ik na 30 kilometer in een gat klapte en  na een korte vliegcursus op mijn rug landde waardoor het voor mij was afgelopen.
Ik heb nog wel een paar fot's van tevoren kunnen maken. Waar kan ik die naartoe sturen??

Jeroen

En hoe is het nu met je Jeroen?
Ben je trouwens gestopt vanwege je rug of kon je motor niet meer (normaal) rijden?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #112 Gepost op: 25-09-2006, 12:10 »
Ook wij, Jacques en Ronald, hebben een fantastische dag gehad. Het rijden ging echt super en ondanks dat er een kleine 100 man reden, hadden we daar totaal geen last van, lees stof. De LC4-tjes gingen goed door het zand. Alleen jammer van de toch wel vele wandelaars. het laatste stukje van de rit, de 2300 meter zandweg konden ze van mij part de boom in. Ondanks de wandelaar met hond kon ik het niet laten om er met een lekker gangetje door heen te knallen. Waarom gaan die mensen niet lekker in een park wandelen. Het talutje ging ook lekker. Mijn Adventure ging glijdend tegen de leuning omhoog. Die is nu voor een stukje orange, maar we zijn boven gekomen en dat is toch wat telt.

We hadden nog een mijlpaal. Het was de eerste keer dat we een rit helemaal hebben uitgereden. Kort op we hadden een top dag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #113 Gepost op: 25-09-2006, 12:46 »
Waarom gaan die mensen niet lekker in een park wandelen.
Waarom gaan wij niet lekker op een circuit knallen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #114 Gepost op: 25-09-2006, 13:05 »

Waarom gaan wij niet lekker op een circuit knallen?
[/quote]
over 3 weken ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #115 Gepost op: 25-09-2006, 13:36 »
Het was idd een mooi ritje. De eerste echte offroadrit op de superenduro was wel weer ff wennen. Ik vond m behoorlijk zoekerig op het voorwiel in het losse zand en voor t eerst waren zelfs mijn benen te kort.
Terwijl ik stilstond op een kruispuntje op een zandpad besloot ik maar gewoon om te vallen hahaha

Fietsers, wandelaars en de plaatselijke menvereniging kozen deze dag ook uit voor een stukje ontspanning.
We zullen toch rekening met elkaar moeten houden.
Ieder zn hobby....

Ik kan het toch niet laten om te zeggen dat het niet echt handig is om de plaggen gras uit de rotonde te rijden en om nog aan wat "freestyle figuurspoortrekken" op een akker te doen.
Ik denk dat het zo niet lang duurt voordat ook brabant ontoegankelijker voor ons gaat worden en dat Ad geen ritjes meer kan uitzetten in de buurt !!!!! :-[


Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #116 Gepost op: 25-09-2006, 16:04 »
Zo, net thuis, vandaag samen met N!co en Bitkid gereden, en moet zeggen dat die damesbrommert Bill geen windeieren heeft gelegd!

Heel erg lekker greden met Team Suzuki (2x DRZ, 1 keer DR) alleen niet uitgereden. We hebben teveel geleuterd, teveel en te vaak gestopt, maar dat was wel erg fijn, gewoon lekker op het gemakje. Twas in ieder geval erg gezellig!

Zeker lekker gereden! Mark, weer bedankt voor het voorrijden en het was gezellig mannen. Maar zijn die andere foto's mislukt? Meel ze eens dan...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 477
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #117 Gepost op: 25-09-2006, 16:16 »
Met Jeroen gaat het buiten overal spierpijn en een beurse plek onderaan mijn rug wel goed.
Ik denk dat mijn volle 2 liter Camelback een hoop van de klap heeft opgevangen.
Camelback was gescheurd en de slang was eraf geschoten.
Motor heeft een knik in het stuur en de rubber trilbussen in de kroonplaat zitten en zaten al scheef.
Dus de schade valt op zich wel mee, is  wel weer te repareren.

Ik denk dat ik toch maar eens zo'n cross harnas aan ga schaffen.

Jeroen


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #118 Gepost op: 25-09-2006, 17:47 »
Het was idd een mooi ritje. De eerste echte offroadrit op de superenduro was wel weer ff wennen. Ik vond m behoorlijk zoekerig op het voorwiel in het losse zand en voor t eerst waren zelfs mijn benen te kort.
Terwijl ik stilstond op een kruispuntje op een zandpad besloot ik maar gewoon om te vallen hahaha

Tja.. vrouwen...  ;)

Citaat
Fietsers, wandelaars en de plaatselijke menvereniging kozen deze dag ook uit voor een stukje ontspanning.
We zullen toch rekening met elkaar moeten houden.
Ieder zn hobby....

Voiel me op dat de meeste erg vriedelijk waren, tenminste, die ik heb gezien. Niet al te negatief dus..

Citaat
Ik kan het toch niet laten om te zeggen dat het niet echt handig is om de plaggen gras uit de rotonde te rijden en om nog aan wat "freestyle figuurspoortrekken" op een akker te doen.
Ik denk dat het zo niet lang duurt voordat ook brabant ontoegankelijker voor ons gaat worden en dat Ad geen ritjes meer kan uitzetten in de buurt !!!!! :-[

Amen.

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #119 Gepost op: 25-09-2006, 17:55 »
Alleen jammer van de toch wel vele wandelaars. het laatste stukje van de rit, de 2300 meter zandweg konden ze van mij part de boom in. Ondanks de wandelaar met hond kon ik het niet laten om er met een lekker gangetje door heen te knallen. Waarom gaan die mensen niet lekker in een park wandelen.

 >:( Helaas zijn mensen die zich zo gedragen een van de voornaamste redenen waardoor het all-roadrijden steeds meer aan banden gelegd wordt in nederland.  >:(
Laten wij gewoon rekening houden met de andere gebruikers van de velden en bossen zodat iedereen tevreden naar huis kan gaan en wij over tien jaar ook nog de bossen in kunnen duiken!

"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"