Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006  (gelezen 21292 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #120 Gepost op: 25-09-2006, 20:09 »
om de discussie (die op zich prima is, maar niet in deze thread) verder niet voort te zetten...

Het was een mooie rit, voor mij ook liefst wat natter, want er was veel stof! Niet dat ik er veel last van had, want ik moest weer eens voorop rijden voor het grootste deel van de rit.

Samen met Roos, Martin, Yvan en Leo (de laatste drie van EAO, waarmee we de Tuaregrally hadden gereden en bij  de reunie waren..) in een vlot tempo gereden. Alleen hadden die jongens kleine tankjes... dus te vaak stoppen, en Roos moest weer eens voor demolition-Rose spelen dus moesten we nog wat vaker stoppen.
(leef je  nog Roos?)

Al met al een lekker ritje, hopelijk volgend jaar weer!
ps.: Wij waren om 5 uur terug en toen zat er nog een gezellig clubbie op het terras bij de camping hoor!, tot een uur of 6

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #121 Gepost op: 25-09-2006, 20:26 »
Jawel hoor, ik leef nog. Alhoewel de dokter vanmorgen zei, dat ik mijn helm ernstig moest bedanken, anders was mijn schedel er slechter aan toe. Ze heeft zelfs die dikke buil op mijn hoofd flink lopen kneden, omdat ze dacht dat ik een scheurtje had opgelopen. Maar als de klachten deze week niet toenemen, zal dat wel goed zitten. Dus het voorlopige oordeel is een dikke hersenschudding en 2 gekneusde polsen :-X ...................en huisarrest >:(

Maar ik vond het ook een onwijs gave rit, maar wat een klotestof zeg, een keer bijna de bocht niet gezien en bijna het maisland ingereden en dan die verdomde gemene kuil langs het kanaal. Ik was blij dat ik ook nog een stuk voorop heb gereden voor mijn roadbooksteun het begaf, temminste ook nog een deel stofvrij kunnen genieten. En dan eindelijk eens een keer de hele rit uitgereden (alhoewel ik na die val met het kwartier langzamer ging rijden)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #122 Gepost op: 25-09-2006, 21:09 »
Frans Verhoeven ook nog gespot met zijn KTM 660 RR (ex van Depres), jsus wat vloog ie die trap bij dat viaduct op!!

 :o was hij dat .... ik dacht alleen: die vent is gek !

Het leek wel of hij ruzie met de trap had, zo hard dat ie dat dat ding aanviel. ATTACK

(en een erg vette wheelie toen hij bovenaan weg reed !)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #123 Gepost op: 25-09-2006, 21:35 »
om de discussie (die op zich prima is, maar niet in deze thread) verder niet voort te zetten...

Het was een mooie rit, voor mij ook liefst wat natter, want er was veel stof! Niet dat ik er veel last van had, want ik moest weer eens voorop rijden voor het grootste deel van de rit.

Samen met Roos, Martin, Yvan en Leo (de laatste drie van EAO, waarmee we de Tuaregrally hadden gereden en bij  de reunie waren..) in een vlot tempo gereden. Alleen hadden die jongens kleine tankjes... dus te vaak stoppen, en Roos moest weer eens voor demolition-Rose spelen dus moesten we nog wat vaker stoppen.
(leef je  nog Roos?)

Al met al een lekker ritje, hopelijk volgend jaar weer!
ps.: Wij waren om 5 uur terug en toen zat er nog een gezellig clubbie op het terras bij de camping hoor!, tot een uur of 6

Waren jullie er trouwens niet eentje van de groep kwijt geraakt ?

Maat van me was z'n versnellingspookje kwijt geraakt, net op de plek waar jullie langs kwamen denderen (No Offence!)
Zijn toen maar gestopt met zoeken en in z'n tweede versnelling terug gereden.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #124 Gepost op: 25-09-2006, 23:01 »
Jep klopt!

We waren Roos even kwijt, die 200 meter terug stond om haar roadbook en imo voorbouw achterop de motor te knopen... nadat het na de val definitief was afgebroken  ::)
(gelukkig niet kwijt geraakt zoals jullie versnellingspookie... lastig zoeken he in dat 10cm dikke stofzand  :P )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #125 Gepost op: 25-09-2006, 23:05 »
Heb je al weer een mooie helm op het oog, Roos?
Niet te veel achter de PC hoor met dat schudhoofd, is niet goed voor het herstel.


gr,  Rolf

Offline member

  • R1150GS
  • *****
  • Berichten: 327
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #126 Gepost op: 25-09-2006, 23:10 »
Jawel hoor, ik leef nog. Alhoewel de dokter vanmorgen zei, dat ik mijn helm ernstig moest bedanken, anders was mijn schedel er slechter aan toe. Ze heeft zelfs die dikke buil op mijn hoofd flink lopen kneden, omdat ze dacht dat ik een scheurtje had opgelopen. Maar als de klachten deze week niet toenemen, zal dat wel goed zitten. Dus het voorlopige oordeel is een dikke hersenschudding en 2 gekneusde polsen :-X ...................en huisarrest >:(

Altijd hetzelfde probleem met vrouwen: ze hebben een veel te hoge pijngrens en gaan door waar no man has gone before.... ;)
Zonder gekheid: beterschap en ik hoop dat je weer snel mag/kunt rijden.
Tot bij de volgende rit!

Bill
Big bad Bill is sweet William now

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #127 Gepost op: 26-09-2006, 08:00 »
Mm, wij waren om 14.15 uur terug bij de start nadat we de route volledig hadden uitgereden en vonden al dat we zo weinig bekenden van het forum hadden gezien.
Maar als ik het zo lees waren er meer dan ik dacht, en ook heel wat meer voorvalletjes dan ik dacht.

Wij werden halverwege nog staande gehouden door een motorrijder die heftig ontdaan op het pad naar ons stond te gebaren.
Wij gestopt en gevraagd wat er aan de hand was.
Stond ik dus 1 meter vóór een staaldraad die op een hoogte van ~2 meter boven de grond over het pad hing.
De draad had de motorrijder precies op z'n bril geraakt had z'n hoofd achterover gerukt en de klep van z'n helm afgebroken.
Wonderwel had hij zelf niets en was niet gevallen.(wel erg geschrokken)
Het bleek dus een verbindingsdraad van een schrikdraad systeem te zijn welke op z'n janboerenfluitjes over het pad hing en waarschijnlijk aan één kant was losgeraakt.

Deze hebben we dus even vakkundig weggehaald om verdere slachtoffers te voorkomen (don't leave your home without your leatherman)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #128 Gepost op: 26-09-2006, 08:40 »
Oeioeioei,

Was dit een amateuristische poging om stroom van de ene kant naar de andere kant van de straat te brengen of een poging om wheeliende allroaders af te stoppen?

Noppy

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #129 Gepost op: 26-09-2006, 08:44 »
Ik vermoed het eerste, het was voor mij dan ook een schokkende ervaring om de draad door te knippen met een niet geisoleerde tang  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #130 Gepost op: 26-09-2006, 09:43 »
en dan die verdomde gemene kuil langs het kanaal.

Daar is m'n broer er ook behoorlijk afgestuiterd gellukig geen nat pak gehaald.......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #131 Gepost op: 26-09-2006, 21:39 »
Was weer een hartstikke mooie rit!!!

Heb wat foto's online gezet : http://www.jochen.demon.nl/Hart%20Van%20Brabant%20Rit%202006.html

Heb Jeroen nog zien vliegen. Had zelf ook moeite om rechtop te blijven, maar had meer geluk ;)
Mooie rit. Jammer dat ik na 30 kilometer in een gat klapte en  na een korte vliegcursus op mijn rug landde waardoor het voor mij was afgelopen.
Ik heb nog wel een paar fot's van tevoren kunnen maken. Waar kan ik die naartoe sturen??

Jeroen
Wat betreft de foto's die kan je natuurlijk naar mij sturen :D :D

Heb zo te zien ook nog een paar mensen gemist. Helaas, volgende keer beter!

Groetsels,

Jochen
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #132 Gepost op: 26-09-2006, 21:46 »
leuke foto's.. maar ik krijg alleen de thumbnails te zien... daarna error

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #133 Gepost op: 26-09-2006, 21:55 »
Als je de grote foto's wilt zien kun je boven de thumbnails op "home" klikken. Je krijgt dan een index van de foto's en kunt die weer aanklikken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #134 Gepost op: 26-09-2006, 22:07 »
nou ik krijg dan dus een 404 error  :-[