Het heeft even geduurd maar ik heb via ebay een FCR-39 (MX? er zit een hotstart op, dan is het toch een MX?) op de kop kunnen tikken voor weinig.
Zodra ik hem heb gelijk maar eens kijken of ik hem kan monteren op de Adventure. Als ik het goed begrepen heb moet ik nog op zoek naar een andere aansluitmof op het luchtfilter en het blok en andere gaskabels, klopt dat???
@Meindert: weet jij wat er bij jouw aan jets inzit, qua maat dan? Waarschijnlijk moet ik dat nog aanpassen, ik ga eerst maar eens kijken wat nu erin zit.
Als er zo'n rode knop opzxit (idd hotstart) heb je een wa recentere FCR, verder heb je nodig
* aansluitrubber op het blok van de 660 rallye, die met FCR dan (die op het lucktfilter kan hetzelfde blijven)
* exc gaskabels + gashuis
* de huidige choke kabel kun je ombouwen naar de FCR, of je gaat voor zo'n chokeknobbel a la husaberg (heb ik nog wel voor je), of 2) je laat de choke gewoon op de carb (heb ik)
* van wat voor motor komt ie? je hebt kans dat ie gewoon loopt (bij mij wel), alleen de naald (nu OBEKR) moest iets zakken.. zet em op de rollenbank (35€) en je weet je zeker, en bovendien zijn we allemaal wel nieuwsgierig hoeveel PK je hebt
ik weet verder niet wat voor sproeiers eropziiten.. Fred?
* Fred had trouwens laast van de accelartorpomp die erg dicht tegen de niet standard dikke uitlaatbocht aankwam, ffe een nauwkeurig deukje slaan in je bocht lost dit op
* zoek op ktmtalk.com ffe naar bk-mod : ander accell.pomp diagrham wat ten goede komt van het benzine verbruik, qua prestaties mert je het niet
* TPS :: meet even de weerstand van je Mikuni (5KOhm?) en de FCR (ik davjt iets van 4K) komt dus niet helemaal overeen, er staat hier wat over in de manual... Sluit em anders gewoon niet aan, ik heb nooit ergens een duidelijk verhaal kunnen vinden wat nu het verschil met en zonder is..
veel suc6!! ik ben erg benieuwd