Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VERKOCHT! DRZ400E "rally replica"  (gelezen 12902 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 294
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #15 Gepost op: 24-06-2013, 18:01 »
Misschien interesse om te ruilen met Range Rover Classic. Diesel 1983.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 507
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #16 Gepost op: 24-06-2013, 21:40 »
Misschien interesse om te ruilen met Range Rover Classic. Diesel 1983.
Tja, daar is de lol ook wel vanaf volgend jaar...
Find me on Phonebook

Offline member

  • *****
  • Berichten: 294
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #17 Gepost op: 25-06-2013, 06:50 »
Klopt....ik heb drie auto's die onder die nieuwe regeling gaan vallen. Wil er twee weg doen. Heb range rover classic met 200 tdi en een toyota landcruiser hj60 (ook diesel) in de aanbieding. Ga mijn offroad interesse nu toch maar meer verleggen naar de motor.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #18 Gepost op: 25-06-2013, 08:42 »
Klopt....ik heb drie auto's die onder die nieuwe regeling gaan vallen. Wil er twee weg doen. Heb range rover classic met 200 tdi en een toyota landcruiser hj60 (ook diesel) in de aanbieding. Ga mijn offroad interesse nu toch maar meer verleggen naar de motor.

RR-C met 200tdi..
Hmmm... bom-proof combi, wat is de staat vd auto en.. geel of grijs kenteken?
foto?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #19 Gepost op: 25-06-2013, 11:12 »
Misschien interesse om te ruilen met Range Rover Classic. Diesel 1983.

Martin, ik vind het gave wagen..
Maar we hebben al twee auto's en maar een parkeervergunning, dus nog een auto erbij is niet handig....
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 294
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #20 Gepost op: 25-06-2013, 16:41 »
@Patrick,  de auto is gaaf. Ben bezig om er nieuwe deuren in te zetten. Achter onderklepje ligt klaar. Alleen de linker voorportier moet ik nog vervangen, heb het wel klaar staan. Chassis is hard. Een klein plekje bij ern steun moet ff gelast. Interieur heb ik al vervangen door electrisch lederen bank en stoelen uit later model. Kleur origineel sahara geel. Nu grijs. Zware vering eronder. Heb er een pracht trip mee door Marokko mee gemaakt. Alleen een lekke band. Het is niet moeders mooiste, maar heerlijk reis/trek auto. Mag 3500 kg.achter aan hangen. Net als mijn Toyota HJ60 is het een RHD. Met schijfremmen rondom en lt77 versnellingsbak. De tussenbak komt uit een V8 en hierdoor kan je makkelijk ver boven de 100 km p/u rijden. Fotootjes komt later.......zit nu ff achter m,n tablet.........hoef er niet de hoofdprijs voor, kleine xr of drz en wat euro's en we doen zaken......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #21 Gepost op: 01-07-2013, 10:31 »
hmm, op pagina 2 alweer..  ::)


Even weer naar pagina 1 schoppen!  ;)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #22 Gepost op: 23-07-2013, 10:56 »
Staat nog steeds in de schuur te wachten op iemand die hem wel regelmatig uit gaat laten...

Inruil XR250 of XR400 of iets dergelijks is bespreekbaar.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #23 Gepost op: 17-08-2013, 11:32 »
Joost, wellicht heb ik interesse. Zou je me je nummer kunnen sturen zodat ik je ff kan bellen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: DRZ400E \"rally replica\", iemand interesse?
« Reactie #24 Gepost op: 18-08-2013, 09:23 »
Stel nu dat je van een standaard S een rally replica wilt maken:

Je verbouwing begint met de taartschep aan het achterspatbord, een bashplate en carterbescherming. Kost € 350.00. Daarna wil je, als je groter bent dan 1.60 meter, een hoger stuur. Risers en een twinwall stuur, direct ook maar otr-waardige spiegels: € 250,00
Dan ga je op zoek naar de missende pk's. Die vind je in andere nokkenassen, cdi, uitlaat, carburateur en dunne voetpakking. Kosten tussen de 1000,00 en 1500,00. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt: bigbore, stroker etc.

En dan wil je ook nog roadbookritjes en/of zelfs rally's gaan rijden: je hebt nodig: ico, roadbookhouder. Ook hier weer: je kan het zo gek maken als je zelf wilt: kosten tussen de 500,00 en 1500,00 exclusief werk. Dan nog een grotere tank, en een betere buddy. Weer €750,00.
Alleen onderdelen.

Daarna kom je tot de conclusie dat zo'n S ook nog eens 14 kilogram zwaarder is dan een E, en bijna alles dat in die kilogrammen zit kan en gaat kapot; dashboard, knippers, stuurbediening etc. En je gaat de smeernippels van de achterbrug missen als je de eerste keer de ravage in je naaldlagers gezien hebt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #25 Gepost op: 23-09-2013, 13:27 »
kwam ik dit weekend terug van vakantie, staat er nog steeds een DRZ in m'n schuur..

Hij mag nog steeds naar een ander baasje...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #26 Gepost op: 23-09-2013, 18:00 »
kwam ik dit weekend terug van vakantie, staat er nog steeds een DRZ in m'n schuur..

Hij mag nog steeds naar een ander baasje...
Had de sleutel maar gegeven, had hem graag voor je uit de schuur gehaald.  8) ;)
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #27 Gepost op: 23-09-2013, 20:05 »
had gekund, maar je hebt nog niet eens een bod gedaan.... ;)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #28 Gepost op: 23-09-2013, 20:10 »
had gekund, maar je hebt nog niet eens een bod gedaan.... ;)
Wat krijg ik voor €1150,- Eigenlijk mijn meisje?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: DRZ400E "rally replica", iemand interesse?
« Reactie #29 Gepost op: 23-09-2013, 20:32 »
voor 1150 euro? dan krijg je ongeveer eenderde van de motor..   ;)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)