Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: welke steun GPS  (gelezen 4882 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: welke steun GPS
« Reactie #15 Gepost op: 09-03-2006, 16:04 »
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, met roesten
ligt eraan hoe je ermee omgaat natuurlijk maar zit meestal redelijk beschut he

anders gewoon de RVS U-bout meebestellen, klaaaaaaaar (is ook geen kapitaal en gegarandeerd roestvrij)
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 26
Re: welke steun GPS
« Reactie #16 Gepost op: 12-05-2006, 22:41 »
Ik heb al vele kuilen genomen, sprongen gemaakt en onderuit gegaan met mijn motor (Afric Twin) en nog nooit is de gps uit de houder gevallen....... Zegt genoeg lijkt mij ;)

Die van mij  (60cs) dondere wel uit de RAM mount  >:( . Bleek het pikkie achterop niet goed vast te zitten. Kan dus wel fout gaan. Een beetje lijm doet wonderen.
Lees ook eens mijn draadje.

Casper

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: welke steun GPS
« Reactie #17 Gepost op: 21-07-2006, 14:34 »
Hé Roos, GPS-je gescoord op Ebay??

Als je de bollen al hebt van de RAMmount zou ik zeker voor de RAM gaan. De TT zal vast ook goed zijn, maar dat kost dus gewoon extra. Nu heb je alleen de houder nodig en die zijn iets van 45 euro meen ik uit mijn hoofd te weten.

Verde rkan je alles overnemen van de GPSIII, dus de voedingskabel is compatible. De 60 serie schakelt trouwens gewoon over naar de batterijen als je boordspanning weg zou vallen. Maar ja, de batterijen erin verdubbelen wel het gewicht van de gps zo ongeveer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: welke steun GPS
« Reactie #18 Gepost op: 21-07-2006, 14:38 »
Ja Ferd, hij is betaald en hopelijk snel binnen (+/- 4 dagen geloof ik)
Bedankt voor de tip, was gelijk naar de pc gerend, om 'm niet weer mis te lopen.

Nu nog bevestigen dus, ik ga ook voor de ramhouder, maar waar kan ik die zoal kopen?
Had ebay al afgespeurd, maar niks, dus dan maar naar een zaak..... maar wat voor zaken zoal? Gewone motorzaken of gps winkels?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: welke steun GPS
« Reactie #19 Gepost op: 21-07-2006, 14:41 »
Gewoon bij Notter per email bestellen. Sturen ze hem netjes naar je huis op. Anders even naar Moordrecht rijden (kan heel leuk binnendoor natuurlijk :P) wel eerst even bellen of ze hem hebben, anders rij je alleen maar voor je eigen plezier :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: welke steun GPS
« Reactie #20 Gepost op: 21-07-2006, 14:54 »
hihi dat binnendoor rijden op de GPS lukt met alleen een pijl (dat heeft mijn III+ nog wel) ook al leuk trouwens. De soes moest nog 1000 km ingereden worden met die nieuwe zuiger, dus rij ik al 2 weken binnendoor, enkel op waypoint "thuis" en "werk"... elke dag weer daar een keertje links ipv rechts enzo.....
Ik wist niet dat hier van Breda naar Eindhoven zoveel leuke (offroad) weggetjes waren zeg!! Ik was echt altijd in de veronderstelling dat je echt rondjes moest gaan rijden (zoals veel in roadbooks) om een beetje leuk te rijden, maar niet dus...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: welke steun GPS
« Reactie #21 Gepost op: 21-07-2006, 15:40 »
Roos,

Ik heb hier wat over mijn ervaringen met steunen voor de 60c/x neer gezet:

http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/topic,1893.0.html

Maarten

Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...