WR250r...
Volgens mij is dit de beste keus. En opvoeren is echt niet nodig. Zo'n blok heeft genoeg koppel en vermogen en max 120 km/h haalt ie gemakkelijk. Lekker licht ding en betrouwbaar. Steven heeft er nog eentje te koop staan. Bij mij in de schuur ligt nog een 24l Acerbis tank. Soft bagage tassen en je bent bulletproof. Aan alle accesoires zou ik me nu nog niet hechten. Eers maar is een reisje maken dan kom je er wel achter wat er mist of voor verbetering vatbaar is.
Tja, ik ben van een dealer afh. omdat ik die aanpassingen niet zelf kan doen en evt. mijn Fazer in ruil. Ik heb vandaag Termaat gebeld en reageerde eentje onvriendelijk....kom u met uw man
? Nee, ik ben alleen.
Lekker discriminerend voor de zoveelste keer zoals met het aankopen van een auto en keuken, terwijl ik mijn hele huis de casco verbouwing zelf hebt geregeld en zoveel mogelijk zelf afgewerkt.
Het proefrijden gebeurt alleen als wij met de prijs eens zijn
Hij zag niet zitten met de zithoogte verlaging als de Fazer is verlaagd. Hij is zelf 1.70m lang en kon net met de punten van zijn tenen de grond aanraken.
Die aanpassingen wil ik meteen doen, omdat met de Fazer een hele lange weg was bewandeld.
Die van Steven is wit van kleur...blauw vind ik mooier, ook ivm modder. Mijn Fazer kan ik niet inruilen evt. de financiering. Ik heb hem gevraagd over die aanpassingen voor achtergrond info, maar kreeg geen antwoord.
Die grote benzinetanks zijn alleen voor t/m 2006 geschikt.
Nou, maar verder kijken.
Post Merge: 02-01-2010, 17:38
Wat ik vind van een WR ; te veel crosser , is heel geschikt voor offroad , maar de meeste kilometers ( 90 % ) zal je op asfalt afleggen bij een wereldreis .
Daarom zou ik kiezen voor een allroad , rijd prima op de weg en is bruikbaar in het terrein .
Je wilt je keuze lijkt mij toch afstemmen op de meest te rijden wegen .
Ik kan ook met mijn Fazer lekker rijden en die offroad met gehuurde lokaal motoren of Sjaak informeren over de rijtechniek. De R1 is lichter dan de Fazer.