Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: yamaha dakar brommer  (gelezen 18174 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2012, 22:49 »
Zoals Frans rijdt, lijkt het een eitje!

Frans Verhoeven #15 test zijn Yamaha 450

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4370
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #31 Gepost op: 14-11-2012, 19:26 »
Beetje saai rondje, veel rechtdoor. Wel apart dat ie meestal met koppeling schakelt.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #32 Gepost op: 14-11-2012, 20:28 »
Misschien toch nét even wat minder krachten op de tandwielen en rijdt hij op 'heelhouden'?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 250
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #33 Gepost op: 14-11-2012, 21:47 »
Dit filmpje kijk ik met veel meer plezier dan dat gelikte promo-ding met super-slomo beelden van plantjes die aan stukken gereten worden en die helicopter die steeds maar in beeld moet.
Inderdaad dingen als het koppelen bij het schakelen, maar ook tape op de tankdop, het beluchtingsslangetje dat losraakt en natuurlijk hoe donders rap het gaat. Dat tankje met roze vloeistof aan de linkerkant van de opbouw, is dat koelvloeistof?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #34 Gepost op: 14-11-2012, 23:16 »
Beetje saai rondje, veel rechtdoor. Wel apart dat ie meestal met koppeling schakelt.


Je kan inderdaad zien dat hij behouden rijdt......  ::) ::) ::)


Er zal voor de start toch not wel een nieuw blok ingelepeld worden neem ik aan?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #35 Gepost op: 15-11-2012, 00:40 »
Hoppa, weer een illusie armer. Ik had altijd de stille hoop dat ik Frans misschien wel eens voor een minuutje bij zou kunnen houden...

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #36 Gepost op: 15-11-2012, 01:20 »
Als het ze zo makkelijk lijkt af te gaan dat je denkt er  commentaar bij te kunnen hebben, zijn ze dus echt heel goed in wat ze doen!
Avonturier!

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #37 Gepost op: 20-11-2012, 13:30 »
wat zal zo'n bike kosten in "straat" uitvoering...?  :P
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #38 Gepost op: 20-11-2012, 22:19 »
Misschien kan JW je een idee geven.
Ik denk dat er veel custom is, dat is ook weer lastig schatten.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #39 Gepost op: 21-11-2012, 16:39 »
Misschien kan JW je een idee geven.
Ik denk dat er veel custom is, dat is ook weer lastig schatten.

wel zo'n YZ450 rr dan hè!
"the works"

alleen had ik inmiddels wel gezien dat een model met reversed head niet (zo maar??) te leveren is..
zeker niet in een enduro (verlichting) uitvoering...
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #40 Gepost op: 23-11-2012, 21:57 »
Met een rooitje of 25 / 30 ben je wel onderweg denk ik..?
Avonturier!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #41 Gepost op: 23-11-2012, 22:19 »
Een kale WR kost bijna elf duizend met kenteken en aflever blabla bla. Tanks en kuip ben je denk ik zo 5 rooie verder. Uitlaatje hier dingetje daar ben je elke keer zo 1000 verder.

Denk dat je daar gauw aan zit ja! Weet niet wat er nog reserve allemaal bij komt aan wielen banden etc, maar dit heb je als ''normale'' gebruiker niet direct nodig natuurlijk.

Een YZF is natuurlijk goedkoper omdat je geen bpm betaald, maar kun je dus ook niet zo op de weg gebruiken. Maar die fiets van frans zal wel vrij custom zijn allemaal. Door de race department in elkaar geklust?

Nieuwe yzf blok zal wel niet in een WR frame zo 123 passen, aangezien die de cilinder anders heeft zitten.

Post Merge: 23-11-2012, 22:25
wel zo'n YZ450 rr dan hè!
"the works"

alleen had ik inmiddels wel gezien dat een model met reversed head niet (zo maar??) te leveren is..
zeker niet in een enduro (verlichting) uitvoering...
De WR heeft nog het gewone blok, de crosser het nieuwe. Dus zou je dan moeten laten keuren en dus verlichting etc monteren.
ARM facebook HIER

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #42 Gepost op: 24-11-2012, 13:43 »
Een kale WR kost bijna elf duizend met kenteken en aflever blabla bla. Tanks en kuip ben je denk ik zo 5 rooie verder. Uitlaatje hier dingetje daar ben je elke keer zo 1000 verder.

Denk dat je daar gauw aan zit ja! Weet niet wat er nog reserve allemaal bij komt aan wielen banden etc, maar dit heb je als ''normale'' gebruiker niet direct nodig natuurlijk.

Een YZF is natuurlijk goedkoper omdat je geen bpm betaald, maar kun je dus ook niet zo op de weg gebruiken. Maar die fiets van frans zal wel vrij custom zijn allemaal. Door de race department in elkaar geklust?

Nieuwe yzf blok zal wel niet in een WR frame zo 123 passen, aangezien die de cilinder anders heeft zitten.

Post Merge: 23-11-2012, 22:25

De WR heeft nog het gewone blok, de crosser het nieuwe. Dus zou je dan moeten laten keuren en dus verlichting etc monteren.

..dus eigenlijk niet leverbaar..
wel jammer, niet dat ik het geld heb liggen..

alhoewel.. had ik al gezegd dat ik een leuke snelle zeilboot in de aanbieding heb..  ;D

zal ook blij zijn als mijn XT een keer klaar is...
dan wellicht ruilen, (heeeeeel misschien, omdat ie wel erg mooi wordt) voor een 450 rally fiets... ;)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #43 Gepost op: 25-11-2012, 22:11 »
Net de compilatie van de persconferentie van Yamaha gekeken; nog steeds de rekluse deksel te zien.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: yamaha dakar brommer
« Reactie #44 Gepost op: 26-11-2012, 11:06 »
Zoals eerder vermeld zal het een stevige uitvoering zijn van het deksel en zal er weinig rekluse in de kopp.korf te vinden zijn.

Trouwens de yamaha van Feetigne ziet er wel anders uit en zover ik weet wordt die ook door yamaha france opgebouwt.
Zales een plaatje opsnorren.