Een kale WR kost bijna elf duizend met kenteken en aflever blabla bla. Tanks en kuip ben je denk ik zo 5 rooie verder. Uitlaatje hier dingetje daar ben je elke keer zo 1000 verder.
Denk dat je daar gauw aan zit ja! Weet niet wat er nog reserve allemaal bij komt aan wielen banden etc, maar dit heb je als ''normale'' gebruiker niet direct nodig natuurlijk.
Een YZF is natuurlijk goedkoper omdat je geen bpm betaald, maar kun je dus ook niet zo op de weg gebruiken. Maar die fiets van frans zal wel vrij custom zijn allemaal. Door de race department in elkaar geklust?
Nieuwe yzf blok zal wel niet in een WR frame zo 123 passen, aangezien die de cilinder anders heeft zitten.
Post Merge: 23-11-2012, 22:25
wel zo'n YZ450 rr dan hè!
"the works"
alleen had ik inmiddels wel gezien dat een model met reversed head niet (zo maar??) te leveren is..
zeker niet in een enduro (verlichting) uitvoering...
De WR heeft nog het gewone blok, de crosser het nieuwe. Dus zou je dan moeten laten keuren en dus verlichting etc monteren.