Ik had ook een beetje het probleem dat ik eigenlijk meteen zo'n peperdure TT wilde gaan kopen voor op mijn XR250.
Maar dan kost het roadbook al half zoveel als de motor zelf...
Na het OER-rallyweekend ben ik hier aardig van genezen!
Op mijn XR met een handmatig roadbook, ik kon daarop zelfs maar twee aanwijzigen lezen.
Samen met mijn Sigma BC1200 tripmeter, die ik met de hand moest nullen (geen mooi knopje op het stuur, dus elke keer handje los om te nullen).
Kon ik perfect meedoen!
Dus nu ga ik een knopje maken bij m'n handvat voor m'n sigma teller.
Wil ik de teller wat hoger en in midden in het zicht plaatsen.
Ga ik het Acerbis handmatige roadbook (die gelukkig toch nog bezorgd is, met enige vertraging) ook ergens boven m'n tellers monteren.
De draaiknop van het roadbook is iets verlengd met iets wat ook tuinslag lijkt, daar ga ik een langer stuk aan maken zodat ik dat ongeveer aan m'n spiegel kan vastmaken.
Dan kan ik vanaf m'n stuur nullen en bijna vanaf m'n stuur het roadbook draaien..
Dan kan ik voorlopig prima meekomen!
En als ik dan ooit een duurdere crosser koop dan kan daar altijd nog zo'n duur roadbook op.
Maar als ik geld teveel had had ik wel zo'n TT roadbook en een ICO gekocht...