Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië  (gelezen 799 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië
« Gepost op: 31-03-2009, 07:58 »
In 2005 zijn we met onze eigen 3 Triumph Tigers 8 weken door Australië getrokken. Het was uiteraard een prachtig avontuur en we hebben daarbij 15.000 km afgelegd. Alles is gefilmd onderweg en dat heeft uiteindelijk een 2 uur durende dubbel DVD opgeleverd. Wil je ook mee genieten ? De DVD kost 15 euro incl. verzenden.
 
Nieuwsgierig? Zie website www.tigerraid-2005.nl
 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2009, 14:58 »
Het zal vast wel mooi zijn, maar om nu te betalen om iemand zijn 5 jaar oud vakantievideo te bekijken  ???.

Ik zeg zet wat op een server / youtube om andere mensen mee te laten kijken.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2009, 19:41 »
Het is op zich wel interessant, maar iets als een trailer ofzo zou in ieder geval een beeld geven of het de moeite is. Als ik niet weet wat ik zou moeten verwachten besteed ik mijn €15 liever aan iets anders namelijk.
Faithy en ik gaan de aarde rond!
Kawasaki GTR 1000 - Metallic-Nilotic Green!
Honda XL 600 R - Rood!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2009, 19:57 »
Het is op zich wel interessant, maar iets als een trailer ofzo zou in ieder geval een beeld geven of het de moeite is. Als ik niet weet wat ik zou moeten verwachten besteed ik mijn €15 liever aan iets anders namelijk.

Mijn idee, dus ik heb even op hun site gekeken: http://www.tigerraid-2005.nl/reisverslag/trailer/trailer.wmv

Zijn er nog meer beelden van de reis, of zijn het alleen maar beelden van het reizen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Dubbel DVD van avontuurlijke motortocht door Australië
« Reactie #4 Gepost op: 01-04-2009, 08:27 »

Ik zeg zet wat op een server / youtube om andere mensen mee te laten kijken.

Hé Guys; het zijn wel 2 dvd's van totaal 2 uur met genoeg rijbeelden en bezienswaardigheden die je Down Under aantreft. Ook zit ie in een mooie hoes en word ie opgestuurd in een bubbelenvelop...
 
Deze staat ook al een tijdje op jouwtube
 
http://www.youtube.com/watch?v=DyYpBStw0Uk#noexternalembed