Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Despres asociaal  (gelezen 4885 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Despres asociaal
« Gepost op: 12-01-2012, 19:26 »

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Despres asociaal
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2012, 19:37 »
En dat niet alleen, hij had gewoon kunnen helpen, want de modderbadtijd werd niet geteld.
Het wordt tijd dat de grote fabrieken stoppen met fabrieksrijders, zal een hoop schelen.
Waarschijnlijk rijdt Despres op recette basis. Overwinning is ping ping.
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Despres asociaal
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2012, 19:41 »
Depres staat 20 minuten te martelen totdat consalves eindelijk een handje komt helpen, en zoals goed te zien is: er zijn omstanders die Consalves uit de prut helpen. Waarom zou Depres dan nog moeten wachten?
Depres zou het misschien vanuit de luie stoel ook andersgedaan hebben, maar als je je 20 minuten hebt zitten opvreten omdat je kansen in het klassement wegtikken, dan wil je rijden!
Frans Verhoeven heeft gisteren geklikt! Heeft Consalves aangegeven voor slepen.
't is net als met voetbal. Als je 5 minuten voor tijd met 1-0 voorstaat in de finale, en het gaat ergens om, dan gaat de doorgebroken speler onderuit. onsportief. Ja, maar dat mag je de speler niet aanrekenen. Depres is een groot
Sportman, ondanks dit slippertje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Despres asociaal
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2012, 20:50 »
vind ik ook EJ, ook dit filmpje laat niet alles zien, wie weet wilde hij net Conzalves gaan helpen, maar zeiden die aangesnelde omstanders net "laat maar, wij helpen wel". ( hoewel het ook kan zijn dat ie gewoon alleen voor zichzelf koos)

met (alle) film is zo makkelijk laten zien wat je wil dat de kijker gelooft. het gebeurt dagelijks op alle nieuwszenders. en in de krant ook trouwens. Als de helft waar en niet verdraaid is, dan is de andere helft wel uit de context gehaald.  mja, anders vindt de gemiddelde kijker het saai he..

Nu ik deze beelden zo zie snap ik wel iets beter dat de orga despress tijd terug heeft gegeven omdat het niet in het roadbook stond trouwens.. ben ik ff blij dat ik volgend jaar niet helemaal vooraan rijd en het spoor moet zetten ;)  (
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • fka van
  • *****
  • Berichten: 468
Re: Despres asociaal
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2012, 21:13 »
trouwens.. ben ik ff blij dat ik volgend jaar niet helemaal vooraan rijd en het spoor moet zetten ;)  (
daar heb jij mannetjes voor?
knallen, met die ballen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Despres asociaal
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2012, 21:32 »
daar heb jij mannetjes voor?

ja, startnummer 1 tot 179 !
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7963
Re: Despres asociaal
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2012, 23:27 »
Dus dit noem je sportief?
ik denk dat ik het dan wel niet zal snappen.
En ja het zal wel aan de montage liggen van de beelden die je te zien krijgt.
Er is maar 1 ding dat telt bij dit soort narcistische persoontjes en dat is ik ik ik.
Dat is natuurlijk wel de wedstijd mentaliteit. ;)
En die heb ik gelukkig niet :P
aju propje

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Despres asociaal
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2012, 00:04 »
Kijk eens goed naar de reactie en armbewegingen van Gonçalvez naar Despres toe op dat filmpje...lijkt hij blij te zijn met het feit dat deze gewoon wegrijdt...? Ik dacht het niet en hij heeft groot gelijk. Ik hoop dat Gonçalves hem in de Bivouac eens deftig te grazen neemt...vb. met een modderbadje.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3424
Re: Despres asociaal
« Reactie #8 Gepost op: 13-01-2012, 11:22 »
ik denk dat ik het dan wel niet zal snappen.

Eigenlijk snap je het wel hoor ...
 
Dat is natuurlijk wel de wedstijd mentaliteit. ;)

Volgend jaar zitten we allemaal weer voor de TV, en weet iedereen alleen nog dat hij heeft gewonnen.
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Despres asociaal
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2012, 15:13 »
huid beer schieten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Despres asociaal
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2012, 17:29 »
Laten we elkaar wel goed verstaan hè. De beelden geven geen sportieve actie weer, maar het is verdomde lastig om sportief te zijn als je eerst 15 minuten tot aan je oksels in de modder hebt gezeten. Uiteindelijk kreeg iedereen zijn tijd terug, maar dat wist Depres niet. En hoe lang heeft Gonsalves Depres geholpen? Als Gonsalves een halve minuut helpt; moet Depres hem dan helpen om 15 minuten in te lopen? Wat dat gebeurt uiteindelijk wel als hij Gonsalves uit de bagger duwt. Gaan we nog beleven dat Gonsalves doorrijdt zonder te wachten totdat Depres weer bij zijn motor was.
Maar een modderbadje voor Depres, net na de finish of zo, zo ineens vanuit het niets: Plons, daar zou ik wel heel hard om kunnen lachen.


Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Despres asociaal
« Reactie #11 Gepost op: 23-01-2012, 12:43 »
Ik snap het opzich wel, wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ze die tijd terug kregen. Waarom?

Als jij met je 50ste plek vast staat in een duin, of een lekke band rijd, krijg je toch ook niet ineens tijd terug?

/

gevonden dat er al een plekje hiervoor was
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=13300.0
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Despres asociaal
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2012, 21:55 »
de beelden worden steeds komischer, ouwe duikelaar is het, of het nou terecht of onterecht is laat ik helemaal over aan de orga, die weten het immers het best want ze zijn frans  ::) 

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Despres asociaal
« Reactie #13 Gepost op: 23-01-2012, 22:19 »
d'r was vroeger zo'n liedje:

als je wint, heb je vrienden, rijen dik echte vrienden...

ben de titel en band even kwijt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7963
Re: Despres asociaal
« Reactie #14 Gepost op: 23-01-2012, 22:28 »
Ach DOE MAAR wat :D