Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Brommer OER-klaar maken...  (gelezen 6839 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #45 Gepost op: 18-05-2007, 16:12 »
Die van mij heeft na een p#ar maanden stilstand weer gelopen!!! Drie slagen benzine pompen en lopen met dat ding! Achterkant is op het tasje na klaar, voorkant heeft nog wat werk. Nog effe morgen een extra vacuumadapter zoeken dan kan ik  hem meteen effe synchroniseren. Oja, ook nog effe een oliewissel en dan kan ik gaan nadenken over wat ik eigenlijk mee moet gaan nemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #46 Gepost op: 19-05-2007, 18:18 »
Zo, mijn laatste voorbereiding, de kapper (ja, m'n haar moet natuurlijk goed zitten onder m'n helm),  is ook achter de rug.
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #47 Gepost op: 19-05-2007, 18:22 »
Oeps dat wilde ik idd ook nog doen......
Nja, als het in de weg zit is er vast iemand met een schaar in de buurt :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #48 Gepost op: 19-05-2007, 22:38 »
Ik was naar de kapper geweest, standaard vakantie kapsel, extra kort.
Is Max hier gister, zegt ie is geen porem dat blond, rood is veel leuker.
 :'( :'( :'( :'( :'(
De Action had gelukkig nog een leuk kleurtje...................................................

Ik ben er klaar voor!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #49 Gepost op: 21-05-2007, 10:12 »
Gisteren laatste testrit gedaan op de Poort met XToon en Peter (ik op mijn XT6 en zij op hun LC8-en ::))
Jeetje wat rijdt ie lang door met zo'n grote tank! En hij ploft lekker met de dynojet naald erin 8)
Nog even de laatste puntjes op de i zetten; stuur iets hoger, voetsteppen iets aanpassen, beurtje afmaken.
Tenslotte nog de grote bandenwisseltruuk uithalen: hij gaat naar Krakau op de reserve wielen, RBC heeft het bandenspul waarop ik ga rijden.
Ook nog even wat spullen in de handwas gedaan want er is flink gezweten in de zon

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #50 Gepost op: 21-05-2007, 10:51 »
"Mijn OER" kon helaas niet doorgaan. Achteraf scheelt het toch wel een heleboel gedoe en drukte.... Vooral wel fijn dat ik de kapper nog even kan uitstellen!  :stupid:
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #51 Gepost op: 22-05-2007, 17:15 »
Ik durf het nog niet helemaal hardop te zeggen, maar hijs af!
hogere stuurverhogers gemonteerd, van de footsteps bredere 'endurosteps' gemaakt (keihard beunwerk 8))
Ook alle bagage zit erop waarmee ik ga rijden (bandenplak, EHBO etc...)
Nog even beurtje gedaan voor vertrek, en de motor kan geladen worden op de aanhanger (we gaan blijkbaar toch met de aanhanger-camper combi)

Alleen nog de banden wisselen in Polen voor verse noppen met dikke biba. Hopelijk blijkt alles hufter-proof!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Brommer OER-klaar maken...
« Reactie #52 Gepost op: 22-05-2007, 19:23 »
Mijn beest brult ook, hij's er klaar voor. Net proefgereden op noppen, niet uit de bocht gevlogen, nergens spuit olie of benzine uit, dus 't mot maar gebeuren.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain