Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gratis hamburgers 21/29/08  (gelezen 843 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Gratis hamburgers 21/29/08
« Gepost op: 11-09-2008, 00:08 »
Onze Ro, de baas met viese handen en KTM gek heeft wat te vieren, deelt zelfs gratis hamburgers uit ;)

"Het is weer tijd voor een feestje ,want Snelmotoren bestaat dankzij jullie alweer 1,5 jaar en Ro wordt 45 

Afgelopen jaar was het hard werken voor Ro om ons op de weg te houden en nu is het eens tijd om wat leuks te doen! Tenslotte is motorrijden en alles eromheen Ro's grootste passie, die hij graag ook informeel met jullie wil delen. Neem dus gerust al je sterke verhalen mee . Het moet weer net zo gezellig worden als met de shoarma-toertocht en de saté-toertocht.

We openen de dag om 11:00 uur met koffie en thee, waarna we ongeveer om 12:00 op de motor stappen om een mooie toertocht van 125km te rijden. Als rond 15:00 uur iedereen weer terug is gaan we lekkere verse broodjes hamburger bakken voor de liefhebbers.

Alle motorrijders, passagiers en familie zijn welkom.

Zorg van tevoren voor een volle benzinetank (er is een benzinepomp om de hoek), zodat de tourritten zonder vertraging kunnen vertrekken.


Tot ziens 21 september bij Snelmotoren in Zeist! 

Meer info, zoals adres is te vinden op www.snelmotoren.nl  "
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Gratis hamburgers 21/29/08
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2008, 17:17 »
Zeist? Dat is praktisch om de hoek. Ik ben wel geïnteresseerd en ben ook op zoek naar een goede motorzaak. Ik ben niet zo'n fan van jullie concurrenten van twee dorpjes verder.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gratis hamburgers 21/29/08
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2008, 19:07 »
Ro van Snel heeft geen luxe zaak maar is wel een motor gekke monteur..
Verkoopt ook Kenda banden voor een goede prijs.. en de K760 is volgens mij de beste off road band voor een hele goede prijs ;)
En waar je waarschijnlijk wat vreemd word bekeken op je oude fietsje hoef je je daar geen zorgen over te maken bij hem ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl