Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied  (gelezen 2823 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #15 Gepost op: 30-09-2009, 10:41 »
Mijn vorige Garmin (streetpilot III) had ik bij garmin geregisteerd, ik heb er nooit voordeel aan gehad..
Het is alleen erg lastig bij verkopen van het ding! Het was vrij moeilijk om de SPIII op mijn naam te krijgen, en toen ik hem weer verkocht, zelfde verhaal..

Nu heb ik een GPSMAP60csx (via Ebay in de UK toen de pond net zo veel waard was als de euro echt een werelddeal!)
Nu niet geregistreerd bij garmin, kaarten via voorgenoemde wegen gemachtigd..
En volgens mij kan ik de GPS net zo goed benutten als iemand die wel heel veel geld heeft uitgegeven aan kaarten via garmin!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #16 Gepost op: 30-09-2009, 11:02 »
mijn ervaring is dat het meer gedoe is alles via de legale manier via MyGarmin te regelen dan om de kaarten via de hiervoor benoemde methodes te verkrijgen ;)

Garmin doet er volgens mij echt alles aan om het zo ingewikkeld en onduidelijk mogelijk te maken  ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2009, 21:51 »
Jo, als je handig bent met computers, ik noem twee begrippen: Torrent en Jetmouse, dan kan je om het even welke kaart ontgrendelen. Gewoon ff googlen!

succes!

Ik hou niet zo van die illegale dingen Uiteindelijk is dat stelen ... en er wordt bij mij in de zaak al genoeg gestolen (en wat je bij jezelf niet wil dat moet je bij een ander ook niet doen....
 
Jo VdB

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #18 Gepost op: 30-09-2009, 21:54 »

Ik hou niet zo van die illegale dingen Uiteindelijk is dat stelen ... en er wordt bij mij in de zaak al genoeg gestolen (en wat je bij jezelf niet wil dat moet je bij een ander ook niet doen....
 
Jo VdB

Inderdaad. Would you download a car?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #19 Gepost op: 30-09-2009, 23:40 »
Potverdikke als dat nou eens zou kunnen!

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #20 Gepost op: 01-10-2009, 07:52 »
als ik een auto zo kon kopieeren dat ik er 1 in de garage heb staan en de dealer gewoon nog zijn auto in de showroom heeft staan (die hij dan nog steeds kan verkopen) zou ik het zo doen!  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #21 Gepost op: 01-10-2009, 22:23 »
Terug on topic ...
 
Intussen het apparaat gekocht !

a) originele eigenaar getraceerd, en toestel laten verwijderen van zijn account
b) via dealer intussen ook het serienummer te weten gekomen Knipoog/Wink
c) zelf account aangemaakt
d) op deze account de unlockcodes gevonden
e) DVD Citynavigator / Mapsource meegekregen versie 9 (die ook op het toestel geregistreerd staan)
f) 25 cijferige unlockcode van de MyGarmin site gebruikt

g) nu nog zien de Communicator PlugIn werkend te krijgen Heel kwaadaardig/Twisted Evil

zodat de laatste software in het toestel zit

Alles werkt dus zoals het hoort Knipoog/Wink

Nu enkel nog kiezen tussen een RAM mount of een Touratech mount Rollende ogen/Rolling Eyes

Wie heeft raad ?

Jo VdB
     

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #22 Gepost op: 03-10-2009, 12:12 »
Dat is allemaal verbazend snel voor elkaar.Ik denk dat je nu een hele mooie aanbieding hebt.
Marcel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 69
Re: Garmin 60 CX vraag van newbie op GPS-gebied
« Reactie #23 Gepost op: 03-10-2009, 18:02 »
Dat is allemaal verbazend snel voor elkaar.Ik denk dat je nu een hele mooie aanbieding hebt.

Jazeker... 200 € voor de 60 CX, inclusief CityNavigator v9 / MapSource(legaal op DVD) inclusief ToPo BeLux (legaal op DVD) inclusief fietshouder inclusief 2 GB kaartje  (en nog wat kleine prullen erbij)
 
Ik had het toestel al snel geregistreerd op mijn naam vooraleer ik het gekocht had  ;D
 
Jo VdB