Sinds kort eigenaar van een TT600R uit 2001, nu zo'n 6200km gelopen.
Voorstel topic
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=914.new#newNa de eerste lange rit had ik wat vragen over de TTR, wellicht mijn eigen onbenul, maar wie niet vraagt die niet weet!
Staan de TTR bekend om het zwaar schakelen en koppelen? Misschien ben ik een pussy geworden door de botorbak van mijn Honda maar ik weet niet of dit normaal is?
Bij het stationair draaien bij een warme motor voor een stoplicht, gaat na lang wachten het toerental ligt schommelen, ligt dit aan de warmte of kan het valse lucht zijn? Rood/zwarte draad heb ik nog niet losgetrokken, weet niet of dat er iets mee te maken heeft?
Olie pijlen, moet dit bij een lauwe of en warme motor? Moet de motor stationair draaien of uit staan? Bij een lauwe motor is het pijl goed, kijkend door het pijlglas. Echter bij een warme/hete motor is het pijl veels te hoog (compleet pijlglas bedekt). Ook heb ik een dipstick, wanneer en hoe moet je deze gebruiken, compleet indraaien of op de olietank laten rusten?
Boven de ketting vlak onder de olietank heb ik een rond rubber wat kan draaien, dient dat om bij het breken van de ketting de olietank te beschermen?
Alvast bedankt!
Martijn