Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enclaverit 3 april 2010  (gelezen 7837 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #15 Gepost op: 01-04-2010, 12:26 »
Vanwege hardnekkige griep net afgezegd  :-\  Mijn plekje komt vrij dus!
Veel plezier daar. Prachtrit altijd!!
groet, Marten

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #16 Gepost op: 01-04-2010, 12:54 »
Van mijn nieuwe baas (ikzelf  8) ) mag ik niet, want geen tijd en geen geld  :-\
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #17 Gepost op: 01-04-2010, 15:49 »
Ik zou ook wel eens een tripy willen testen. Kan je die huren\\\?????

Er zijn zeker plaatsen waar je een Tripy kan huren.....ik ken er wel
Er zijn ook al tweedehands Tripy's één te koop,.......
Je hebt zo van die nieuwsgezinde mensen die nu de laatste nieuwe versie Tripy II moeten hebben en daarom hun huidig toestel van de hand doen  :-X


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #18 Gepost op: 02-04-2010, 12:57 »
Enclaverit (NL) op zaterdag 3 april

 
Let wel: bij deze ritten dient te worden genavigeerd, mbv een roadbook.
Aanmelding kan alleen door voorinschrijving.
voor meer informatie: www.offroadtrips.nl

Ook tijdje terug ingeschreven, heeft er al iemand de laatste info gekregen ? Plaats en tijd vertrek ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #19 Gepost op: 02-04-2010, 14:00 »

Ook tijdje terug ingeschreven, heeft er al iemand de laatste info gekregen ? Plaats en tijd vertrek ?

 :stupid:
 
Weet alleen nog (woon)plaats via website = Esbeek
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #20 Gepost op: 02-04-2010, 15:29 »
Kijk even voor de lokatie en routegegevens in de bijlage "ritten 2010", die ik iedereen heb toegezonden. Camping de Spaendershorst in Esbeek. Aanmelden tussen 8.30 en 10.00 uur

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3429
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #21 Gepost op: 03-04-2010, 16:38 »
Samen met peterJan op zijn XT660R ...


....en Gup op zijn WR450


begonnen aan 220 kilometer nat Brabants zand.

 
De dagen ervoor had het erg geregend, maar de rit begon droog. Na 50 km begon het te regenen, waardoor mijn crossbril en mijn normale bril, ondanks insmeren met rain-x, begonnen te beslaan, en daarom na 70 kilometer einde rit

Ik zag een overstekende boom aan voor een moddergat,

 
Iedereen heeft het overleefd, behalve de boom en de TTR heeft een onbruikbare voetsteun en dito rempedaal.
Jammer, het ging net zo lekker! 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #22 Gepost op: 03-04-2010, 16:42 »
Samen met peterJan op zijn XT660R ...


....en Gup op zijn WR450


begonnen aan 220 kilometer nat Brabants zand.

 
De dagen ervoor had het erg geregend, maar de rit begon droog. Na 50 km begon het te regenen, waardoor mijn crossbril en mijn normale bril, ondanks insmeren met rain-x, begonnen te beslaan, en daarom na 70 kilometer einde rit

Ik zag een overstekende boom aan voor een moddergat,

 
Iedereen heeft het overleefd, behalve de boom en de TTR heeft een onbruikbare voetsteun en dito rempedaal.
Jammer, het ging net zo lekker! 

:o ziet er heftig uit! Ben je nog ver gekomen?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #23 Gepost op: 03-04-2010, 18:06 »
stelletje aso's zijn  ;) jullie ik kwam vanmorgen bij hilvarenbeek allemaal karren met lieve of roads tegen snif en ik maar werken en in de middag werd ik nog ingehaald door 2 X xt op een kar het moet niet gekker worden.

frank


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3429
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #24 Gepost op: 03-04-2010, 18:54 »
:o ziet er heftig uit! Ben je nog ver gekomen?

Ik was op de TTR naar Esbeek gereden, dus het was of de ANWB of zelf fixen.
Eerst de motor weer aan zien te krijgen. Ik kon 1 bout losdraaien, waardoor de beugel naar beneden klapte en zo kon ik de motor weer aantrappen. De duosteun werd tot voetsteun gepromoveerd. Zo ben ik, zonder achterrem,  weer naar huis gereden, want met 1 been ter hoogte van de uitlaatdemper kan ik niet meer off-road rijden.
Komende week nieuwe rembedaal, voetsteun en voetsteunophangbeugel bestellen en op naar Rutten 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #25 Gepost op: 03-04-2010, 19:17 »
Het was toch weer een lekker ritje, en mijn KLE'tje heeft weer eens bewezen dat het nog niet zo een watje- motortje is,

Vertrokken om 9.00h om na en sappig tempootje te arriveren om 14.00h
Het roadbookje nr3 was goed voor een 180km.

Super weer en een Super parcours, al zijn er vele afmeldingen gebeurd voor het "slechte" weer, toch wil er voor tekenen dat "alle" ritten voortaan onder deze omstandigheden kunnen gereden worden.

" IET  mag het hebben " zeggen ze bij ons! ;)

Toch heeft diene Ketelaars het weer mooi voor mekaar, ;)

 Bedankt Ad voor de organisatie, supper!


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #26 Gepost op: 03-04-2010, 23:42 »
@ Steve, koop voor de crossbril een "enduro" visier [ dubbel glas] , die beslaat bijna niet en zo wel is het na 5 meter rijden weg..
 
Was idd weer een top rit Ad! bedankt!
 
Was mooi weer, even wat zachte regen maar daarna droog.
hadden idd de lange route en veel mooie natte zandpaden maar ook veel knippen en modderpoelen  8)
was ff wennen op de KTM op de heenrit, minder windbescherming en al een tijdje geen lange afstanden gereden was in het begin vermoeiend..
Maar toen we eenmaal het zand in gingen was erg lekker spelen..
Dat rijd wel wat makkelijker dan de BIG  :wink:
Heb veel respect voor Ronny en Cor die me goed bijhielden  8)
In het begin wat wennen aan het roadbook rijden. daarna wat last van een nat roadbook dat een paar x scheurde en wat vuil tussen de nul knop van de teller.. dat zorgde voor wat vertraging..
Net toen de routine er lekker in kwam en het roadbook heel bleef en het tempo hoog had onze Ronny pech..
2 bouten verdwenen van het subframe achter dus het spatbord raakte de achterband bij hobbels.
Ik had maar 1 lange M8 bout bij me dus de boel kon niet goed vast en Ronny besloot teleurgesteld naar huis te gaan.
Cor en ik hebben toen het tempo er maar goed opgezet maar net voor 5 uur moesten we nog 50 km dus maar afgehaakt na iets van 185km gespeeld te hebben..
Mooie rit, heel redelijk weer maar lekker rustig op de paden  8)
Geen valpartijen, Frans heeft wel wat mooie modderbaden gemist  :wink:
Honda met wat pech..

Zoeken naar een donor bout bij de BIG..

Cor bleek ook wat stuk te hebben..

Lekker ding zonder problemen..
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3429
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #27 Gepost op: 04-04-2010, 13:11 »
@ Steve, koop voor de crossbril een "enduro" visier [ dubbel glas] , die beslaat bijna niet en zo wel is het na 5 meter rijden weg..
 

Heb ik, maar mijn gewone brilletje was beslagen. Bovendien zat er allemaal regendruppels op mijn crossbril waardor het zicht echt nul was. Volgende keer gewoon een beetje rustiger doen, maar op zo'n lang (2300 meter) vlak pad is het zo lekker gas geven ....
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 135
Re: Enclaverit 3 april 2010
« Reactie #28 Gepost op: 10-04-2010, 11:35 »
hee steve
 
verder alles goed geen kneuzingen of stijfheid gehad
ik heb de rit verder nog afgereden was om ongeveer 16.45 uur
terug in esbeek
ik mijn motor een keer compleet vastgereden met de carterbescherming op de grond en achterwiel vrij van de grond moest de xt uit het gat tillen
verder super rit bedankt ad
zie je wel weer steve