Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: ARM Enduro/Off-Road training 15 (vervallen) en 29 September op baan MCUtrecht.  (gelezen 10628 keer)

Offline member

Hier een bericht uit het ziekenhuis.
Alles gaat hier zeer traag, vandaar dat ik er nu nog zit.
De schade valt mee: sleutelbeen gebroken, maar zo mooi dat je het op de foto niet ziet, vandaar dat dit gisteren avond pas definitief was vastgesteld.
Verder mogelijke spierscheur in bovenbeen. Dit gaan ze op 7 okt pas definitief vaststellen met mri scan.
Ik loop alweer een beetje, dus vandaag naar huis (ja en dus heb ik een internetplek hier in het ziekenhuis gevonden).

De prognose is dus 4 à 6 wkn voor sleutelbeen, en dan weer rijden? De bovenbeenspier voelt voor mij best OK dus ik verwacht hiervan geen nasleep.

Ik viel dus op het snelle stukje richting spoorlijn, denk met iets meer dan 60 kmh. Vermoedelijk voorwiel op bultje en daardoor iets teveel gas en kont tever naar achter zodat de melodie kon gaan klinken.

Ik heb overigens tot aan de crash een hele mooie en leerzame dag gehad. Het bochtenwerk gaat merkbaar beter en makkelijker. Verder lekker gereden op dit lekkere circuit. Een super training dus, Carlo bedankt.

En ook jullie allen dank voor het thuisbrengen van mij en de motor, zo zie je maar wat een stel toffe gasten de arm is.

Ik hoop jullie snel weer te zien , hopelijk nog dit najaar bij een offroad rit en anders graag de volgende keer weer bij Carlo en deze keer de raad van JW opvolgen: Als het de laatste ronde is---STOPPEN!!!!! het is er anders nèt één teveel.

Offline member

Vervelend, succes met je herstel.

Offline member

• Woestijnrakker
Was een topmiddag. Lekker gezweten en weer wat bijgeleerd. Dank aan alle organisatoren, Carlo en de fotoos zijn ook top. Heb blijkbaar fanatiek geklemd met de knieen: voor het eerst beetje spierpijn binnenkant been...   
Tikka danku voor de "vrije" fotoos.
Komkommer: als je toch de mooste springfotoos aan het opzoeken ben; staat deze gek er ook nog redelijk op?
690 zwart/wit pakkie, witte helm en drinkzak om. deze:http://upload.maniacsmedia.nl/viewer.php?id=cqs1285851567r.jpg

Beterschap voor de brokkepiloot, heb je nog wat afleiding van het sexboekie van Carlo?

Alleen deze die ik zo snel kon vinden.

Offline member

• Member
  • *
Freek, sorry zat nog zo in de adrelanine dat ik vergeten was je handschoenen terug te geven, kawam ik halverwege almere pas achter en ben nu pas terug in NL,zag dat Xtoon al ff voor me gepost had. Ik kan ze je ook opsturen hoor! laat maar even weten. gr Jan-Willem

ARM en Carlo, vond het een top dag! veel geleerd, Tikka bedankr voor de foto's. Zijn er ook nog foto's van de springbult? Heb me daar zo uitgesloofd, dat ik bijna op mn plaat ging  ::)

Offline member

• Moderator
  • *
Ik heb van het vrij rijden geen foto's. Dus wat je op de site ziet, is wat er is gemaakt.