Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!  (gelezen 12053 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2010, 14:18 »
Ha leuk JW! Wist niet dat je hier mee bezig was. heb net beide boekjes besteld. Je moet groot durven dromen. Het doel is leuk en de weg er naar toe ook. wat wil je nog meer.

gr
remco

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #16 Gepost op: 26-11-2010, 14:27 »
Besteld!
(tot over 2 weken!!)
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #17 Gepost op: 26-11-2010, 16:41 »

Ik vind het wel raar dart mensen tegenwoordig bijna altijd een goed doel aan een reis/prestatie ed. Hangen. Alsof dat een soort schuldgevoel afkopen is.

Ik snap wat je zegt, ik ben me echter vrij snel na mijn beslissing dit te gaan doen gaan realiseren dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik elk geval kan PROBEREN mijn dromen waar te maken. (er zijn 'slechts' een paar honderd facoren te overwinnen:) ) Toen ik me dat realiseerde leek het me een goed idee om dan te proberen mijn voorrecht of geluk, net hoe je het wil noemen, ook voor iemand anders in te zetten. Dat geeft een nóg beter gevoel dan alleen je eigen droom proberen waar te maken. Ik heb overigens geen moeite om dit te benoemen als "je ziel afkopen" want technisch gesproken zit het daar misschien wel heel dicht bij.

En inderdaad uitdagingen genoeg. Technisch, rijtechnisch, conditie, organisatie, financieel...Er zijn 1.001 redenen om het niet te proberen, ik heb gekozen voor die ene reden om het wel te doen, omdat ik geloof dat als je ergens echt voor gaat, bijna alles mogelijk is..


offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #18 Gepost op: 26-11-2010, 16:51 »
Door het boek te kopen boek steun je mijn project, maar ook de Stichting Doe een Wens.

Ik wens je heel veel succes met het realiseren van je droom.
Die van mij is de HL een keer te rijden.
 
Wat is het percentage wat er naar Stichting Doe een Wens gaat?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #19 Gepost op: 26-11-2010, 17:12 »
JW heeft er bij de kuildag wel en paar bij zich denk ik??
Eentje meenemen voor Marten svp.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #20 Gepost op: 26-11-2010, 17:27 »
Leuk initiatief! Zet hem op, we willen je bij RTL zien  ;)

Boekje besteld!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #21 Gepost op: 26-11-2010, 18:10 »
Boekje besteld, evenals t-shirt. Dacht nog een maat op te kunnen geven, maar das uniform?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #22 Gepost op: 26-11-2010, 18:24 »
Erg leuke manier van sponsoring! heb er alvast een voor in mijn eigen schoen besteld. Zal mijn ogen openhouden voor andere mogelijkheden / schoenen / sponsors.
Succes en tot binnenkort!
Grz. Jeroen

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #23 Gepost op: 26-11-2010, 18:27 »
Ik snap wat je zegt, ik ben me echter vrij snel na mijn beslissing dit te gaan doen gaan realiseren dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik elk geval kan PROBEREN mijn dromen waar te maken. (er zijn 'slechts' een paar honderd facoren te overwinnen:) ) Toen ik me dat realiseerde leek het me een goed idee om dan te proberen mijn voorrecht of geluk, net hoe je het wil noemen, ook voor iemand anders in te zetten. Dat geeft een nóg beter gevoel dan alleen je eigen droom proberen waar te maken. Ik heb overigens geen moeite om dit te benoemen als "je ziel afkopen" want technisch gesproken zit het daar misschien wel heel dicht bij.

En inderdaad uitdagingen genoeg. Technisch, rijtechnisch, conditie, organisatie, financieel...Er zijn 1.001 redenen om het niet te proberen, ik heb gekozen voor die ene reden om het wel te doen, omdat ik geloof dat als je ergens echt voor gaat, bijna alles mogelijk is..

Hartstikke tof project. Kan ik niks anders van zeggen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #24 Gepost op: 27-11-2010, 12:00 »
ziet er goed uit!! gelijk eentje besteld.
 
 
fka Fr@nk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #25 Gepost op: 27-11-2010, 14:05 »
Wat is het percentage wat er naar Stichting Doe een Wens gaat?
van het hele sponsorproject is de doelstelling 25%, niet alleen van het boekje.
Boekje besteld, evenals t-shirt. Dacht nog een maat op te kunnen geven, maar das uniform?
k heb je genoteerd voor een M. (en bedankt!!)


en verder zoals beloof de eerste pagina's online: http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=10426.new#new
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2010, 18:52 »
Mooie ambitie JW! Goed dat je het gewoon doet, want zoals Thierry Sabine zei: "A challenge for those who go. A dream for those who stay behind." Zelf heb ik ook de droom om de Parijs-Dakar route te rijden, waarschijnlijk met de HL. Dus ik kan je helemaal volgen. Ik heb je boek besteld. Succes!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2010, 19:01 »
JW, ben niet zo van de boeken en de DVD had ik al gezien... dus maar een donatie ;) Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken. Hopelijk hou je ons op de hoogte van alle randzaken,,,, Materiaal, conditie, inschrijven, enz. Weet je al welke motor het gaat worden? Geen Husa hoop ik toch  :-X :D

Oja, en 2012 is het zo! De start is over 13 maanden.... Genoeg uitdagingen dus...
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2010, 20:26 »
Boek besteld, mooi gedaan! Kom je 'm brengen (op de fiets!) of kom ik 'm halen?
 
 
Groet, Roelof  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: In 5 jaar naar Dakar? Ik ga het proberen!
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2010, 21:51 »
.......Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken. Hopelijk hou je ons op de hoogte van alle randzaken,,,, Materiaal, conditie, inschrijven, enz.......

Gewoon RTL eens vragen of ze daar niet een leuke docu van kunnen maken.
Ik heb ze dat al eens eerder gevraagd.
En dan niet de voorbereiding van één of andere quote 500 bewoner maar van iemand zoals jij die echt z'n droom na jaagt.
 
Succes man!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt