Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011  (gelezen 26626 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 250
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #90 Gepost op: 26-01-2011, 23:23 »
Hier ook een klein knoopje doorgehakt; ik ben er morgen niet bij. Ook voor mij is het bijna 200km, zou ik direct uit werk door de spits moeten ploeteren. Beter van niet. Jammer, had graag alvast wat mede-enthousiastelingen (weer eens) de hand geschud!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 568
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #91 Gepost op: 27-01-2011, 17:33 »
ik ben vanavond ook van de partij

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #92 Gepost op: 27-01-2011, 18:43 »

Wellicht sluit ik me bij deze club aan

Gaat hem toch niet meer worden, veel plezier vanavond!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #93 Gepost op: 03-02-2011, 12:42 »
Er zijn al 103 motorrijders ingeschreven ondertussen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #94 Gepost op: 28-02-2011, 19:52 »
Zo ingeschreven! ;D Spannend ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 250
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #95 Gepost op: 01-03-2011, 18:04 »
Ah, min of meer in antwoord op een recente post bij de Tenere-buren; deze jongen heeft zijn plan om deze Raid dit jaar te rijden afgeblazen  :( ...

Brommertje waar ik mee wou gaan had nog wat groot onderhoud nodig maar blijkt zo versleten dat het niet meer lukt om hem op tijd in orde te krijgen. Sterker nog, brommertje gaat er in onderdelen uit (zodra ik dat emotioneel geaccepteerd heb  :P ). Baal er behoorlijk van, had er veel zin in, hopelijk volgend jaar beter...

Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst natuurlijk!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #96 Gepost op: 04-03-2011, 09:43 »
Hey mannen dit is eigenlijk vooral voor de mensen die op tenere forum zitten. Daar kan ik jammer genoeg niet posten. Heb wel al een account aangemaakt maar verder nog niks gehoord. Dus hopelijk is er iemand die hier ook leest. Ik kan waarschijnlijk een busje lenen van mijn werk(werk bij een autobedrijf) Grote bus waar 3 motors achterin kunnen en als iemand een goede kar heeft kunnen daar ook een aantal motors op.(liefst geen BE kar). Zou dus voor een kleine vergoeding een aantal motors mee kunnen nemen naar crepy.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 281
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #97 Gepost op: 04-03-2011, 11:19 »
Jouke heeft jouw bericht al op het DTA forum gezet.
 
We zijn ook aan het kijken of we een grote bus/vrachtwagen kunnen huren om alle motoren in te vervoeren, maar 10 is toch wel veel.
KTM 640 Adventure '03
KTM 450 EXC-F '17

Offline member

  • *****
  • Berichten: 281
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #98 Gepost op: 14-03-2011, 12:55 »
De Data voor motor brengen/halen zijn bekend
 
brengen:

Crépy : 16 avril 9h00 / 12h00 - 14h00 / 19h00
17 avril 14h00 / 18h00
Clermont: 19 avril 16h00 / 20h00
Sête: 20 avril 16h00 / 22h00

halen:

Sête: 04 mai 20h00 / 22h00
Clermont: 05 mai 12h00 / 15h00
Crépy : 07 mai 9h00 / 12h00 - 14h00 / 19h00
08 mai 14h00 / 18h00
KTM 640 Adventure '03
KTM 450 EXC-F '17

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11353
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #99 Gepost op: 15-03-2011, 18:58 »
Jouke heeft jouw bericht al op het DTA forum gezet.
 
We zijn ook aan het kijken of we een grote bus/vrachtwagen kunnen huren om alle motoren in te vervoeren, maar 10 is toch wel veel.

Voor €2.250 kan je een 2de hands trailer kopen bij JB Trading te Ede. Iedereen koopt een eigen wielklem die je in de bodem bout. Hoef je alleen nog maar een transporteur te vinden die je trailer wil trekken naar Zuid-Spanje.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Raid de l \'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #101 Gepost op: 04-01-2012, 00:00 »
In die periode zit ik Marokko en ga jullie op 23 april uitzwaaien.
Ik ga op een huur motor voor (licht) off-road rijden en langzaam opbouwen zodat ik met jullie een rally kan rijden  ;D
 
Ik wil graag advies van jullie voor GPS. Is een Garmin Zumo 550 geschikt voor.
  Ik heb GPS Garmin Zumo 550 en kan op de accu worden aangesloten. Het verhuur bedrijf biedt Garmin 62SC op AA batterijen. Nog een ander bedrijf biedt Garmin GPS 60 CSX ook op accu.
Welke GPS hebben jullie?

Post Merge: 04-01-2012, 00:16
Voor €2.250 kan je een 2de hands trailer kopen bij JB Trading te Ede. Iedereen koopt een eigen wielklem die je in de bodem bout. Hoef je alleen nog maar een transporteur te vinden die je trailer wil trekken naar Zuid-Spanje.

Ik heb een offerte van motomove. De prijzen valt mee vanaf 4 motoren.
 
Bijgaand de vrijblijvende prijsopgave voor het transport van 4, 5, 6 motorfiets(en) naar Malaga en retour.

De prijzen die ik hanteer zijn staffel en derhalve is het transport van minder dan 8 motoren niet relevant om “Dedicated” transport te kiezen. Daarom heb ik enkel de prijs voor het “standaard transport” in de offerte vermeld.

Standaard transport:

Bij het standaard transport worden de motoren in de frames afgeleverd bij een expediteur in Malaga. De motoren worden in Landgraaf verpakt en indien nodig worden de kuipruit, spiegels of koffers gedemonteerd. Zie de voorschriften voor afmetingen in de offerte. De motoren dienen door de klant zelf in Spanje te worden gedemonteerd uit de frames (4 spanbanden) en de klant dient zelf zijn spiegels, kuipruit of koffers te monteren indien deze voor het transport werden gedemonteerd. Bij het inleveren dient de klant de motor weer op gelijke wijze in het frame te monteren voor het retourtransport.

Dedicated transport:

Bij het dedicated transport kan de klant zijn motor inleveren in Landgraaf en wordt deze afgeleverd op een locatie en tijdstip dat vooraf is afgesproken met de klant. Dit kan bijvoorbeeld een hotel of luchthaven zijn. De motor wordt in Landgraaf rijklaar ingeleverd en ook rijklaar op de vakantiebestemming afgeleverd. Eveneens wordt de motor na de reis op een afgesproken plek en tijdstip opgehaald voor het retourtransport en in Landgraaf weer rijklaar afgeleverd. Er hoeft bij het dedicated transport niks gedemonteerd te worden.

De prijs voor het transport van een enkele reis is 60% van de aangegeven prijs in de offerte.

Met vriendelijke groet,

Rob van den Berg
MotoMove Motortransport
info@motomove.nl
+31 (0)6 129 75 508

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Hartelijk dank voor uw interesse in MotoMove motortransport. Graag wil ik u deze offerte aanbieden betreffende het transport van 4, 5 en 6 motor(en) van Landgraaf (NL) naar Malaga (E) en retour.
Prijzen zijn gebaseerd op het aanleveren van de motoren in Landgraaf. Dit kan op afspraak en bij voorkeur in het weekend of in de avonduren. Afhalen van motoren kan tegen meerprijs ook. De prijs is hierbij afhankelijk van het ophaaladres. De motoren kunnen in zijn geheel in het frame worden gemonteerd met alle bagage erop. De motoren worden naar een partner in Malaga gebracht waar deze kunnen worden opgeslagen en afgehaald. Houd rekening met een reistijd van 6 werkdagen.
Bij eventuele aanvullende verzekering worden assurantiekosten één op één doorberekend naar gelang het gewenste verzekerde bedrag en is niet inbegrepen bij de transportprijs. De meeste polissen met beperkt of volledig casco dekken ook onverhoopte schade tijdens transport. Kijk dit goed na! Bij de transportprijs zijn kosten voor handling en opslag wel inbegrepen. Bagage wordt niet meeverzekerd en het is aan te raden waardevolle spullen als handbagage mee te nemen tijdens de vlucht.
De totale prijs voor het STANDAARD transport van 4 motor(en) van Landgraaf naar Malaga en retour bedraagt; € 2292,42 incl. BTW.
De totale prijs voor het STANDAARD transport van 5 motor(en) van Landgraaf naar Malaga en retour bedraagt; € 2781,00 incl. BTW
De totale prijs voor het STANDAARD transport van 6 motor(en) van Landgraaf naar Malaga en retour bedraagt; € 3012,15 incl. BTW
De motoren mogen een maximale hoogte vertegenwoordigen van ongeveer 135 cm. De motor wordt bij montage in het frame nog zo’n 20 cm in de vering getrokken. Het is in sommige gevallen noodzakelijk het kuipruitje danwel de spiegels te demonteren. Breedte inclusief koffers is maximaal 98 cm. Lengte maximaal 240 cm.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: Raid de l 'Amitié 23 april tm 2 mei 2011
« Reactie #102 Gepost op: 04-01-2012, 21:47 »
Het meest actuele topic is, http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=10678.msg176470#msg176470


Normaal gesproken maken we gebruik van de mogelijkheden van de AIO om de motoren vanuit parijs naar Marokko te vervoeren.
Dit jaar start de Raid de 28e

28 april --- Technische Controle
29 april --- Marrakech> Thinerir
30 april --- Thinerir> Merzouga
01 mei --- Merzouga> Merzouga
02 mei --- Merzouga> Mahamid
03 mei Mahamid ---> Jeff Ford (bivak)
04 mei Jeff Ford ---> Icht
05 mei --- Icht> Icht
06 mei --- Icht> White Beach (bivak)
07 mei --- White Beach> Agadir
08 mei --- laden vrachtwagens en Awards
(Mogelijke wijziging AIO)

Maak zelf gebruik van de 60csx, simpel en genoeg om koers en tracks te kunnen volgen. Voor stads navigatie heeft die een beetje klein scherm, maar daar heb ik hem niet voor.