Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011  (gelezen 43176 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #240 Gepost op: 21-05-2011, 16:53 »
ik heb heerlijk gereden,totdat ik voorover van de BETA ging(de BETA reed super daar lag het niet aan)
ziekenhuis emmeloord geweest,niet gebroken en niet uit de kom.
een ac luxatie,tossy 3 is de conclusie.
maandag ziekenhuis thuis bezoeken en evt opereren.
iedereen die me op welke wijze dan ook heeft geholpen,HARTELIJK DANK daarvoor.
 
groet richard

Offline member

  • KTM 450 EXC
  • Member
  • *
  • Berichten: 76
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #241 Gepost op: 21-05-2011, 16:55 »
Thanks for a nice ride! It was fantastic and so enjoyable. I'm looking forward for more events like this!

For the person who helped me get out of the ditch, let me know who you are, you've got a beer from me at the next possible situation ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #242 Gepost op: 21-05-2011, 17:23 »
Geweldige dag.
Ik ben nog steeds herstellende van een schouderluxatie (uit de kom), maar mag wel weer rijden, en dit was een mooie gelegenheid om gewoon lekker rustig mijn rondjes te rijden.
Tot de volgende keer !
Ouderwets leuk: Offroad met een klassieker.
www.classic-offroad.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #243 Gepost op: 21-05-2011, 17:28 »
If i had seen it i sure would of helped.... is that worth a beer? ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #244 Gepost op: 21-05-2011, 17:35 »
Thanks for a nice ride! It was fantastic and so enjoyable. I'm looking forward for more events like this!

For the person who helped me get out of the ditch, let me know who you are, you've got a beer from me at the next possible situation ;)



Oops, i thought you would get out of there easily, after you gave me thumbs op...

 I guess il will buy my own beer tonight...  :-X
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #245 Gepost op: 21-05-2011, 17:40 »
Ja Tikka dank voor de organisatie en het verwelkomen van mijn zoon die voor de eerste keer op een crossbaan reed.

Dit was een prima gelegenheid voor hem om wat ervaring op te doen zonder al te veel in de wielen gereden te worden of juist te rijden.

Op een oranje (wat is dat toch met berijders van dit merk?) rijder na hield men goed rekening met elkaar en gaf ruimte daar waar nodig.

Zag ook veel cameras rond de baan. Erg benieuwd of er straks nog wat geupload wordt her en der.

Nogmaals veel dank voor het regelen. Met merken en standjes begint hèt op een serieus evenement te lijken. Tof!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #246 Gepost op: 21-05-2011, 17:53 »
Heerlijk genoten. Baan was ontzettend goed en ook prima te doen voor de echte allroadrijders. Volgende keer hoop ik wat meer van die zware jongens te zien hoor!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #247 Gepost op: 21-05-2011, 17:55 »
@ Tikka (en anderen vd orga?), bedankt voor het initiatief en het regelen. Was al weer vergeten hoe leuk het op een crossbaan kan zijn, al dachten mijn handen/armen daar af en toe wat anders over.. :P  Wat mij betreft graag in aug (?) weer!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #248 Gepost op: 21-05-2011, 17:56 »
zoals de baan nu was was ie ideaal voor zware brommers. Met een GS goed te doen.
Alles door elkaar heeft een charme en idereen hield goed rekening met elkaar .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #249 Gepost op: 21-05-2011, 17:59 »
Voor het eerst niet gevallen op Rutten  ;D

Wel weer een belangrijke les geleert: als je springt dan is het niet slim om met je tenen op je steppies te staan: volgens mij raakten mijn tenen net niet mijn scheenbeen bij de landing ::)

Heb heerlijk gereden en ben er een volgende keer zeker weer bij

Ps: sorry voor het mollen van de e-bike ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #250 Gepost op: 21-05-2011, 18:29 »
Ah, was jij dat?  Ook sorry dat ik je in de binnenbocht inhaalde; hoop dat je niet te veel schrok. Je bent goed vooruitgegaan. Heb je nog gezocht maar kon je niet meer vinden. Orga, bedankt voor deze geweldige dag !!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #251 Gepost op: 21-05-2011, 18:31 »
ik heb heerlijk gereden,totdat ik voorover van de BETA ging(de BETA reed super daar lag het niet aan)
ziekenhuis emmeloord geweest,niet gebroken en niet uit de kom.
een ac luxatie,tossy 3 is de conclusie.
maandag ziekenhuis thuis bezoeken en evt opereren.
iedereen die me op welke wijze dan ook heeft geholpen,HARTELIJK DANK daarvoor.
 
groet richard
Oei, da's niet prettig. Suuces vannacht met slapen. Ik heb beide schouders gehad. Eerste keer braaf 3 weken rust gehouden, tweeede keer na een week rust begonnen met bewegen (kofiemolen beweging). Ik was er na 3 weken vanaf. Zoek voor oefeningen maar eens op internet, er zijn er genoeg en bewegen geneest veel sneller.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #252 Gepost op: 21-05-2011, 18:39 »
Super relaxed ochtendje, lekker gereden. Tikka bedankt voor de orga en alle anderen voor de gezellige drukte!  daarna op de  terugweg nog even in lelystad wezen kijken, omdat Hans, igna en Berrt daar een offroad clinic zouden geven. Ik stond eerst (verkeerd) bij het circuit van mc flevoland en wie stond daar les te geven? "onze"Carlo Hulsen! daarna verder gezocht naar de offroad clinic en die bleek bij de politie academie te zijn. Die hebben daar een gaaf terrein!!,bos,mul zand,super enduro/offroad paden,knippen,trialparcours met trapjes,buizen,los grind,losse kinderkopjes.....echt smullen!! ::)   Hopelijk gaat daar meer georganiseerd worden, ik open wel een draadje als dat zo blijkt te zijn.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #253 Gepost op: 21-05-2011, 18:48 »
Was leuk om vanochtend even te wezen kijken, maar volgende keer ben ik present met de DRZ. Dan wel lekker vroeg want later op de ochtend werd het wel wat drukker en stoffiger.

Foto's voor wat ze waard zijn heb ik hier gezet, te downloaden als highres.


Offline member

  • KTM 450 EXC
  • Member
  • *
  • Berichten: 76
Re: ARM circuitdag op Rutten 21 mei 2011
« Reactie #254 Gepost op: 21-05-2011, 18:54 »
@Brommer - nice try ;) However, it's worth considering

@JW - I showed you a thumb cuz it was just after my fall and didn't know yet that help would be handy. Probably with more exp I would get out of there easily. Thanks anyway.