Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011  (gelezen 71367 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #195 Gepost op: 05-07-2011, 21:24 »
Ferd, mooi filmpje.

Brommer, nu al een mooi verhaal :) Ik zit echt met spanning te wachten op de rest :).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #196 Gepost op: 05-07-2011, 21:29 »
Jan Willy en Henk, zorgde goed voor de koffie en andere versnaperingen en maakte de avond kompleet met goede verhalen. Rico als ervarings deskundige vertelde ook nog wat fijne kneepjes. Wederom vroeg naar bed morgen dag 2 , de dag die pas echt mee telde, vandaag was alleen voor de start positie te krijgen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #197 Gepost op: 05-07-2011, 21:45 »
Met een 6e !! positie voor Rob, die daardoor de rally op de tweede rij mocht (moest) starten :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #198 Gepost op: 05-07-2011, 23:25 »
Mooi verhaal, Brommer! Gelukkig hier met piccies (bij de buren ff niet). Wacht met spanning op het vervolg!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #199 Gepost op: 06-07-2011, 11:55 »
Dag 2, besef van tijd en dagen is gedeurende de breslau helemaal door elkaar.
Dag 2 was vanauit de start 140 km snelweg... de motoren mochten opgeladen worden. Rob En Rico zaten bij de kop groep maar ik zat ergens in de midden moot en bas had helemaal geen proloog gereden dus die moest achteraan starten. Na de start moest je binnen 2 uur bijde volgende strat zijn.
Rob en rico haddende motors opgeladen, ik reed over de snelweg en Bas ook.
 Eenmaal bij start aangekomen begon het feest.
 Had ik al verteld dat modder en klapzand niet mijn ding is...(waarom dan de breslau rijden? tja )
het begon met tankbanen en klapzand, ik denk snelheid houden maar ik zat nog niet goed in de race en bij kalpzand met spoortje vloog ik er al af. BAs kwam al snel voorbij(ongeloofelijk, achteraan begonnen en als eerste over de finisch, hij hda 81 rijders ingehaalt!).
Foto kamera niet meegenomen dus het blijft bij letters en geen beelden helaas.
Al met al viel me deze dag nog mee, was wel veel klap zand maar ook veel bospaden, navigeren was duidelijk een tricky onderdeel, enkele mensen die toch duidelijk sneller waren dan ik waren we me al 3 maal voorbij gekomen.
Ik moest wennen aan mijn ICO.
Dag twee ging redeijk goed.
volgens mij kwamen we aan in een dorpje waar rob ende rest al stond te wachten. Motors inladen en weer doorrijden naar het kamp dat ook weer 100km verder lag. Ik stapte bij BAs inde dakar jeep en heb daar ook in gereden, wat alweer een goede ervaring was.
nog niet heel veel modder gezien, hmmmm



Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #200 Gepost op: 06-07-2011, 12:02 »
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #201 Gepost op: 06-07-2011, 12:23 »
Volgend jaar ook maar eens meedoen! Bij de Husa zit het luchtfilter lekker hoog ( dus droog)!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #202 Gepost op: 06-07-2011, 12:57 »
Inde avond is er niet veel rust, kamp moet opgezet worden, kijken waar de keuken is, ff kijken waar de keuken is, ff kletsen met de bekende mensen, motor klaar maken, roadbook halen, welke altijd laat op de avond gegeven wordt, met een waslijst aan veranderingen die je moet invoeren en als je pech hebt komt er later opde avond weer een SMS dat er nog meer veranderingen zijn.....

dag drie werd anders gereden ivm rondtrekkende wolven dus hup, erwerd een neiuwe route gemaakt.

dag 3, nog niet heel erg onder de indruk, had nog geen modder gezien, en hup daar gaan we weer, fris en fruitig, want n de ochtend eerst ff in een nabij gelegen meertej gezwommen, leek me lekkerder dan zo,n douch met 60 man.
 Was wel ijkoud water maar dan ben je ook meteen wakker. Deel een vande route ging best aardig, ik kwam aan bij einde deel 1 , ZIEL, doord raaien naar roadbook 2, weg oversteken , jeetje wat veel mensen hier, is er wat te doen....

Yep , er is wat te doen....

de eerste doorwading/moddergat, de beelden van een gerjan die onploft, mijn motor die vast zit in de modder dat was Breslau moddrrgat 1. Gerjan stond stil in het water iedereen probeerde overal langs te komen, ik wacht en denk, help gerjan wel eerst wellicht help ie mij dan ook.. en dat deed ie.
man wat waren we kapot na dat gat, mijn motor zat zo vast dat ze met een takel truck me eruit getrokken hebben, daarbij knapte te spanbanden die ik mee geneomen had!.
Pff ff uitrusten en weer verder,
 
dacht ik,
 want na 50 meter stonden er weer heel veel mensen!

Dresden - Breslau Rallye 2011, Rajd Drezno - Wrocław part 7

weer een doorwading en een diepe, gerjan en ik ook hier weer smane gegaan. We staan niet op het filmpje maar het geeft wel ene beeld van hoe het eruit ziet.

Post Merge: 06-07-2011, 12:59
je zier op de achter grond een soort van bruggetje, Bas wist daar als het waren met een wheelie en sprong over heen te knallen in een keer!, zoals je ziet lukt niet iedereen dat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #203 Gepost op: 06-07-2011, 20:14 »
Goed bezig Brommer, leuk om te lezen!!
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #204 Gepost op: 06-07-2011, 22:33 »
Hi Brommer,

Deze kwam ik nog tegen in mijn collectie van jou ;)



Groet! Bas

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #205 Gepost op: 07-07-2011, 00:02 »
ARMers meer dan bedankt voor de reacties en Geweldig Kim ga zo door met de verslaggeving, hier mijn bijdrage van een andere kant belicht.
 
Try Before You Die, hier hoort de Rally Breslau voor een rally liefhebber zeker bij. Als vergelijking is het rijden in de Touareg Rally mooier, maar ik denk dat de Breslau een veel grotere beleving is. Het was voor mij geweldig om te zien wat een ieder deed om in de race te blijven, Wij motorrijders denken dat we wat beleefd hebben maar wat dacht je van 100 man organisatie voor 300 deelnemers. Voor ons motorrijders kent de Breslau geen lange dagen, maar voor de laatste vrachtauto de route gereden heeft is het minimaal 03.00 uur en dit geld ook voor de Orga en Fotograven.  Het is een Circus wat 24 uur doorgaat en het lijkt erop dat er maar heel weinig slaap wordt gevat. Tel daarbij op dat we routes hadden door prachtige gebieden en een basis camp waar je je vingers bij aflikt. Veel deelnemers nemen dan ook hun hun familie mee, ook hiervoor is de Breslau perfect. heerlijk toch om je ouders of vrienden mee te nemen, door de meestal korte dagen heb je tijd zat om te buurten. Eigenlijk kan een ieder de Breslau rijden, Zelf had ik absoluut geen zin in de doorwadingen, ik haat die dingen, Mijn Yamaha had geen zin aan water en ik heb mij dan ook verrot getrapt om dat ding weer aan de praat te krijgen, maar als je dan weer 5 minuten op de tankbanen rijdt is alles alweer vergeten en begint het grote genieten weer. De meesten deelnemers rijden als team, ik heb de hele Breslau in mijn eentje gereden daar ik dat het mooie van roadbook rijden vindt, heerlijk op je eigen tempo door gebieden rijden waar jezelf nooit komt, Sterker nog als je maar ff verkeerd rijdt zat je midden tussen zwaar gewapende militairen die oorlogje aan het spelen waren! Geweldig toch. Door het uitvallen van het barcode systeem en de vele klachten van de top 20 rijders ben ik het niet eens met de uitslag in mijn ogen heft Marcek gewonnen en hoe kan ik nou b.v 2 uur straf krijgen op de laatste dag terwijl alleen de 3 rondjes crossbaan meetelde en als er de hele dag een CP wordt bemand haal je die er niet uit als er iemand klaagt. Maar goed iets te zeuren houden we altijd. Ik heb de kracht niet meer om uit de modder te komen en ben Rob Simon en een Duitser dan ook meer als dankbaar dat ze mijn WR naar de overkant hebben gedragen. Ook super om een dagje met de snelle mannen mee te mogen rijden. Als dan 2 dag overwinnaars Alex van Ginkel en Jan van Gerven jouw opwachten bij een veulste diepe doorwading, dan ben je blij. Dankzij hun mocht als ik 8ste over de brug  Dresden binnen rijden. Aan de andere kant ik heb ook veel rijders geholpen en ik weet nu dat als je een motor hebt met injectie en een bovenliggend luchtfilter zoals bij de Aprillia KTM690 en BMW kom ik wel alleen aan de overkant, Yep Wouter kan dat bevestigen. Breslau is elkaar helpen maar meer als 3 man helpen bij een doorwading lukt niet, daar ik daar als rug patient letterlijk dood gaat. Kortom Breslau is een bere gezellig evenement en als ik wat te druk overkwam, vergeef me ik had namelijk een weekje vakantie en was als een kind zo blij. Tot slot mijn tip, maak je motor klaar rijdt hem mega heet, parkeer hem in een sloot tot halverwege de carburateur. Rij op deze diepte 50 meter door de sloot, doe de motor uit, start hem weer en rijdt uit eigen kracht uit de sloot. Dan nog ff het touwtje van de te rijden koers in je GPS vastzetten en je bent Breslau klaar.
 
Wat dacht je van ?, Toon met zoon Nilz, Antall en Jack en Peet als teamcaptain.
Tenslotte vergeet het water en denk aan de pracht Tankbanen en korte dagen!
 
Verder een ieder meer dan bedankt voor de gezelligheid, speciale dank naar de Dutch Pres, mannen en vrouw jullie hebben geweldig werk geleverd en als laatste de ORGA natuurlijk, zonder deze helden hadden wij niets te rijden. Breslau forever en vergeet niet Try before You Die. Als we een Leuk ARM team krijgen voor 2012 geef ik graag een les dagje voor tips en tricks.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #206 Gepost op: 07-07-2011, 08:11 »
argh wat sta ik daar nuffig op. hoop dat Carlo hulsen dat niet ziet.
Net als gerjan had ook ik schrik voor de doorwadingen etc, maar met een beetje gezond verstand en elkaar helpen kom je ene heel eind. De moerassen blijft ploeteren ook met hulp.
de volgende dagen zaten we in RECZ een nato oefen terrein, brede tankbanen, open vlaktes, bospaden alles wat je maar wil.
 Knippenpasden kilometers lang, maar wel rare knippen knippen, geen nederlandsche knippen de knippen lagen niet in ritme, 3 waren oke en dajn ineens ene mega diepe of ene veel grotere of een trapsgewijs hogere, ik heb iig als ene kameel door de knippen gereden regelmatig. Het klapzand rijden waar ik nooit zo goed in was, dat heb ik geleerdt hier, en vindt ik nu heerlijk om te rijden!. de twee dagen daar op het kamp gingen heerlijk, ik zat in ritme het ging lekker voor mij doen. Er was een mooi meertje achter het kamp om ff lekker te zwemmen of in wakker te worden (koud!) maar dan was je wel fris de rest van de dag. Op gegeven moment  reed ik door de tanks, de helicopters in delucht, het was net als in een computergame!. ik ging lekker ik ging goed, en toen zei de ICO boem.....
70.05 thats it, kreeg de ico niet aan de praat midden op een grote vlakte inde gloeiende zon met honderde paden en navigeren omde 50-100 meter....

Post Merge: [time]do 07 jul 2011 04:41:06 GMT-1[/time]
trucks komen voorbij stofhappen voor mij. en nu klote ICO.
 niks doet het de knopjes op de ICO niet en de afstand bediening niet, dus de afstand bediening kabel is het niet, denk ik. de sensor kabel had ik gehoort is erg gevoelig vande ico maar ja daar kan ik nu niks aan veranderen...
hhmmm resetten? dus de 2 batterijen eruit halen, gana we doen... kut de schorefjes zijn m7 en ik heb alleen m8 bij me, papier inde dop gestopt om tochwat gript te krijgen, met de tang van de leather man erbij en na 30 minuten klooien lukt het omde ico van de behuizing te krijgen, batterijen eruit weer erin, en alles doet het, dus weer terug zetten. kleine tip van mij, leg je geredschap doek/tasje niet op je zadel... dan valt ie eraf en ligt alles in het mulle zand en vindt  je de helft van je zooi niet meer!!.

na 40 minuten vertraging gaan we weer verder.

Post Merge: [time]do 07 jul 2011 06:03:51 GMT-1[/time]
ff later kom ik gerjan tegen in een modder gat knalrood van moeheid/vermoeidheid en ergernis volgens mij, de yamaha wil niet starten(gerjan had het over TRY BEFORE YOU DIE, maar dit zag er meer uit als THE PAIN GAME), gerjan help mij  door de plas en ik help hem naar een beter gelegen stuk en maar kicken en kicken, onder tussen komen er vrachtauto's aan en die maken een boeggolf! ik vraag aan gerjan of ik nog iets kan doen maar hij probeert door te kicken en zegt rij maar door.
Op het kamp komen de sterke verhalen van iedereen, ik over mijn ICO avontuur, Bas dat die een bison op het pad had staan, etc. Iedere avond komt marcel ff langs voor info en verhaalo en ook gerjan kwam weer ff langs, was hem toch gelukt om weer te rijden!

Post Merge: [time]do 07 jul 2011 07:18:02 GMT-1[/time]
Ik weet niet meer welke dag het was maar we moesten op cap rijden, kwamen uit bij stinkende moerassen dan weer roadbook, en dan weer cap, 14,5 km lang met als notitie, laatste 5,5 km stay on course!
Daar zal wel een CP zitten. maar die 5,5 km stay on course, dan moest je dwars door bomen, dwars doorde hei vande paden af etc. opgegeven moment hobbel ik door de hei langs schuttersputjes etc, en voor me is ene heuveltje met steeds groener gras en riet achtige dingen, ik denk ja dag moeras dadelijk daar ga ik niet inrijden..... bleek achter het heuveltje een CP te zitten... later wel een CP gevonden en toen was ikde weg kwijt, per toeval bij kamp aangekomen waar het eindpunt was, maar als je over de verharde weg reed werd je gediskwalificeerd.. dus ik weer terug en via pospaadjes en dwars door bos naar het kamp te rijden , kwam er ineens een buggy voorbij en ik denk volg die buggy dan komt het goed, en dat was ook zo. later die dag heftig gediscusieerd over de CP's want er waren maar 5-6 mensen die 3 CP hadden gevonden er werd gediscusieerd over ware noorden en magnetisch noorden etc. later opde avond werden de CP geneutrliseerd.
Zoals iedere avond komt het roadbook pas laat, maar als je de dag erna om 4 uur moet staan o0m de hanibal route te rijden (500 plus km) en je hebt pas om 11 uur je roadbook en om 1 uur snachts krijg je een SMS dat er wijzingen zijn, dan wordt het wel krap. tevens had de NATO besloten om de militaire oefening niet om 1500 maar om 1000 uur te beginnen, dus iedereen moest optijd van het terein af.....
 De hannibal was begonnen!.

Post Merge: [time]do 07 jul 2011 09:37:03 GMT-1[/time]
4 uur opstaan, 5 uur starten in noord Polen is het om 4 uur al hardstikke licht, het bos wordt wakker, schitterend rijden zo vroeg door het bos, erg mooie natuur en een vervaarlijk laagstaand zonnetje.
de Hannibal zijn 7 proefen op 1 dag met verbingen erbij. Ik had er zin in het ging lekker. tussen door ff tanken maar ik kom er achter dat mijn bmw eigenlijk heel zuinig is, totaal had ik 12 liter ana boord maar meestal werd er maar 5 liter bijgevult (op offroad tussen de 80 en 100km). bos proeven zandbanen en knippen banen knippen banen en knippen banen. Het zand rijden gaat steeds beter, opde tankbaan wil ik opschakelen maar ik zit reeds inde 5!.
Een proef was 14,5 kilometer lang en was een recht pad knippen! en natuurlijk weer lastige knippen maar ik had de kandans goed te pakken ik ging lekker, te lekker... de afstand vande knippen nklopte niet meer en ik kanlde verkeerd, konte wipper en meteen weer gelanceerd, het voelde als slowmotion ik werd omhoog geooid en draaide inde lucht, kut, niet goed, gelukkig was het pad net iets breder daar en waren er toevallig geen bomen, ik denk naar voren blijven kijken naar voren blijven kijken, klabam kanl ik opde grond voet van linker steppie af, gas erop en ik ga er niet vanaf, motr maakt nog 2 rare bokken sprongen kwispelt hard met zijn staart maar ik rij weer recht door... dat was een engeltje, daarna ben ik weer als een kameel door deknippen gereden totdat ik bij het veerpont aankwam. op weg naarde volgende proef.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #207 Gepost op: 07-07-2011, 11:18 »
 :o   TOP :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #208 Gepost op: 07-07-2011, 11:51 »
Geweldige verhalen Kim en Gerjan! En Gerjan, aan de biertafel is altijd plaats. Het was echt gezellig. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Breslau 25 juni t/m 2 juli 2011
« Reactie #209 Gepost op: 07-07-2011, 14:01 »
de volgenende proef begon, het qweer was wat donkerder geworden, ik weet het niet precies meer maar er zat een lang stuk spoorweg bij een roadbook dat mijn inziens niet klopte een doorwading met glibberige shit en een CP bij het kersen vrouwtje, ik was al een beetje door getrilt vande spoorweg(zonder balken, of ze hadden het gevult met grind) Kwam ik bij het tankstation aan, daar stond een ambulace en een deelnemer werd meegenomen. ondertussen werd het donkerder en wat miezerig en koud. Ik was wat moe aan het worden en nam te weinig rust, snel tanken en doorgaan, hup naar de volgende proef, weer over een spoor met balken en rommel erop, gaten die niet allemaal in het roadbook stonden en daarna door de bossen, man wat reed ik belabbert toen, er heel veel boomwortels en met regfelmaat een flinke slag op het wiel, Op gegeven moment was ik er klaar mee die stomme boomwortels. Op dat moment kwam ik Rob tegen en die hielp een motorrijden, deze werd ook door de ambulance meegenomen, nekbrace om etc, hij was geklapt over ene boomwortel... hmmm ik had er geen zin meer, moest nog 1 proef doen maar vondt het wel welletjes, begon weer iets te miezeren ende combinatie van donker bos met mierzer opde bril en mijn ogen, is geen goed combi, uitzicht op de brancard deed ook niet echt meehelpen. Gekeken waar het basis camp was en dat was op 20 km hemels breed. Ik besloot toen om naar het kamp te rijden. Eenmaal opde harde weg had ik al spijt want ik voelde me weer wat beter worden, minder moe, en op het kamp zelf dacht ik, kut, had ik maar gewoon uitgereden. Afijn uurtje later of kwam rob aan, het regende al best hard , dus toch een goede keuze om eerde te stoppen) en Rob wist te vertellen datde laatste proef geneutraliseerd was omdat er teveel ongelukken waren gebeurt ende mannen vande CP moesten deze verlaten om te helpen. dit bevestigde mijn keuze. Helaas de Hannibal niet uitgereden maar acht, een rally is meer dan 1 dag, volgende keer beter. Eerder rust nemen en niet vergeten te eten.
 De laatste dag was een rondje van 30 km die moest je twee maal rijden.
Dan 140 km naar Dresen over de autobahn of motor opladen, eenmaal daar dan 3 rondjes over de crossbaan voor de toeschouwers.

 De 2 rondens waren brede snelle paden zand banen open vlaktes, snelheid zat er goed in, navigeren ging goed, toen moest mijn ICO weer raar doen. Hij stond weer op 70.06 ??? ik wist wat te doen dus uitbouwen resetten en doorgaan. koste deze keer maar 25 minuten tijd. Weer knallen en toen kwam het beruchte punt 18.18 km
De afstand klopte het plaatje niet, ik miste een boom? maar ja er waren zoveel plaatjes die niet klopte? dus toch naar links gegaan. Rob kwam terug rijden en gebaarde iets, ik denk ik volg gewoon mijn eigen pad. Achter af bleek dat als je 200 m verder reed er een CP stond en het plaatje daar wel klopte, maar de afstand niet.
Ook hier werd hevig gediscusieert late rop de avond.
 De proef eindigde met een diepe doorwading maar zoals Gerjan al zei: met injectie en hoog luchtingang niet zo problematisch.
PFFF ik had het gehaalt, nu nog 2 rondjes crossbaan en klaar is brommer.
 Het crossbaantje was 1 modedrpoeltje, een heuveltje ene kuilteje ene modderbak en humpidumpies.
De gehel weel niet echt gevallen of en nu stond er publiek.... en ja hoor bij de modderbak ging ik al fout en ik lag er net niet in maar ze moesten me wel meehelpen omhoog te trekken, de humpidumpies ging als ene oud wijf en bij de tweede ronde humpidumpie zat ik vast, vol gas probeerde ik eruit te komen ging niet. ging wel! alleen zo snel dat mijn motor tussen me benen omhoogvloof een salto maakte en op zijn zadel en stuur/roadbook lande en stil bleef liggen....... Kut denk ik zal toch laatste dag en dan schade? Nee gelukkig niet, er was helemaal niks stuk?!!!
 Ik trok hem weer recht koste wat moeite en ineens stond Alex naast me, die was ff over het hek gesprongen om me te helpen, thanx!. tweede rondje gereden en klaar was  het. Het weer werd er niet beter op.
Laatste dag is een show dag, 2 rondjes crosbaan dan een zandafgraving voor ene proef van 4 kilometer dan naarde stad voor show finisch weer terug naar kamp 2 rondjes voor publiek.
Crossbaantje ging goed, zand groeve was tricky, het navigeren ging opde meter en menig een zal vertellen dat het roadbook niet klopte(ook ik) maar het klopte wel en uit eindelijk was ik eruit. Er waren nog veel rijders aan het zoeken in de zand groeve, de auto's kwamen erbij en het werd een zooitje, via SMS kreeg ik te horen dat ook deze proef geneutrliseerd was... jammer want ik had ene goed tijd gezet. naar de stad foto'trekken, terug naar crosbaan voor de verplichte 2 ronden voor publiek , als je dat niet deed kreeg je 30 minuten straftijd.. Maar aangekomen stond er een ambulance, een Jeep had een tijdwaarnemer omvergereden, zwaar gewond.. Alles liep vast, de orga had moeite om alles geregelt te krijgen, het weer werd slechter, de motor rijders wilde 2 rondjes rijden en dan klaar maar dan ging niet omdat de nog auto rijders waren die nog niet eens gestart waren... Wachten wachten sommige mensen gingen al naar huis, jammer dan die 30 minuten maar de mannen die voor het klassment gingen wilde die 30 minuten niet aan hun broek. Toen werd verteld dat het vrijwillig was, ivm de "chaos"maar dat we iig voor het publiek nog ff een rondje wilde maken. Is goed, ik stond er ook, maar er kwamen steeds meer auto's die nog moesten starten en wij maar wachten, toen was ik er klaar mee, ik wilde een biertje, droge kleren. dus ik stapte uit de rij. Ff laten begon het hard te regen en de die hard motorrijders, waaronder Rico bas, Rob, Alex maakte een publiek rondje, en dat was dat.
Iedereen heel aangekomen, alle motors deden het nog. Tijd voor drank.

Er zijn mensen die praten er veel over en zijn erbij die praten niet maar doen, die laatste eindigen hoog (rico, Bas Alex Rob) de eerste compenseren hun klassement plaats door het praten , hahahaha.

Mensen het was een geweldige week, leuke mensen ontmoet (Jan, Henk,Willy en vele anderen) zeker voor herhaling vatbaar. De laatse dag was door het weer en het ongeluk iets minder leuk maar mag geen domper zijn voor de rest van de week.