ik heb begrepen dat die fabrieksfietsen toch wel iets anders zijn dan een opgedikte EXC of crosser, hij schijnt rond de 70 pk te leveren, een 530 EXC met Mecakit kan hem echt niet bijhouden. Zo'n 530 (450 idem) kost ca. 10000 inc bpm en btw met kenteken, de ombouw met alle toeters en bellen kost ook ca. 10000 dus voor 20k heb je een prachtfiets staan (er staat er 1 gebruikt bij brouwer) maar de fabrieks 450 heeft toch meer in huis...... maar 25k ex btw ,bpm en kenteken, ik ben bang dat ie dan toch wel heel duur wordt.
Overigens, als de rijder de kwalitieit in huis heeft is zo'n prachtige Henk Hellegers Honda echt geen optie, als de rijder een echte doorzetter is die een betrouwbaar apparaat nodig heeft dan is het een echte aanrader volgens mij. Rob van Pelt reed Dakar op een CRF zonder ook maar 1 keer olie te verversen heb ik gehoord ...... overigens heeft hij op deelfde motor 2 keer Dakar gereden.