Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: off road rit rogat! 6 maart  (gelezen 21204 keer)

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #90 Gepost op: 05-03-2011, 18:22 »
Ik zet ook mn joker in voor morgen. Ben vandaag nogal door elkaar gerammeld op de crossbaan en voel me alsof een vrachtwagen(tje) over me heen is gereden.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #91 Gepost op: 05-03-2011, 21:32 »
Kom ook ff spelen, niet snel, niet slow  ;)

KTM zonder stickers maar met roze bloemen aan het bagagerek
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #92 Gepost op: 05-03-2011, 22:03 »
Ik ben te herkennen aan een wit volkswagen t4 busje (met hoog dak), en deze motor: (maar dan met noppen..  :P )
 
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #93 Gepost op: 05-03-2011, 22:46 »
Last minute besloten om ook morgenochtend naar Rogat te gaan, alleen nog even de ketting smeren en we zijn er klaar voor  :P

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #94 Gepost op: 05-03-2011, 23:00 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #95 Gepost op: 06-03-2011, 07:29 »
veels te vroeg weer ::)
inpakken en wegracen.
tot straks 8)
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #96 Gepost op: 06-03-2011, 17:19 »
Iemand op een ktm rally had het record "slow" te pakken in ieder geval. Ervoor reed een blauwe XT met bagagedrager ernstig in de weg.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #97 Gepost op: 06-03-2011, 17:36 »
Zo ik lig weer thuis op de bank , na een slechte start , dat wil zeggen , toen ik op de motor stapte bleek dat mijn achter mouse toch echt de geest had gegeven .
Donderdag nog vrolijk mee gereden , maar nu ging de velg in de band draaien , was niet meer mee te rijden .
Gelukkig hadden ze daar bij Gebben de monteurs klaar staan , en heb ik het wiel eruit gehaald en een binnenbandje erin gezet (25euri inclusief montage ), en daarna hupsakee de maisplak op .
En uiteindelijk mezelf in een rondje helemaal stuk gereden , die 690 heeft mijn armen weer 10cm opgerekt geloof ik .
Vond het een mooi parcour maar wel erg druk , af en toe file rijden op de single tracks .
Had nog een tweede ronde in gedachte maar na wat eten en drinken , dacht ik het is mooi geweest .
Afgelopen week 25km hardgelopen en een ritje van 130km , en Rogat , het was mooi geweest , en wat een prachtige dag om zo met zijn allen te brommeren .
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #98 Gepost op: 06-03-2011, 17:44 »
Zo ook weer lekker thuis moe maar voldaan,  de 690 rally heb ik nog uit de sloot geholpen    wat is dat zwaar zn ding,  verder top gereden 2 rondjes

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #99 Gepost op: 06-03-2011, 18:06 »
Iemand op een ktm rally had het record "slow" te pakken in ieder geval. Ervoor reed een blauwe XT met bagagedrager ernstig in de weg.

Zo ook weer lekker thuis moe maar voldaan,  de 690 rally heb ik nog uit de sloot geholpen    wat is dat zwaar zn ding,  verder top gereden 2 rondjes

Dat verbaasd me niks, die 2 liepen te klooien  ::) de XT duwde me me bijna een dranghek in terwijl ik naast hem reed op een hard vlak pad, je zou denken dat een hoog oranje voorspatbord dat voor bij je knie steekt wel ziet maar nee hoor  ;D

Zie wel vaker van die Rally bakken hard gaan op een hard vlak pad maar met de voetjes aan de grond met 20km/u zodra het wat lastiger word..
Altijd leuk om dan ff te laten zien hoe het moet met m'n even zware tuf.. :D

Maar was al goed moe van de afgelopen 2 weken dus reed als een dweil en heb het bij 1 rondje gehouden ;D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #100 Gepost op: 06-03-2011, 18:23 »
twas een super dag,,,mijn eerste georganiseerde offroadrit ooit,,,samen met de enige andere 11uur11 rijder ilja met zijn xr opgereden,,,man wat is dat zwaar,,,mijn handen slepen over de grond zoon beetje,,,toch maar twee rondjes eruit geperst,,,nu nog uit eten en naar de film.............

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #101 Gepost op: 06-03-2011, 20:02 »
Eerste OTR rit en zeker voor hrhaling vatbaar :D Heb wel 1 hele rijdende motor ingehaald en wil niet weten hoeveel mij op hun achterwiel voorbij zijn gegaan :P
 
Maarwaar waar was de hele slow groep? Ik stond nog even te wachten bij de verzamelplek onderweg:

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #102 Gepost op: 06-03-2011, 20:19 »
Hmm.......

'k Ben ook niet erg snel.

Gele DRZ met witte (D) kentekenplaat en rood-zwarte outfit met zilveren helm.

Kon nog wel eens lekker druk worden en ik zal zeker niet vooraan starten, dan wordt ik iets te vaak ingehaald.   ::)

Hopenlijk spreek ik daar nog enkele ARMers.

Ik heb je nog aangesproken toen ik je voorbij ging in de bossen, we stonden heel even stil naast elkaar en riep nog "hey ARMer wat mooi he, deze rit"  maar volgens mij begreep je er geen zak van  :D
ik reed op een KTM 400 en had een grijz/zwarte broek oranje/witte Kenny jack en een zilverkleurige helm

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #103 Gepost op: 06-03-2011, 20:22 »
ooh of hier ik was er ook super ritje nog gesnapt door de krant
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: off road rit rogat! 6 maart
« Reactie #104 Gepost op: 06-03-2011, 20:35 »
Idd top geörganiseerd daar in Rogat....
Na de inschrijving nog even gezellig staan teuten, en om 10:45 gestart oid.
Het was mijn eerste offroad rit ooit, en werd wel beetje nerveus aangezien ik de enige was die met 200kg+ fiets reed.
Relax begonnen, en van file had ik geen last, want ik reed vooraan!! ;D
Groepje waarmee ik opreed was ik al snel kwijt in het oranje getinte veld.
Paar (boterham+knutsel) stops gehad onderweg en 12:30 binnengekomen.
Dacht nog even aan 2e rondje, maar bij het begin waren er al (te)diepe sporen waardoor mijn stepjes alsmede mijn voeten wegklapten > rechtsomkeerd en lekker nagenoten ;)
Vond het tof dat er wel wat verschillende ondergrond was: zwart zand wat met water net een luchtige mousse werd, "gewoon"zand, klei achtige ondergrond en niet te vergeten grasland.
Helemaal tureluurs gedraaid in die wokkel 3km voor de finish ::) echt kicken!


greetz sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR