Momenteel heb ik twee motoren: een Aprilia Shiver voor op de weg en een DRZ voor ernaast. Erg luxe dat ik kan kiezen natuurlijk, maar met twee kleine kinderen en een full-time baan komt het er maar 1-2 keer per maand van om te gaan rijden. En dan zijn twee motoren eigenlijk weer te veel van het goede, ook omdat ik voor eentje een stallingsplek huur, wat niet goedkoop is in Amsterdam. De andere kan ik nog net naast mijn auto kwijt in de parkeergarage
Nu overweeg ik dus beide motoren te vervangen voor eentje waarmee ik zowel als naast de weg kan rijden (eventueel met twee sets wielen). Het off-road rijden beperkt zicht tot roadbookritjes en rijden op het Noord-Franse platteland. Geen rally's of enduro's dus (voorlopig). De ritten op de weg bestaan vooral uit binnendoorwegen, maar een uurtje snelweg is soms ook noodzakelijk om op tijd thuis te zijn voor
Boer zoekt Vrouw Studio Sport
Reizen zal ik er in ieder geval niet mee doen. Ik heb overwogen om een extra set wielen te kopen bij de DRZ, maar die motor vind ik eigenlijk wat te iel voor snelweg rijden
Zelf heb ik al zitten kijken naar de KTM 690, de Husqvarna 630 en de Yamaha XT660, maar jullie hebben hopelijk nog meer ideeën