Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Midsummer alternatief  (gelezen 21142 keer)

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #165 Gepost op: 22-06-2011, 23:33 »
Die oregon van ebay gepakt?

Ja klopt
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #166 Gepost op: 27-06-2011, 10:31 »
Ik vind Hoelio wel een beetje stil. Misschien zijn knuppel uit het hoenderhok aan het halen ;D ;D ...

 
Van pagina 7 alweer... :P
 
Wat mij betreft kan dit draadje dicht hoor Ferd...

Ben namelijk geslaagd... 8)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #167 Gepost op: 27-06-2011, 10:58 »
Zo, effe een knuppel in het hoenderhok knikkeren:
 
Na jaren proberen of ik mijn kont de deelnemerslijst in kon draaien blijkt dat de organisatie van deze rit nog steeds weigert mee te denken hoe nieuwe mensen deze rit ook eens kunnen rijden. Hoe zij dit menen te moeten organiseren of de organisatie zelf wil ik echter in dit topic helemaal niet ter discussie stellen, dat moeten ze maar lekker zelf allemaal regelen.
 
Waar het mij om gaat, en volgens mij ben ik niet de enige, is dat ik deze rit gewoon een keertje wil rijden.
 
De MS1000-organisatie meent de eigenaar te zijn van de route terwijl ze natuurlijk gewoon over openbare wegen gereden wordt.
Beetje spastisch gedrag in mijn ogen want als iedere off-roadrijder zou weten waar je nog mag rijden zou er een stuk minder wild gecrosst worden en daarmee los je dat probleem ook weer op.
 
Daarom bij deze de oproep of mensen deze route willen delen ten behoeve van mensen die ook graag eens (legaal) een stukkie off-road gaan.


Nee hoor, want je hebt de MS niet gereden
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #168 Gepost op: 27-06-2011, 11:00 »
Toch wel...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #169 Gepost op: 27-06-2011, 12:05 »
Okay dan, voor iedereen die graag de tracks van de Midsummer wil hebben en die er geen ruk om geeft dat de paden straks worden afgesloten, hier openbaar:

LINK
 ;D
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #170 Gepost op: 27-06-2011, 18:34 »
Bedankt Hammega.
Ik ga hem direct kopieren...  ;)
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #171 Gepost op: 27-06-2011, 20:41 »
je hoeft ook niet te kunnen organiseren, als je een stuk controleert, ben je klaar. Alhoewel .... dat moet je dan weer zien te organiseren met je vrouw ..... mmmm ... laat maar
touché
Orange is the color.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #172 Gepost op: 27-06-2011, 22:51 »
Overigens is met een beetje creatief googelen die Promotorroute als .gdb file op internet te vinden, geen idee in hoeverre deze overeenkomt met de msroute.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #173 Gepost op: 27-06-2011, 22:53 »
Overigens is met een beetje creatief googelen die Promotorroute als .gdb file op internet te vinden, geen idee in hoeverre deze overeenkomt met de msroute.
Ja dat is bekend. Die route is al enkele jaren oud en lijkt totaal niet meer op de MS zoals we die gereden hebben.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #174 Gepost op: 27-06-2011, 23:44 »
Ja dat is bekend. Die route is al enkele jaren oud en lijkt totaal niet meer op de MS zoals we die gereden hebben.

Maar daarom niet minder bruikbaar mag ik hopen, nu Promotor hem onlangs gereden heeft. Of toch maar eens creatief googelen op de ms-route..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #175 Gepost op: 28-06-2011, 00:11 »
Ik kan zo al de stukken aanwijzen die illegaal zijn in die route hier in de buurt  :-X  8)

Zegt Promotor daar iets over?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #176 Gepost op: 28-06-2011, 00:18 »
Ik kan zo al de stukken aanwijzen die illegaal zijn in die route hier in de buurt  :-X 8)

Zegt Promotor daar iets over?

Geen idee, vast niet in de artikelen. Maar goed, je moet toch ergens beginnen.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #177 Gepost op: 28-06-2011, 00:21 »
Vorige keer hebben ze de MS-route alleen maar als indicatie gebruikt. Ze hadden zelf een "andere" legale route.

Dus nee, echt heel bruikbaar is deze route niet.

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #178 Gepost op: 28-06-2011, 07:07 »
Zegt genoeg toch ? Beetje de sier maken met de MS1000 romantiek en dan toch iets anders leveren. Eigenlijk is het enige goede aan de ANWB de pechservice. Maar dat heeft routemobiel ook.

Gelukkig hebben we www.allroadmap.nl nog.

Als iedereen daar nu aan meewerkt, dan heeft elk in zijn eigen regio leuke mogelijkheden.
Aan de ene kant begrijp ik dat mensen zuinig zijn op hun tracks, maar inmiddels is mij ook duidelijk dat degene die erg zuinig is tegelijk degene is met de meeste illegale stukken. Via Open Streetmap kun je veel bospaadjes vinden en dan is het alleen nog zaak om te kijken of alles toegankelijk is. Mutaties dan natuurlijk melden bij allroadmap.nl
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Midsummer alternatief
« Reactie #179 Gepost op: 28-06-2011, 07:48 »
Zegt genoeg toch ? Beetje de sier maken met de MS1000 romantiek en dan toch iets anders leveren. Eigenlijk is het enige goede aan de ANWB de pechservice. Maar dat heeft routemobiel ook.

Gelukkig hebben we www.allroadmap.nl nog.

Als iedereen daar nu aan meewerkt, dan heeft elk in zijn eigen regio leuke mogelijkheden.
Aan de ene kant begrijp ik dat mensen zuinig zijn op hun tracks, maar inmiddels is mij ook duidelijk dat degene die erg zuinig is tegelijk degene is met de meeste illegale stukken. Via Open Streetmap kun je veel bospaadjes vinden en dan is het alleen nog zaak om te kijken of alles toegankelijk is. Mutaties dan natuurlijk melden bij allroadmap.nl

Mutaties  op openstreetmap worden automatisch meegenomen op allroadmap.nl