Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Midsummer: zomer, Brabo600: herfst, .......: lente. Een nieuwe meerdaagse?  (gelezen 4057 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
ik droom van een 3 daags evenement op de veluwe, er zijn best wat tracks beschikbaar, Hip's route ermelo/Putten enzo, ik heb er een van halte assel/Barnevld en uit jou tracks Epe/Vaassen is ook een leuk rondje te maken, alle 3 ca 150 km. een centrale camping bij Hoog Soeren dan zit je in 10 minuten bij een beiginpunt .....
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
@martijn krijg je dat voor mekaar 3 dagen veluwe? Lijkt me wat weinig 150km per dag over niet al te moeilijke paden dan lijkt doorsteek naar de achterhoek  wel mooi en handig.

3dagen met tent zoals midsummer lijkt me mooi daar kun je dan een soort van lus van maken zodat je niet nog eens 2 dagen hoeft terug te rijden?

Inderdaad hip rit mischien wat tracks van iemand grote omgeving almelo/hengelo (deel oer rally weekend?)

frank





Offline member

  • *****
  • Berichten: 160
Dan is het een kwestie van route's plakken en een camping boeken.

Wat dacht je van donderdag 19 tot zaterdag 21 april?
Ik wil me wel opofferen om de route's aan elkaar te plakken en camping te boeken.

Denk dat er wel vrijwilligers zijn te vinden die willen controleren.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
ff poll erin gooien wat "we" willen ? er vanuit gaande dat er altijd wel behoefte is  ;)

hier de poll
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=11845.0
frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Dan is het een kwestie van route's plakken en een camping boeken.

Wat dacht je van donderdag 19 tot zaterdag 21 april?
Ik wil me wel opofferen om de route's aan elkaar te plakken en camping te boeken.

Denk dat er wel vrijwilligers zijn te vinden die willen controleren.




ik heb niet zoveel vakantiedagen per jaar te besteden aan dit soort ritten  :'( , dus zoveel mogelijk in het weekend heeft voor mij in ieder geval de voorkeur...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Citaat
Ik wil me wel opofferen om de route's aan elkaar te plakken en camping te boeken.
doe wel helpen maar we kunnen komende dagen nog wel bomen over wie wat hoe onderweg !

frank

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
ff poll erin gooien wat "we" willen ? er vanuit gaande dat er altijd wel behoefte is  ;)

hier de poll
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=11845.0
frank

Sorry maarrrreeehhh: Server niet gevonden
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Sorry maarrrreeehhh: Server niet gevonden
in je quote werkt de link idd niet, maar in de originele post wel  ::)
 
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=11845.0

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744

Misschien stap 2 nog:
 
  • is er behoefte aan een 2 of 3 daagse rit
  • start / finish op de zelfde camping of tent achterop?

Meer ritten, meer beter. Aanmeldingen voor de MS  suggereren mijn inziens een grote behoefte aan meerdaagse ritten. Vervolgens ben ik voor een rit met tent achterop. Lekker allroaden op allroadmaniacs.

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Damn right !
Ik vind dat er minimaal 60 kilo achterop moet om het spannend te houden.
Kun je zelf kiezen tussen een of andere chick uit de bar, of een tent met donsdek  ::)
Is het wel avontuurlijker.

En voor hen die weinig dagen hebben: het is bewezen dat mensen die vaker op vakantie gaan en gelukkiger zijn ook betere prestaties leveren. Dus onder het mom van een motivatietraining kun je best 3 dagen vrij nemen (betaald verlof). Vind ik dan...
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Dit klinkt allemaal goed als er wat gereden of uitgezocht moet worden op de grens van Twente en Salland ben ik van de partij, leuk zo'n thuiswedstrijd.