Gisteren heb ik helaas de 5e versnelling defect gereden van mijn WR450. Wat nu?
Reparatie kost ongeveer 700 euro als ik het laat doen....
Ik had binnenkort de veer van de schokdemper willen vervangen en direct maar even de schokbreker compleet laten servicen. Kosten 180 euro.
Als het blok toch open moet dan ook meteen maar de zuiger/distributieketting/bigend laten vervangen.... 650 euro......
Bij elkaar ruim 1500 euro en laat het eens tegenzitten dan zit ik met een reparatie van 2000 euro te kijken.
Alternatief: met versnelingsbak probleem inruilen op andere enduro.....
Wat zou ik voor de 2003 WR terug krijgen?
Inruilen op Beta 350, KTM 350exc, husaberg FE390?
De Beta is me goed bevallen in Landgraaf en Rutten, daar voel ik wel wat voor, ook qua prijs, scheelt toch 1000 euro met KTM en nog meer met de Husaberg.
Maar dan komt er weer vanalles bij zoals skidplate, handkappen etc. Om hem simmetje-proof te maken.....
Wat zouden jullie doen? (oh ja, het geld groeit me zeker niet op de rug en een nieuwe betekent dan ook zeker dat er volgend jaar geen rally meer inzit, dat moet wéér een jaartje wijken)