Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *'t was fantastisch!*  (gelezen 10612 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67

 
Beste Allroadmaniacs,

 
Op 10 augustus zal er een trainingsdag worden georganiseerd op de baan van MC-Utrecht. 

De gehele dag zal in het teken staan van vertrouwen krijgen in jezelf en in de motor op het circuit van MC-utrecht. Onder leiding van Wilfred Zijerveld, die al ruim 10 jaar ervaring heeft in het coachen en trainen van motorcrossers, kunnen beginners en gevorderden hun vaardigheden op de motor aanscherpen. Houding en bochtentechniek zullen ruim aan bod komen deze dag. Ook enduro-oefeningen zullen de revue passeren.
De baan van MC-Utrecht is redelijk hard, waardoor je met de meeste offroads prima uit de voeten kan.   

De trainingsdag is een éénmalig initiatief van de de stichting www.Wheels4Tanka.nl. Hierdoor kunnen wij deze dag ook aanbieden voor een hele interessante prijs. Namelijk 99,- (inclusief dagverzekering). Voor mensen met KNMV of MON verzekering is het een tientje goedkoper!

We willen de training beginnen om 09:00 en zal duren tot 16:00.

je krijgt les in kleinere groep voor voldoende persoonlijke aandacht.

Voor vragen, reserveren en betaling kun je mailen met wheels4tanka@gmail.com

Tot ziens in Utrecht!

John


Deelnemers:
1.Robin(betaald)
2.Eric(betaald)
3.Hans(betaald)
4.Geoffrey(betaald)
5.Jeroen(betaald)
6.Dirk(betaald)
7.Ton(betaald)
8.Peter(betaald)
9.Frank "noppy"(betaald)
10.Robert(betaald)
11.Geert(betaald)
12.Richard(gereserveerd)




 
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 16-06-2012, 13:28 »
Hé Noppy, je kent de stichting?

Vanmorgen een stukje gereden in de buurt van de Lek, wat mensen ontmoet die hier bij allroadmaniacs ook regelmatig online zijn.

"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 16-06-2012, 21:44 »
Hé Noppy, je kent de stichting?

Vanmorgen een stukje gereden in de buurt van de Lek, wat mensen ontmoet die hier bij allroadmaniacs ook regelmatig online zijn.
Ja leuke gasten hè?  ;)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 16-06-2012, 21:49 »
Zojuist samen met Geoffrey (KTM 990 Adv) ingeschreven voor de training  ;D
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #5 Gepost op: 16-06-2012, 22:07 »
Ik weet zelf nog niet precies waar ik ben op dat moment, in India, Noorwegen of Italië.

Dus als ik ervoor kies, wordt 't een last minute ;)

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: 17-06-2012, 15:28 »
Ha mensen,
 
Ik ben dan misschien net nog niet terug van vakantie  in de Alpen met mijn XR-tje. Ik kan wel aanbevelen om mee te doen met die trainingsdag of anders gewoon een beetje te sponsoren. John en co gaan 2 XT's naar Gambia rijden en daar doneren aan een hospitaaltje. Sympathieke zaak!
Wie er trouwens in juli / augustus in de Alpen is en zin heeft om te rijden; http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=14149.msg192880#msg192880
 
Groeten, Marco.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: Off-road trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #7 Gepost op: 25-06-2012, 14:11 »
Een topic over de baan in Utrecht heb ik hier gestart.
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #8 Gepost op: 27-06-2012, 18:09 »
Leuk, maar:
Wat zit er allemaal in die 100 euro? wie zijn de trainers?
 
De eerdere trainingen daar (met carlo hulsen, niet de minste) zijn voor 55 euro georganiseerd en was ook erg leerzaam. Als ik bijna het dubbele betaal voor inschrijving wil ik wel wat meer info ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht
« Reactie #9 Gepost op: 28-06-2012, 20:43 »
Hoi Steven en andere offroaders,

Fijn dat je het navraagt, dan kunnen we er ook iets mee.

Het gaat hier om een hele dag, inclusief verzekering. Om de vaste kosten van een dag de baan afhuren plus de kosten van de trainer, moet ik minimaal 5 personen hebben die mee willen doen.
De training is erg leerzaam, bochtentechniek, houding en kijktechniek komen ruim aan de orde.  Ik heb zelf ervaring bij deze trainer en ik ben heel erg tevreden met de trainingen die hij geeft. Je krijgt veel persoonlijke aandacht en hij ziet alles wat je doet(of niet doet).  Of het nu gaat om beginners of gevorderden er is ruimte zat op de baan en kan iedereen op zijn eigen tempo rijden.

Voor de duidelijkheid wij hebben deze trainingsdag georganiseerd om ons project te promoten en de eventuele opbrengsten gaan naar het project wheels4tanka. Verder vind ik het leuk om mensen de gelegenheid te bieden om hun off the road eens lekker uit te laten.

Belangrijk vind ik dat het leuk moet blijven voor iedereen.  Dus als jullie zeggen voor 85,- euro(75,-als je verzekering hebt) voor een hele dag doe ik mee! 
Ik wil best afspreken als jullie een lijstje maken met minimaal 6 extra deelnemers (Steven doe je best ;) ), wil ik het wel doen voor bovengenoemde bedrag. Uiteraard krijgen de mensen die al betaald hebben het verschil retour als dit gelukt is. Dus hoe meer mensen hoe gezelliger en goedkoper! Let op dit kan ik aanbieden als er genoeg mensen zijn, anders kost het mij geld en is ook niet eerlijk voor de mensen die al betaald hebben. 

   
Wie doet mee?!


"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *nieuw voorstel*
« Reactie #10 Gepost op: 28-06-2012, 22:20 »
Mannen,


Het is prima om na te vragen wat je krijgt voor de euri's. Maar een deel is voor een goed doel. En stel er gaat van de 100 piek, 5 tientjes naar een goed doel, dan is dat voor mij prima. Wij jagen voor veel meer geld brandstof door de pijp, hebben leuk speelgoed wat ook een aardige stuiver kost.


Dus maak die 100 pieken over en laten we er een leuke en leerzame dag van maken!! Toch?? ;D ;D ;D


Greetz, Hans
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *nieuw voorstel*
« Reactie #11 Gepost op: 29-06-2012, 09:23 »
het lijkt erop dat ik dan wel weer genoeg kracht in mijn gerepareerde pols heb. Utrecht training lijkt me erg geschikt om er weer in te komen. Nog een klein voorbehoud dus, maar zal me midden juli wel definitief aanmelden of niet als het toch tegenzit.  Prijs lijkt me wel ok, maar ook prima om bij grote opkomst wat te zakken.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *nieuw voorstel*
« Reactie #12 Gepost op: 29-06-2012, 14:24 »
Mooi gesproken Hans, we gaan er vooral een mooie leerzame dag van maken :)
Wij hebben met onze stichting niet de instelling van lalala..GELD, maar willen er ook iets leuks voor terug kunnen doen.
 
 
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *nieuw voorstel*
« Reactie #13 Gepost op: 04-07-2012, 17:05 »
Hallo ,wat een leuk initiatief.
vorig jaar met Carlo ook geweest helaas in de sloot beland.
Ik wil graag kijken of ik nu op de baan kan blijven.
Is er nog plek?


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: Off-road/enduro trainingsdag 10 aug Utrecht *nieuw voorstel*
« Reactie #14 Gepost op: 07-07-2012, 18:18 »
Hoi Tim,

Er is nog plek en de sloot is er ook nog :-\
Je staat op de lijst, gezellig.

"stilzitten kan altijd nog..."