Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: auto-opmaak van tekst bij posten..  (gelezen 2126 keer)

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2012, 22:52 »
Als je zomaar in een tekst een backspace gebruikt flipt die hem al? kijk ik kan gewoon een stuk tekst




Zie je? ;D
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2012, 22:57 »
ALs ik een bericht typ in het berichtenvenster, dan krijg ik wel meteen een 'soort' opmaak, waarbij een nieuwe regel ook meteen extra vertikale spatiering oplevert zodat het een nieuwe 'alinea' lijkt.

De afstand tussen deze regel en de vorige is dus anders dan de afstand tussen de regels binnen de zin, die aan het eind van het venster doorloopt naar de volgende regel  ::)

volgens mij doet de forumsoftware dat, want op het LC8 forum (phpBB) heb ik dat niet.
tevens is het zo dat als ikde opmaakknop [pijlje] indruk dan verdwijnt het, en druk ik nog een keer dan komt het niet terug, maar wordt het een zooitje. Als ik daarna ergens weer op 'return' druk dan spatieert de forumsoftware het hele bericht opnieuw....
dit alles onder Opera

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2012, 23:01 »
Chrome here.


Ik zal eens contact opnemen met de beheerder van TCN. Die loopt hier ook rond en zal vast wel raad weten!
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #18 Gepost op: 26-10-2012, 23:09 »
Ik heb een tijdje terug iets soortgelijks gehad bij de TCN, maar bij mij gaf ie daarnaast het forum zelf ook zonder opmaak weer. Dus alles stond heel onhandig onder elkaar en er was geen overzicht meer. Alsof er een fout in het script zat bij het laden van de pagina.
Ik heb mijn internetgeschiedenis verwijderd (mozilla slaat àlles op, waren meer dan 25.000 items over de laatste 6 maand  :-X ). Nu geeft ie zowel de pagina als de opmaak van mijn tekststukjes normaal weer. Wat de reden erachter is, weet ik niet. ARM deed het al die tijd wel normaal.  :-\ :)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2012, 23:29 »
..bovendien kan ik komkommer z'n avatar niet meer zien..  ::)


(dat is wel weer browser-gerelateerd ben ik bang).




@celsa, het komt vanzelf boven drijven en dan blijk jij ook weer gewoon een jongeman  ;) :)
Avonturier!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: auto-opmaak van tekst bij posten..
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2012, 23:49 »
Nee, dat ligt aan mij.