Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [gezocht] WPH KTM 530  (gelezen 918 keer)

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
[gezocht] WPH KTM 530
« Gepost op: 30-12-2012, 13:16 »
Hoi,


De zoekfunctie leverde niks op, maar ik zoek een fatsoenlijk WPH voor een 530. Iets van Haynes of zo. Het originele die je gratis kunt downloaden, van KTM zelf, schiet hopeloos tekort namelijk. Een zoektocht op google gister leverde nog een trojan op ook.


Evt rechtstreekse links graag via pm om voor de hand liggende reden.


Vast bedankt,




Harm
Avonturier!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2012, 14:15 »
Helaas niet in de voorraad, wel vanalles van een 525.... maar daar schiet je dus niets mee op. Als je iets betrouwbaars vind kan je die dan doorsturen? Dan probeer ik de manualsdatabase weer op te zetten.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2012, 16:16 »
Ja doe ik. Ik zal ns via nieuwsgroepen speuren.


Ik heb hier wel WPH's van CRF 05-08, XR600, XT660R, NX650, RD03 en RD07 en pajero 99-02


Ik pm je een plek waar er een HEULE zooi staan. Kun je grasduinen als je zin hebt.




Groet,


Harm
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11354
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2012, 17:40 »
Staat mij bij dat Remco hem digitaal toegezonden had gekregen van Arno; bijna in dezelfde email als ik van hem kreeg. Zal ff kijken of ik hem ook niet toevallig heb.

Post Merge: 30-12-2012, 17:51
Helaas Harm, ik heb die alleen van de Husa gekregen (we kochten hem beide op dezelfde avond, vandaar...)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2012, 18:19 »
Bedoel je de user manual / gebruikershandleiding die je van de KTM site kunt downloaden of vind je de repair manual / reparatiehandleiding ook tekortschieten?

Als je alleen de eerste gezien hebt, stuur ik je de tweede wel even toe. Alhoewel, hij is 30MB (2008) of 13MB (2009), maar dat lossen we wel op. Stuur je emailadres maar ff per pb.


Maurice

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2012, 21:06 »
Ik heb ze allebei, de gebruikshandleiding en de reparatiehandleiding van KTM. Van Remco erbij gekregen.

Dat lijkt heel uitgebreid, maar bijvoorbeeld hoe de voorvorkolie te vervangen staat er gek genoeg niet in. De hoeveelheid olie die erin moet, vind je dan weer terug in de gebruikshandleiding en ik heb even naar moeten zoeken naar waar dat staat. Over vorkpootkeerringen vervangen staat nergens iets beschreven. En daarna, hoe de rechter vorkpoot spanningsvrij uit te lijnen op de vooras, ook al niet. Het is dat ik daar uit ervaring een natte vinger op los kan laten, maar soms wil ik het gewoon ZIEN staan. Wat voor een Honda geldt, geldt mischien niet voor een KTM. Vandaar.

Mogelijk is dat niet beschreven omdat de poten van WP zijn?
Avonturier!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2012, 21:13 »
Maar daar heeft ktm een aparte manual voor geloof ik.  Ze staan op een externe disk die ik nu niet bij me heb maar ik zal er morgen even naar kijken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11354
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2012, 21:37 »
Ik snap nu waarom deze procedure niet in een WPH staat:

How to Set WP KTM Husaberg Fork Oil Level

Don't do this at home ;D

Ik heb laatste bij Rinie mijn shocks laten servicen en heel goed opgelet (WP methode). Toch weer nét even anders als deze heer het deed.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: [gezocht] WPH KTM 530
« Reactie #8 Gepost op: 30-12-2012, 22:03 »
Ik zie dr niks verkeerds aan. Het hele meetgedeelte van zijn uitleg kan ondervangen worden door de afgemeten voorgeschreven hoeveelheid olie toe te voegen en te ontluchten.


Ik heb het daarstraks nog zo gedaan. En dan blijkt pas dat de USD's van nu exact hetzelfde zijn gebleven als die van 25 jaar gelee. Maar dat inzicht doe ik liever eerst op papier op, toch duur zo'n pootje.
Avonturier!