Blokje is de werkbank nog niet op geweest; die werkbank is bezet met andere zaken op het moment.
Zowiezo uitgevonden dat de uitlaat ooit een tik gehad heeft en net niet lekker afsluit op de cylinder. D'r bleef olie uit de cylinder<->uitlaat aansluiting komen.
Tijdelijk even een beetje teflontape onder de O-ring (die opzich ook wel aan vervanging toe is) gewikkeld zodat die wat strakker zit, en dan verbetert het al wat. Maar nog niet 'goed'.
Voor een eventueel wat grotere rit moet ik het wel doen, maar ik ben even druk met andere zaken. Tot die tijd is er prima mee te rijden, maar het kan beter dus.
Wat ook tegenvalt is het apparaat starten na 2-3 weken stilstand. Ook als ik voor thuiskomst de vlotterbak van de carb leegrij, de tank leegmaak en vlak voor de startpoging wat verse benzine uit de KTM overhevel naar de 2T (en niet de benzinekraan vergeet open te zetten
).
Je bent zo 10 minuten aan het trappen.
Eenmaal gestart is het daarna weer de normale 1-2 trappen.