Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De Ideale Allroad  (gelezen 389280 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1260 Gepost op: 28-04-2011, 18:06 »
Postie still woops their collective arses!!




http://www.postiebikes.com/faq.htm
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1261 Gepost op: 29-04-2011, 00:20 »
Postie still woops their collective arses!!

Klopt: http://www.thepostman.org.uk/
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1262 Gepost op: 05-06-2011, 07:38 »
mogelijk goeie tip voor wie zoiets zoekt:
KLX250 nieuw (misschien 2010 model?) bij van wijk motoren in zoetermeer: net iets boven 5000 euro. Wil geen reclame maken voor van wijk, want koop er eigenlijk nooit wat, maar ik vond het een mooi prijsje vandaar de tip (maar geen idee wat bijv. een wr250 kost). komt aardig uit de test en alternatief voor de wr250. saai filmpje: 2010 250 Dual Sport Shootout
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1263 Gepost op: 05-06-2011, 08:23 »
De Kawa komt dan misschien wel als een 'beste keus'  uit de test, maar om de diverse componenten op te waarderen tot op het niveau van de WRR ben je waarschijnlijk veel meer geld kwijt dan direct de WRR te kopen, niet?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1264 Gepost op: 09-06-2011, 08:45 »
Zou dit 'm eens kunnen worden??  :o
 
http://huskytalk.com/forum/showthread.php/63894-Behold-The-900CC-Husky-‘F800
 
Onder de vlag van Husky moet daar toch een superlichte, slanke, goed afgeveerde avontuurlijke motor uit moeten kunnen komen??
 

 
Ik begin vast met sparen  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1265 Gepost op: 04-07-2011, 21:32 »
Zo veel mooi spul op de markt....maar...!

De eer mogen ervaren om op een 690 R (een verlaagde van Jessica Rabbit) te mogen rijden en goed te testen.

....Pffff.. 8) ..wat een grandioos ding! ::) Wat reed dat fijn en relaxt.

Zo goed te handelen, BAK power, top vering, niet zwaar, en comfortabel op de weg. Trilt haast niet viel mij op!
Stapte er op en rij er mee weg alsof ik 'm al een jaar hebt...grandioos.
Hoop voor te krijgen en echt naar jou wens op te bouwen....

Ben blij met het Tenereetje.....maar verbleekt bij de 690R...phoe!

Dan toch de ideale All-Road?.... ;)

Tsja...doe er maar een strik omheen?...


Nice!





Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 223
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1266 Gepost op: 06-07-2011, 16:06 »
dat zijn idd mooie plaatjes johan,

en die wil ik ook wel eens testrijden, maar vrees dat ik dan weinig zin meer ga hebben in mijn 640adv.

wat zijn eigenlijk nog sterkere punten van de 690r tov de 640adv?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1267 Gepost op: 06-07-2011, 17:40 »
Ik vind 'm zo fantastisch dat ik er echt aan zit te denken aan zo'n 690...in deze setting.
 
Mja...hoe ga je dat nou thuis uitleggen.... ::) :P
 
 
Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 481
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1268 Gepost op: 06-07-2011, 18:55 »
 
Ook ik vind zo'n aangeklede 690 de ideale allroad.

Vraag die ik me inmiddels al enkele jaren stel is: waarom maakt KTM nou eindelijk niet eens zelf die 690 adventure. Waaaaaaaaarom ...........................?

KTM zou er best eens een klein stukje van de Allroadmarkt van de waanzinnig succesvolle Tiger800, Vstrom en BMWf800 af kunnen snoepen. Dat moet toch kunnen met een redelijk betaalbare 690 adventure (mag ook best ietsje meer kosten)?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1269 Gepost op: 06-07-2011, 19:44 »
wat zijn eigenlijk nog sterkere punten van de 690r tov de 640adv?

Het is geen eerlijk vergelijk want kleinere tank, geen echt achterframe en geen windbescherming. Maar meer vermogen, extra versnelling, minder gewicht, stijver frame, minder verbruik. Injectie en frame zijn tevens ook twistpunten (draaicirkel en complexiteit).
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1270 Gepost op: 06-07-2011, 23:51 »
Zou dit 'm eens kunnen worden??  :o
 
http://huskytalk.com/forum/showthread.php/63894-Behold-The-900CC-Husky-‘F800
 
Onder de vlag van Husky moet daar toch een superlichte, slanke, goed afgeveerde avontuurlijke motor uit moeten kunnen komen??
 

 
Ik begin vast met sparen  8)

De "supermotard" is uit:


Uitlaat al netjes niet onderlangs.

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1271 Gepost op: 06-07-2011, 23:53 »
Nou, werkelijke waar een pláátje om te zien  :-X
Lijkt wel alsof hij betrokken is geweest bij een ernstig ongeval.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1272 Gepost op: 07-07-2011, 00:17 »
Nou, werkelijke waar een pláátje om te zien  :-X
Lijkt wel alsof hij betrokken is geweest bij een ernstig ongeval.
Ja hoor!

Het gaat om het innerlijke!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1273 Gepost op: 07-07-2011, 07:07 »
En waar wou je de kentekenplaat op dit ding schroeven?

Op zijn Amerikaans, onderkant spatbord?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: De Ideale Allroad
« Reactie #1274 Gepost op: 07-07-2011, 10:09 »
 filmpje op youtube van de husq,  best leuk maar geen allroad
Husqvarna Motorcycles Nuda 900R - action video