Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Beta RR 250 2T  (gelezen 146 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 248
Beta RR 250 2T
« Gepost op: 19-06-2024, 11:07 »
Beta RR 250 2 takt modeljaar 2019.

Zelf gebruikt als 1e enduro/cross motor om de sport mee te ontdekken. Vandaar dat ik ook niet voor de nog sterkere 300 ben gegaan. Het doet me pijn in het hart te bekennen, maar dus als een amateur gereden. Destijds aangekocht bij Resa Racing (Beta Dealer).

Met veel plezier op gereden, maar inmiddels een Stark Varg gekocht en is deze motor eigenlijk minder nodig.
Het mooie van deze motor is/was dat hoewel het een 2T is deze erg goed in te stellen was op de powervalve en met de ontsteking map switch. Deze had ik eigenlijk altijd op regenmodus en de valve helemaal tam gedraaid waardoor deze motor ook voor de beginner goed te handelen was.
Afgelopen voorjaar nog een tripje naar Spanje gemaakt waar we veel onverhard hebben gereden en met een set all-road banden veel straat km's hebben gemaakt.

- Door Reiger voor en achter afgeveerd op 85kg.
- Powervalve versteller waar geen gereedschap voor nodig is.
- Map switch regen/droog (tam/fel).
- 9,9kW op kenteken, dus te rijden op A2 rijbewijs.
- 240 uur op de teller, bij 144 uur bigend en nieuwe cilinderwand in gekomen, bij 188 uur de laatste zuigerwissel. Zuiger in dit model kan bij amateur cross ca 100 a 120 uur mee, bij amateur enduro hoor je standen boven de 300 uur. In overleg kan er een nieuwe zuiger gemonteerd worden (is ook maar een uurtje werk op dit type).
- Met startmotor en lichtgewicht lithium accu. Start altijd met 1 druk op de knop.
- Mouse binnenbanden voor en achter, nooit weer lek rijden.

Vraagprijs is €5800.

Foto's:
https://www.facebook.com/share/M6PBkDcGWXX6FF4Z/
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen.