Mooie beelden daar in Groningen!
Wil geen moraalridder zijn of zo, maarrrrrr...;
Nou, je bent aardig op weg.
Ik kan eenvoudig minimaal 2 instantie's noemen die niet zo blij met deze beelden zullen zijn! Op een talud op en neer rijden (met zichtbare schade) en dwars door ongerepte natuur lijkt me geen reclame voor onze sport....
Misschien slim om het filmpje maar weg te halen? Indien je kenteken(s) herkend worden ben je misschien wel strafbaar zelfs!?
Je verwart sporen achterlaten met schade.
Als de taluds, bermen en oevers gemaaid worden (2x/jaar) rijden er zware trekkers rond. Die laten behoorlijk diepe sporen na. Twee maanden later ziet niemand meer waar ze gereden hebben. Zo is dat ook met het "spoor" dat een noppenmotor achterlaat.
Ik durf te stellen dat 100 km over de weg meer milieuschade veroorzaakt dan een spoor achter laten op een stuk gras.
Zelfs al staat je kenteken er 100x op, dan nog kan dat totaal geen kwaad. Alles is namelijk gemonteerd. Die taluds waren in Duitsland en Belgiƫ, de bordjes zijn er in gemonteerd, en alles is 2-5 jaar geleden opgenomen. Niet vast staat wie ten tijde van het opnemen eigenaar waren. Je moet niet alles geloven wat je ziet.