Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Zondag middag filmpje  (gelezen 475505 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1185 Gepost op: 07-10-2010, 11:49 »
Als ervaren "tree hugger" zie ik net een filmpje dat een boom ook verliefd op jou kan worden:
87 Wrangler vs. Tree

die is echt goed 8) 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1186 Gepost op: 07-10-2010, 12:17 »
k ben op zoek naar een filmpje die ook ooit (op dit forum?) ben tegengekomen over een gast die z'n brommert van een pick-up haalt, een paar prachtige sporen over een golfbaan trekt en vervolgens z'n brommert weer op de pick-up gooit en ervan door gaat. Wilde hem laten zien aan een golfende vriend van me (jaja het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....) maar ik kon die video niet meer vinden.
Iemand een linkje?

Tnx,
Dick.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1187 Gepost op: 07-10-2010, 12:19 »
k ben op zoek naar een filmpje die ook ooit (op dit forum?) ben tegengekomen over een gast die z'n brommert van een pick-up haalt, een paar prachtige sporen over een golfbaan trekt en vervolgens z'n brommert weer op de pick-up gooit en ervan door gaat. Wilde hem laten zien aan een golfende vriend van me (jaja het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....) maar ik kon die video niet meer vinden.
Iemand een linkje?

Tnx,
Dick.

Brian Deegan http://en.vidivodo.com/409364/motocross-in-golf-course
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1188 Gepost op: 07-10-2010, 15:49 »
Brian Deegan http://en.vidivodo.com/409364/motocross-in-golf-course

tjonge wat ziek, die mensen kunnen dus wekenlang hun hobby niet meer uitvoeren omdat die baan vernield is. 

Als je dit nu leuk vindt is het morgen grappig als ze op Youtube je dochter met 4 man...... laat ik maar niet verder typen.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 371
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1189 Gepost op: 07-10-2010, 15:52 »
tjonge wat ziek, die mensen kunnen dus wekenlang hun hobby niet meer uitvoeren omdat die baan vernield is. 

Als je dit nu leuk vindt is het morgen grappig als ze op Youtube je dochter met 4 man...... laat ik maar niet verder typen.

Ja, dat is helemaal hetzelfde  >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1190 Gepost op: 07-10-2010, 16:01 »
tjonge wat ziek, die mensen kunnen dus wekenlang hun hobby niet meer uitvoeren omdat die baan vernield is. 

Als je dit nu leuk vindt is het morgen grappig als ze op Youtube je dochter met 4 man...... laat ik maar niet verder typen.


Complete onzin wat je nu typt, neem aan dat je geen kinderen hebt  :-\.

Die vent rijdt zelfs heel rustig op de grasbanen, en lekker hard door de zandbak. Lijkt me een goede grap als je het netjes doet.
Daarna wel even netjes die zandput aanharken
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1191 Gepost op: 07-10-2010, 16:09 »
tjonge wat ziek, die mensen kunnen dus wekenlang hun hobby niet meer uitvoeren omdat die baan vernield is. 

Als je dit nu leuk vindt is het morgen grappig als ze op Youtube je dochter met 4 man...... laat ik maar niet verder typen.


Een taart brengen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1192 Gepost op: 07-10-2010, 16:57 »
Complete onzin wat je nu typt, neem aan dat je geen kinderen hebt  :-\.

Die vent rijdt zelfs heel rustig op de grasbanen, en lekker hard door de zandbak. Lijkt me een goede grap als je het netjes doet.
Daarna wel even netjes die zandput aanharken

Ik bedoelde niet meteen kinderen, een dochter kan ook 20 zijn, en laat duidelijk zijn ik vind beide neit grappig, maar waar leg je de grens? dat is wat ik met de vergelijking wilde Kaangeven.  Waar het me om gaat is dat iemand bewust iemand anders zijn bezit/hobby/endandusookdochter  in de vernieling helpt, dat is gewoon per definitie niet grappig... een beetje persten ok, grapje : leuk.  Maar als je met een crossmotor over een golfbaan knalt maak je een hoop schade, meer dan je denkt. en een golfbaan met één kapotte green is net zo onbruikbaar voor wedstrijden als een crossbaan met een betonnen muur, al staat die maar op 0,03% van de baan. Zit net nog ff te kijken en het lijkt erop dat ie SM wielen heeft, dat scheelt op t gras, maar hij geeft ook daar genoeg gas. dit inspireert ook weer mensen net zo grappig te zijn.

en idd ik heb geen kinderen, dus voor mij is het wat objectiever vergelijken.

ontopic: als je dan toch wat wilt slopen met je motor: pak het dan groots aan!
http://en.vidivodo.com/436319/araba-gibi-motosiklet




offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1193 Gepost op: 07-10-2010, 17:23 »
Lieve JW,

Je zult allemaal wel gelijk hebben, maar ik stond van de week voor het eerst van mijn
leven met een vriend op een golfbaan en moest toen denken aan dit filmje dat ik een tijd terug een keer gezien had en moest daar
toch erg om lachen.
Wilde mijn golfende (niet motorrijdende vriend) dit fraaie beeld niet onthouden.


PS: Ik heb geen dochter alleen maar een paar zoons en kan me verder eigenlijk niet zo goed meer herinneren wanneer
ik de laatste keer erg hard moest lachen om een kind dat door vier man verkracht werd.

Vriendelijke groet van
Dick.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1194 Gepost op: 07-10-2010, 17:25 »
Ga midgetgolfen. Er is toch geen plek in Nederland voor golfbanen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1195 Gepost op: 07-10-2010, 17:31 »
of offroad rijden
allemaal aan de RCbrommers.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1196 Gepost op: 07-10-2010, 17:36 »
JW heeft wel een beetje gelijk, alhoewel ik er ook hartelijk om moest lachen. Maar iemand's hobby verzieken is nu net niet het beeld dat wij de buitenwereld van dirt riders willen geven. Andersom vinden wij het ook niet prettig als er ketting worden gespannen over paden en boomstammen over wegen worden gelegd en gaten worden gegraven achter springbultjes. Dus....
Om in de stemming te komen is deze dan ook wel grappig (of juist niet):
Near death MX crash AzHiAzIaM.com
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1197 Gepost op: 07-10-2010, 17:49 »
Ik kan er wel om lachen :D , en ja ik heb kinderen , maar dan moet je toch wel even echt krom  denken :-[ .
En in de usa hebben ze banen zat  ;D dus kunnen gewoon door bij de baan een paar km verderop .
 
Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1198 Gepost op: 07-10-2010, 18:39 »
In alle commotie vergeten: Hé Steve bedankt. Dit was het filmpje dat ik bedoelde.


PS Was niet van plan om morgen met mijn EXC'tje naar de golfbaan te vertrekken....
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Zondag middag filmpje
« Reactie #1199 Gepost op: 07-10-2010, 18:50 »
Mooi, laten we het dan nu maar weer over leuke filmpjes hebben!
offroadmotorloos. even.