Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)  (gelezen 20757 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #195 Gepost op: 05-07-2008, 20:26 »
Heren bedankt heerlijk gereden
tot volgende keer

Gr Frank
fka Fr@nk

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #196 Gepost op: 05-07-2008, 20:31 »
Zo, lekker gedouched en gegeten, en voldaan na een heerlijke dag.

Marten en Ad: Bedankt voor de fantastische route!
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #197 Gepost op: 05-07-2008, 20:56 »
En ik ben ook weer thuis na zo'n 500km; eerste de verbindingsroute naar het terrein á 140km. Toen de hele rit gereden met 'zappa on my 6'; respect voor het vele zandhappen jongen  :P En na 220 roadbook km's weer terug bij de parkeerplaats. Banden weer op snelwegspanning gebracht en weer de verbindingsettape richting huis.

Zeker een mooie rit; de BIG dook af en toe diep in de knippen maar hij heeft me er niet van af kunnen werpen  :-*

Wel grappig om de lunchstop te zien wie een voorrijder is en wie achterop rijdt, namelijk die met een zwarte snoet.

Ik kwam na de lunchstop goed in roadbook ritme en het ging steeds lekkerder. Ook kom je erachter wat er nog beter kan aan je roadbook opstelling. Gelukkig is alles heel gebleven aan de big; alleen een schroefje eruit getrilt van de kappen. Het roadbook was prima maar soms echt een fout in; eentje weet ik zeker: waarbij je over een P terreintje moest rijden waarna je een onverhard paadje in ging. Op deze tekening stond eerst een duidelijk grote bocht naar rechts; maar die kwam maar niet.

Bedankt Ad en Martin voor deze mooie dag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #198 Gepost op: 05-07-2008, 22:15 »
Shifty, weer bedankt voor het op tempo voor rijden [ bij de pauze 53.6 km/h gemiddeld bewogen 8), bij het eindpunt op 49.2] [edit bleek op totaal 42 :-X]

geen pech en geen valpartijen, mooie route, niet te licht of te zwaar, en precies lang genoeg met z'n 220km.

Vandaag in totaal 478km gereden op m'n 2 wielen :)

Marten en Ad bedankt en tot ziens ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #199 Gepost op: 05-07-2008, 22:28 »
Vandaag in totaal 478km gereden op m'n 2 wielen :)

das toevallig! ik heb er ook precies 478 opzitten: 2x 129 km van eijsden (onder maastricht) heen en terug en de 220 van de route. :)
heb inmiddels ook het zand en de  modder (nog bedankt RobAT  ;)) overal vanaf gespoeld, en de droge keel met een heerlijk biertje gespoeld.
dit was mijn eerste rit met Ad, en het is me uitstekend bevallen. zal ik zeker vaker doen.

bedankt Ad en Marten  :)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #200 Gepost op: 05-07-2008, 22:38 »
allemaal bedankt voor de sporen, en marten en ad voor de organisatie! mooie 220 km, ook zonder de laatste pagina van het roadbook :)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #201 Gepost op: 05-07-2008, 22:48 »
das toevallig! ik heb er ook precies 478 opzitten: 2x 129 km van eijsden (onder maastricht) heen en terug en de 220 van de route. :)


Verbinding naar toe was 90km, ben daarna nog bij iemand langs gegaan om de rotors van 2 BIG blokken te trekken ;)
Bier smaakt idd erg goed ;D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #202 Gepost op: 05-07-2008, 23:09 »
het biertje smaakt hier ook prima 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #203 Gepost op: 06-07-2008, 08:32 »
waarbij je over een P terreintje moest rijden waarna je een onverhard paadje in ging. Op deze tekening stond eerst een duidelijk grote bocht naar rechts; maar die kwam maar niet.

Bedoel je die waar je een grote weg oversteekt, met een grote boog naar rechts over de weg rijdt en dan linksaf een parkeerterrein op met een hoog gebouw en een knippenpaadje tussen de bomen?

Mooi paadje hè

(Ik heb weer wat gemist zie ik al weer, volgende keer beter hoop ik)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #204 Gepost op: 06-07-2008, 09:48 »
Het was inderdaad na een kruispunt over een redelijke grote weg maar die bocht heb ik niet bewust meegemaakt...of wordt ik nu gek?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #205 Gepost op: 06-07-2008, 10:26 »
De leden van de Jostiband plus Komkommer hebben zich ook weer uitstekend geamuseerd. Het doel van de dag was lekker rijden in beschaafd tempo en veul leut onderweg. Da's gelukt :D

In het begin ging het echt he-le-maal niet lekker. Zelfs mijn allereerste allroadrit ooit op een GS met Anakees ging nog beter. Ik kwam gewoon niet vooruit door dat mulle zand. Pijn aan m'n linkerpootje zorgde ervoor dat ik constant onbewust het gewicht naar rechts verplaatste, en dan wil zo'n motor gewoon niet rechtdoor. Tel daarbij nog wat onwennigheid en angst bij op na 5 maanden geen zand gezien te hebben, en pff, drama. Gelukkig kwam het na een kilometer of 50 weer goed.

Paar plaatjes:

Start:




Even bij-ouwehoeren, drinken, en een verbijsterde JW een paar keer langs zien komen:





Was dit nu trouwens een speciaal uitgezette rit, of de beroemde Ad K Hart van Brabant-rit?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #206 Gepost op: 06-07-2008, 11:03 »
Ah, vandaar dat je zo vreemd rechts in het gras geparkeerd stond bij de eerste kleine modder poel van de rit..
Nare van mul zand is dat je pas geen/minder last hebt van spoor vorming als je boven de 80km/h komt.
En met een 200kg fiets pas tegen de 100 ::)

Sterkte met het pootje en de verbouwing ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #207 Gepost op: 06-07-2008, 15:14 »
beelden van de helmcam van paul. met in de hoofdrol.......Marten!!!


http://nl.youtube.com/watch?v=8Y5ME8Qw280

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #208 Gepost op: 06-07-2008, 17:46 »
Bedankt voor alle enthousiaste reacties. Ik heb voor de zekerheid nog maar even de situatie van Shifty-Pk erbij gepakt, klopt toch als een bus. Ik vermoed dat er vooraf al iets is misgegaan.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #209 Gepost op: 06-07-2008, 22:42 »
Ik heb me echt geweldig vermaakt tijdens mijn allereerste off-road rit. Bedankt josti-band dat jullie mij onder mijn hoede wouden nemen en hebben voorzien van een behoorlijke dosis vermaak. Verder organisatie bedankt natuurlijk. En tot slot nog wat foto's:





Best knap dat dat oude xt550je dat vol heeft gehouden :-)