Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trailtech bestellen  (gelezen 46350 keer)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #75 Gepost op: 21-09-2009, 15:52 »
Ad, ik heb een luchtgekoelde motor (Yamaha TTR600) en het kabeltje voor de temperatuursensor is veel te kort om van mijn bougie tot aan de Vector te komen. Zijn er langere kabeltjes leverbaar? Verlengkabeltjes? Kan ik hem zelf eenvoudig verlengen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #76 Gepost op: 21-09-2009, 16:36 »
Lijkt met gewoon een 2 aderig draadje (naar een PTC of NTC), dus knip verleng en plak.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #77 Gepost op: 21-09-2009, 21:11 »
@bolski , ik zal morgen eens voor je informeren.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #78 Gepost op: 25-11-2009, 20:56 »
Ondertussen nog wat meer ervaringen met de Vector?
Ik wil er eentje op m'n DR650SE gaan zetten. Welke beschermplaat kan ik daar het beste voor gebruiken? Iemand daar toevallig ervaring mee?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #79 Gepost op: 25-11-2009, 21:20 »
Ondertussen nog wat meer ervaringen met de Vector?
Ik wil er eentje op m'n DR650SE gaan zetten. Welke beschermplaat kan ik daar het beste voor gebruiken? Iemand daar toevallig ervaring mee?


Ik rijd inmiddels alweer een paar maandjes rond met mijn nieuwe vector + remote, maar één en al lof! Heb er zelf een indicator dash omheen(kunststof) en de nodige krassen zitten erop door een crash, maar verder geen probleem. Nadeel van de indicator dash vind ik de lage lichtopbrengst van de lampjes die er standaard bij zitten. Daarnaast is een setje andere lampjes meegeleverd, wellicht is dat gedaan omdat er meer licht vanaf komt. Nog niet de moeite genomen om het uit te proberen...
 
Werkelijk alles kan ermee en veel plezier van gehad tijdens de Ad Ketelaars rit een paar maanden geleden. Aanrader! En voor de prijs hoef je het niet te laten.
 
Moet er een kuipje voor bouwen, zodat ie nog minder te verduren heeft. Maar ook daar moet ik nog aan beginnen. Uiterlijk is daarbij meer van belang, dan een goede bescherming van de Vector, want daar heb ik wel vertrouwen in.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #80 Gepost op: 25-11-2009, 21:22 »
Heb je nou EN Tripteller die je kan nullen, EN totaalteller die je kan bijstellen EN een snelheid er tegelijkertijd opstaan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #81 Gepost op: 25-11-2009, 23:45 »
Heb je nou EN Tripteller die je kan nullen, EN totaalteller die je kan bijstellen EN een snelheid er tegelijkertijd opstaan?

Goeie vraag! Het is snelheid en trip-/totaalteller tegelijk. Trip- en totaalteller worden namelijk beiden rechts weergegeven en snelheid links. Maar kan ook zijn dat onder de grote cijfers rechts de ene waarde in het klein onder de Grote cijfers staat. Moet ik ffe checken.

Trip is uiteraard te nullen in fractie van seconde en totaal is te plussen en minnen. Denk alleen dat beiden in andere "mode" zijn. Trip is in lap-mode en totaal is in rally-mode. Moet zelf ook nog alles een beetje uitvinden.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #82 Gepost op: 26-11-2009, 07:20 »
Rally-mode heb je alleen icm de apart aan te schaffen afstandsbediening.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #83 Gepost op: 26-11-2009, 10:12 »
...van 3 tientjes.. 8)  En dan heb je in totaal nog een goedkoop handeltje... :D
 
Ik rij er nu een ruim anderhalf jaar mee, één keertje batterij moeten vervangen maar voor de rest alleen maar plezier van gehad.
 
Nullen kan in rally-mode (daar staat ie bij mij eigenlijk altijd in) niet in een oogwenk (of je moet errug langzaam knipperen  ::) ) maar ik vind het niet zo heel erg om tijdens roadbookritjes een keertje stil te staan en de boel te nullen... Het plussen en minnen van tripmeter werkt super!
 
Hele zaakje bij Adje gescoord!
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #84 Gepost op: 26-11-2009, 10:24 »
Het idee van twee ICO's is toch dat je de een als tripteller kan gebruiken die je bij elk plaatje nult en dat je een totaalteller hebt die je kan bijstellen. Mocht je iets verkeers doen, dan kan je makkelijk verder rekenen?

Maar deze combi is niet makkelijk met de vector te doen? Het is alleen Of/Of?

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #85 Gepost op: 26-11-2009, 10:26 »
Voor het geld van één ico heb je twee Vectors met twee RC's en nog geld over om te tanken... ::)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #86 Gepost op: 26-11-2009, 10:29 »
Voor het geld van één ico heb je twee Vectors met twee RC's en nog geld over om te tanken... ::)

Ja, dat snap ik, maar ik wou even weten of het nou een complete vervanging zou kunnen zijn.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #87 Gepost op: 26-11-2009, 10:36 »
Ja hoor, één Vector is een hele goeie vervanging voor één ICO... ;)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #88 Gepost op: 26-11-2009, 10:38 »
Ja hoor, één Vector is een hele goeie vervanging voor één ICO... ;)
::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #89 Gepost op: 27-11-2009, 15:10 »
In de ronde modes kan je wel met 2x kort drukken een nieuwe ronde starten met een nieuwe afstandsmeting (= dus nullen). In de ronde mode kom door omhoog en omlaag gelijk in te houden. Nieuwe ronde start je door 2x omhoog te drukken. Alles ff uit me bolle hoofdje.

Hoelio: heb jij om op de boordspanning? Ik wel maar nog niet mee gereden in het donker, lijkt me dat er wel erg veel licht afkomt dus moet ik er ff een schakelaar tussen zetten.
None of us is as strong as all of us.