Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Live verslag OER2008  (gelezen 3116 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Live verslag OER2008
« Reactie #30 Gepost op: 08-06-2008, 09:59 »
Graag tot de volgende keer. Was super om te lezen.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Live verslag OER2008
« Reactie #31 Gepost op: 08-06-2008, 10:40 »
........... [knip]...Bij de eerste vraag was het al raak, het antwoord kon alleen maar gevonden worden boven op een berg. Alleen gutsten water en modder naar beneden dus dat was echt niet te doen. Verschillende mensen hebben het geprobeerd met verschillende banden maar helaas, geen succes. De eerste vraag is dus geneutraliseerd vanwege prut en blubber. [/knip]....
Ho .... ho .... Het antwoord op de eerste vraag kon makkelijk gevonden worden. De hoogte van de berg (dat was de vraag) was 375 meter.
Vincent en ik waren de enige die het antwoord goed hadden.
Wordt verdorie die vraag geschrap >:(
Kostte ons een goede klassering in het eindklassement.
Maar uh......  Konden Vince en ik dan zo goed tegen die berg oprijden ??
Welnee...    ::)
In de hal van het hotel hing een levensgrote topo-kaart van het gebied; de hoogte van de berg viel er gewoon van af te lezen ;D
Wat heb ik geleerd in deze fantastische rally? Naast bruut gas-geweld en scherpe banden af en toe slim zijn en je verstand gebruiken 8)  (En niet te veel mensen met lekke banden helpen die zelf 0 (=NUL !!) spullen bij zich hebben)

Organisatie en mederijders: bedankt voor alles..... het waren 8 geweldige dagen

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Live verslag OER2008
« Reactie #32 Gepost op: 10-06-2008, 17:48 »
Om de reacties ervaringen gescheiden te houden van de voorbereidingen zijn de reacties afgesplitst en verplaatst naar een nieuw topic. Hier gaat voor de rest van het jaar een slotje op.....