Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 augustus op herhaling??  (gelezen 30941 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #330 Gepost op: 23-08-2009, 18:07 »
Nou vandaag mijn debuut bij de ARM, en het fenomeen offroad track rijden. Het was echt geweldig, complimenten voor Hip en zijn maten. Misschien ging het voor sommige niet hard genoeg, maar heb mij goed vermaakt.
Tot net voor het einde van de rit, bij het positioneren van de motor om de weg te wijzen( D-systeem) viel de motor uit. Hebben geprobeerd met 2 man aan te duwen. Niet te starten, de ontsteking weigerde dienst, andere bougie nog niks. Wegenwacht gebeld en met 20 minuten waren ze er.  Zadel/Tank er af, alles na gemeten niks kunnen vinden, al de contacten in gespoten met contact reiniger. Alles weer op de plek en tik en lopen. Hij heeft nog ongeveer 3 km achter me aangereden, maar geen problemen.
Toen ik voorbij de MAC bij Barneveld reed zag ik volgens mij nog enkele staan, tuterde nog. Leek mij niet verstandig om langs te gaan. Ben ik een keer na huis gereden, ongeveer 60 km. Heeft geen klap verkeerd gegeven. Van de week nog een keer alles los halen en reinigen.

Groet TheHunter (XT350)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #331 Gepost op: 23-08-2009, 18:13 »
het was ook mijn eerste ARM rit en het is me zeker goed bevallen!
af en toe ging ik niet hard genoeg voor sommige heren, maar die haalden me dan gewoon in :P

wel was het toch behoorlijk stoffig en heb ik duidelijk een crosshelm + bril nodig.
ook zullen we niet bij iedereen die we onderweg tegen zijn gekomen een positieve indruk achtergelaten hebben: die mensen hoesten nu nog stof op ook al probeerden we dat zoveel mogelijk tegen te gaan  :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #332 Gepost op: 23-08-2009, 18:35 »
Nou, ik ben er bij. Net even een ritje gemaakt en hij rijdt. Nou alleen hopen dat er niet teveel bulten in de route zit, want met deze veer zijn kontewippers gegarandeerd!

Ik had toch een andere voorstelling bij een kontenwipper. Het leek wel een lowrider! Prachtige route hip, bedankt! Wanneer gaan we de route de andere kant op rijden?
 
1e rokerspauze


 
Voor en achterrijder samen

 

Zelfs met de gladde bandjes nog veel plezier, of jĂșist veel plezier?

 
Nog een rokerspauze, en speelkwartier voor wie zich wilde uitleven op het zandpad.

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #333 Gepost op: 23-08-2009, 18:37 »
Zooo...ook weer thuis!

Ja was weer geweldig. Het 1e deel was erg leuk!

En we hebben iid niet echt vrienden gemaakt soms....was ook soms niet te overzien....

Weet iemand trouwens waar het restaurant was waar we gegeten hebben? Had een waypoint aangemaakt, maar natuurlijk krijg ik die weer niet uit m'n gps.... ::)

Hip, JW en de andere 2 begeleiders, bedankt mannen!!!


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 85
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #334 Gepost op: 23-08-2009, 19:11 »
Hip, Wouter, Peter, bedankt voor het uitzetten en begeleiden van de rit, ik heb me bijzonder goed vermaakt vandaag, geweldige rit samen, dit smaakt naar meer....
 
En Peter nog bedankt voor de eitjes  :)
 
Wanneer gaan we weer.... wanneer gaan we weer? eh had ik al gevraagd wanneer we weer gaan?  :D
 
Rob

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #335 Gepost op: 23-08-2009, 19:25 »
Het was lekker relaxed rijden.
Ach en dat ik nu graag iets harder zou hebben willen rijden, wil niets zeggen. Een paar jaar geleden was ik degene die de rest misschien een beetje op hield......

Blijft een leuke rit, zonde dat er vanwege de toch erg stoffige omstandigheden wat alternatieven gereden zijn, maar wel heel begrijpelijk.

Misschien een ritje welke beter in najaar of voorjaar verreden moet gaan worden.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #336 Gepost op: 23-08-2009, 19:43 »

Ik had toch een andere voorstelling bij een kontenwipper. Het leek wel een lowrider!

 ;D ;D

Heeft iemand daar trouwens een foto van gemaakt?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #337 Gepost op: 23-08-2009, 20:10 »
 
 
Vond het een Leuke rit. Hip, JW en Peter bedankt.
Lekker stoffig wel en dan is zondagmiddag misschien niet de beste tijd  ;D
Jammer dat ie daarom wat is ingekort. Denk dat we een paar hele mooie stukken gemist hebben.
Ook wel een beetje jammer dat het peloton zo verbrokkeld bij de finish kwam. Had nog wel wat mensen gedag willen zeggen. Bij deze dan maar.
 
@ Jouke
Wil je graag bij een Chopperclub....?
 
Was net te laat voor een foto van de TT-Lowrider.

 
Meik

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #338 Gepost op: 23-08-2009, 20:23 »
Hip en JW, bedankt voor het begeleiden van de tocht.
Ik heb het reuze naar mijn zin gehad.
Op naar de volgende keer.
Honda Africa Twin 1999, Suzuki DR 350 1990

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #339 Gepost op: 23-08-2009, 20:25 »
he mensen,

bedankt voor de gezelligheid,  jammer idd dat t wat verbrokkeld eindigde, maar na 3 kwartier op de parkeerplaats was ik gaargekookt. daarvoor geprobeerd de 350 aan te duwen, nog voor de lowrider-mod van jouke.., waardoor we via een shortcut als eerste bij de 2 houden bogen terug waren. . gelukkig dat de boel weer opgelapt kom worden allemaal!

nu het stof uit mn oren peuteren, da's het nadeel als je altijd achteraan rijdt :)

overigens iedereen de complimenten over het rijgedrag, dat mag ook wel eens gezegd worden!  hoewel we als groep net iets te aanwezig waren op de veluwe...  alle paarde mensen waren blij, dat is ook wel eens anders!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #340 Gepost op: 23-08-2009, 20:41 »
orga bedankt en hoop jullie snel terug te zien bij een volgende rit.
uiteraard super vermaakt en met nieuwe uitdagingen(lees stof) erbij kreeg het bijna een dakar gehalte......

hahahaha
thx again greetz sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #341 Gepost op: 23-08-2009, 21:17 »
Hip bedankt dat je er weer een leuk dagje van wist te maken.   Alle mede rijders bedankt voor de leuke dag, waar uiteindelijk wel gebleken is dat we zelfs in deze toch iets te stoffige omstandigheden rekening met elkaar en de omgeveing konden houden.   Maar een koude herst/winterdag met een kop snert in de bonte koe??   Dus welke dag in december gaan we weer??    Dus ...... december op herhaling??   Wie kan e r zaterdag 12 decmber???
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #342 Gepost op: 23-08-2009, 21:35 »
Lekker dagje dicht bij huis gespeelt  8)  Hip, JW en Peter bedankt!
 
Verzamelen..

 
Hongerige meute..

 
Busje van reddende engel..

 
Komkomersalade..

 
Weer op pad..
http://www.youtube.com/watch?v=nDN0OI41qiE#noexternalembed
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #343 Gepost op: 23-08-2009, 21:41 »
hallo mensen,

leuk jullie allemaal een keer ontmoet te hebben. Hierbij nog wat foto's en een filmpje.

gr en tot een volgende keer.

Marcel

http://www.youtube.com/watch?v=u4S6odDd3Qw#noexternalembed








Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #344 Gepost op: 23-08-2009, 21:57 »
In het begin was het goed te doen, goed van de "orga" om eerder te stoppen door de stof.