Je zit er niet eens zo heel ver naast.
Principe van D-formatie is dat er 1 voor rijder is, en 1 rijder die altijd als laatste rijdt.
Bij elke afslag of eventueel onduidelijke situatie zal de (op dat moment) 2e rijder stoppen en de richting aan geven voor de rest. Die 2e rijder sluit dan voor de laatste rijder weer aan.
Dit principe rijdt heel relaxed, je hoeft als tussen rijder niet te navigeren, en krijgt regelmatig wat uitrust tijd.
Als de eerste rijder geen tweede rijder meer ziet, dan stopt hij gewoon, en wacht op een 2e rijder.
bedankt voor je uitleg Rob, scheelt mij weer tiepen
rijden volgens D is inderdaad relatief relaxed, niet navigeren maar lekker rijden
HIP: misschien 2 groepjes maken? ik met alle plezier de 2e voorrijder zijn, ik heb de route nog ( op papier) maar vanaf een ander startpunt, dat moet op te lossen zijn ik weet niet af je veel veranderd hebt?
bedankt voor je aanbod JW, ik stuur je in ieder geval garmin bestandje met route en track, ietsie veranderd tov vorige keren, moet naturrlijk niet te eentonig worden
we zien zaterdag wel wat we doen, 25 man gaat nog wel - als het veel meer wordt is splitsen zeker een optie
op zich is 1 groep wel lekker rijden, minder stilstaan om afslag aan te geven, sliert wordt wel langer en langer (tot ie breekt)
2 groepen houdt eea wel compacter, zeker bij zwaar terrein niet verkeerd, wel vaker stilstaan
update tav schouderblessure
mitella mag weer af, niet al te gek doen de komende 4 weken (maar wat is gek?), dokter is tevreden
mocht het weer gebeuren dan wordt een bezoek aan de orthopeed aangeraden om de spieren en banden aan dieper onderzoek te onderwerpen
Dieni van Alledin Support tipte
EVS Sports tbv ondersteunende materialen.
Ik heb de SB03 shoulder brace besteld om extra steun te bieden tijdens motorrijden en handballen ed.
Als het meezit kan ik de brace vandaag of morgen ophalen. Kan ik de soes rustig aan weer uit laten
Ik laat mijn ervaring met de brace uiteraard aan jullie weten.