Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 augustus op herhaling??  (gelezen 31032 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #120 Gepost op: 24-08-2008, 07:31 »
Thx Hilbert en Jan Wouter,

Was 'n mooie route, gezellig en prima voor mekaar.
Dat BMW-volk is goed mee te leven  :D, dus dat moeten we maar 'ns vaker gezamenlijk doen.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #121 Gepost op: 24-08-2008, 09:24 »
Superleuk om jullie allemaal steeds voorbij te zien komen in dat d-systeem, een aanrader. Helaas dat het bij Onno misging, ik heb nog even gewacht en wat strepen langs de weg getrokken om de route aan te geven, maar dat hielp kennelijk niet.


@wilco: veilig thuisgekomen?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #122 Gepost op: 24-08-2008, 09:36 »
Hip en JW, bedankt voor het initiatief!
Lekker relaxed gereden, met een gezellige stop in het midden.
's middags nog even op m'n oude liefde mogen  rijden. Wel een verschil tussen een LC4 adventuren en een Husaberg FE 450..Handig en fijn ding JW!

Kortom; "  't Kin wol es wer" zeggen we hier in Friesland.... ::)

groet, Marten

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #123 Gepost op: 24-08-2008, 09:54 »
Ik heb me ook kostelijk vermaakt :) Filmpje is onderweg, eerst vandaag nog verhuizen  :o

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #124 Gepost op: 24-08-2008, 09:57 »
Had water in m'n achterrem na al die plassen, dat gaat dan koken en blokkeert de boel. Na een paar minuten afkoelen ging het weer.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #125 Gepost op: 24-08-2008, 10:45 »
Citaat
erg jammer mannen, volgens Geert Jan stond hij wel degelijk op de splitsing en gingen jullie zomaar de verkeerde kant op
en vervolgens waren jullie in geen velden of wegen meer te bekennen, er is nog op jullie gewacht door JW

in ieder geval zijn jullie veilig thuis gekomen

volgende keer maar weer iets met 06 nummers doen, toch wel handig in dit soort gevallen

Okee, was dat een haakse splitsing ?

Er ging bij die plek nog vlug door mijn hoofd, we hadden toch afgesproken met het voorwiel in de gewenste richting te gaan staan...?? En toch vond ik dat ik de andere kant op moest..... inderdaad stond daar iemand, volgens mij zelfs een foto te maken.....

A, niet getreurd. Ik koop denk ik een GPSje en dan ga ik gewoon vaker dit soort dingen doen. Ik ben helemaal verkocht namelijk............

Gr
Onnoo

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #126 Gepost op: 24-08-2008, 10:58 »
Nog een keer bedankt Hip, JW en alle anderen. Superdag!!
Was op voorhand een beetje huiverig dat ik het niet bij zou kunnen sloffen op mijn eerste groepsritje (zwarte XT). Maar dat ging boven verwachting best goed!! Dankzij de heel relaxte sfeer en manier van rijden door iedereen!!
Jammer dat er toch 2 kwijt zijn geraakt  ???

Vond vooral het tweede deel van de rit geweldig: de wat langere paden en ook de modderige stukjes waren een feest!!
Moet maar eens gaan sparen voor gps-je zodat ik nog een een stukje na kan rijden  ;)

Las iets over een goed doel??? Ik weet van niets maar zou graag iets bijdragen :) Let me know!

@Biking: ging toch niet helemaal lekker op de xtx??? Setje andere wielen misschien??


groet
Michel


Offline member

  • *****
  • Berichten: 178
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #127 Gepost op: 24-08-2008, 11:23 »
Superleuk om jullie allemaal steeds voorbij te zien komen in dat d-systeem, een aanrader. Helaas dat het bij Onno misging, ik heb nog even gewacht en wat strepen langs de weg getrokken om de route aan te geven, maar dat hielp kennelijk niet.


@wilco: veilig thuisgekomen?


Offline member

  • *****
  • Berichten: 178
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #128 Gepost op: 24-08-2008, 11:30 »
Hilbert en Jan Wouter,  dit was weer een hele mooie rit !    en ... fijn om te ervaren dat er nog  nog weer naar je omgekeken en geinformeerd wordt ,  kortom ik heb een schitterende dag beleeft en ben veilig thuisgekomen .  :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #129 Gepost op: 24-08-2008, 12:59 »
en ook namens mij bedankt voor de organistaie en het rijden van de fijne rit.
heb van barneveld tot maastricht met één grote grijns op mijn gezicht gereden.
ben wél thuis na een paar biertjes in een gelukzaligmakend comaatje geraakt  :D
volgende keer graag weer !!!!

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #130 Gepost op: 24-08-2008, 13:54 »
Hip en natuurlijk JW ook zeer bedankt,was wel erg genieten,goed geregeld tot het mooie weer aan toe  ;D. met gezellig motorvolk , dus een prima ontgroening bij ARM in alle opzichten, wat mij betreft volgende keer weer !! ;D  ( eehh HIP , goede doel ?? heb ik wat gemist ? )
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #131 Gepost op: 24-08-2008, 14:48 »
Okee, was dat een haakse splitsing ?

Er ging bij die plek nog vlug door mijn hoofd, we hadden toch afgesproken met het voorwiel in de gewenste richting te gaan staan...?? En toch vond ik dat ik de andere kant op moest..... inderdaad stond daar iemand, volgens mij zelfs een foto te maken.....

A, niet getreurd. Ik koop denk ik een GPSje en dan ga ik gewoon vaker dit soort dingen doen. Ik ben helemaal verkocht namelijk............

Gr
Onnoo

De eerste 15km super genoten.  :-X

De volgende keer rij ik achter iemand anders aan en kan ik van de overige 145km ook gaan genieten.  ;)


Ach, ik vind het wel jammer dat ik niet de hele tocht heb meegemaakt maar het offroad virus heeft nog nooit zo fel door m'n aderen gestroomd. I'll be back.  8)


Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #132 Gepost op: 24-08-2008, 16:50 »
Was een erg leuk ritje, Hip!
Bedankt voor het organiseren!
Alle overigen bedankt voor de gezellige rit... :D


Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #133 Gepost op: 24-08-2008, 22:30 »
ik wil nog wel iedereen bedanken voor de grote opkomst, bij de 1e versie van deze rit kwam bijna de helft niet opdagen en je wilt natuurlijk wel een beetje eer van je werk en zo veel mogelijk anderen laten meegenieten

overigens valt die ARM/GS samenwerking ook wel weer mee, volgens mij was er slechts 1 GSClubber die niet ook op ARM te vinden is
ik had op wat meer 'echte' GS rijders gehoopt, leuk om dan de verschillen te zien tussen de speelfietsen en het grotere werk (zegt ie zelf terwijl z'n eigen GS ook in de schuur bleef :-X)

tipje van de sluier.....Cathodion en Hip zullen de handen ineen slaan en samen een leuk ritje opzetten, GeertJan heeft leuke stukken Ede en Barneveld, mijn paadjes kennen jullie nu

misschien kunnen we er wel een rondje om groot Apeldoorn van maken 8)

tussen Elspeet en Epe weet ik ook nog wel stukken die we kunnen inlijven, als iemand dan aansluitend de andere kant van Apeldoorn kan verzorgen hebben we weer een leuke nieuwe activiteit ( JW / Martijn??? )
gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #134 Gepost op: 25-08-2008, 09:04 »
Inderdaad weer mooi voor elkaar,Hip.

Makkelijker dan op de GS al kom je nu op de lange stukken en het asfalt weer wat tekort.Wel een gaaf gezicht, terwijl ik over het zandpad hobbel 8)komen de cracks over het ander spoor voorbij stuiven :D..


Fijne laatste week in je hut :P

Squid :)
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl