Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 augustus op herhaling??  (gelezen 31025 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #135 Gepost op: 25-08-2008, 09:47 »
Iedereen en vooral Hip en JW bedankt voor een toprit!
Ik vond het geweldig en van mij mag het best een paar tikkies zwaarder, zodat de husa echt eens op de proef wordt gesteld :D. Maar ja daar was de rit ook niet voor bedoeld. Het was een mooi systeem dat D systeem, in het begin ging het nog niet helemaal perfect maar na de onvoorziene pauze aan de rand van het bos en de weilanden ging het helemaal perfect :)!
Ik ben er bij voorbaat de volgende keer weer bij, SUPERRRR!!!!!
Groeten Sander

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #136 Gepost op: 25-08-2008, 18:49 »
misschien kunnen we er wel een rondje om groot Apeldoorn van maken 8)

tussen Elspeet en Epe weet ik ook nog wel stukken die we kunnen inlijven, als iemand dan aansluitend de andere kant van Apeldoorn kan verzorgen hebben we weer een leuke nieuwe activiteit ( JW / Martijn??? )
Hier is veel, heel veel inmiddels afgesloten. Gepakt worden (m.b.v. heli's met infrarood!!) betekent motor inleveren. Maar, ik ga mijn best doen om een stuk vanaf Epe richting Arnhem in elkaar te bakken zonder al te veel asfalt. Dat laatste zal niet meevallen...
We houden wel even contact.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #137 Gepost op: 25-08-2008, 19:00 »
Hier is veel, heel veel inmiddels afgesloten. Gepakt worden (m.b.v. heli's met infrarood!!) betekent motor inleveren. Maar, ik ga mijn best doen om een stuk vanaf Epe richting Arnhem in elkaar te bakken zonder al te veel asfalt. Dat laatste zal niet meevallen...
We houden wel even contact.

dat valt idd tegen  :( ken het hele stuk wel zo ongeveer tussen Apeldoorn en Arnhem (van hemelsbreed Ede/Hoenderloo/Beekbergen/Loenen) en als je wat wilt zul je illegaal moeten ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #138 Gepost op: 25-08-2008, 21:13 »
Hé Oossie, ik heb eergisteren je tweelingbroer gezien... :D Hij reed HP2, bijna alleen maar door de berm en stond de hele tijd... naast zijn HP2 heeft hij ook nog een 300EXC.
En hij is misschien nog wel vaker zwaar gecrasht als jij... :D
Het is dat hij niet op je leek, anders had het echt je broer kunnen zijn ;D


Gr Els

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #139 Gepost op: 25-08-2008, 21:15 »
Hier is veel, heel veel inmiddels afgesloten. Gepakt worden (m.b.v. heli's met infrarood!!) betekent motor inleveren. Maar, ik ga mijn best doen om een stuk vanaf Epe richting Arnhem in elkaar te bakken zonder al te veel asfalt. Dat laatste zal niet meevallen...
We houden wel even contact.

Waarom maak je er niet een rondje in het oosten van? daar is nog veel open en hebben we toch nog wel wat tracks van, routes van Markeloweekend met GS-club bijvoorbeeld. Leuk rijden daar. Ik wil op zich wel meehelpen met een route, al is mijn tijd wat beperkt.


Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #140 Gepost op: 25-08-2008, 21:54 »

Gr Els
[/quote]
dat valt idd tegen  :( ken het hele stuk wel zo ongeveer tussen Apeldoorn en Arnhem (van hemelsbreed Ede/Hoenderloo/Beekbergen/Loenen) en als je wat wilt zul je illegaal moeten ::)

ik weet wel wat stukken, het probleem zit hem in de kroondomeinen waar le lastig langs komt, maar ik heb al wel wat paadjes richting epe en ook de andere kant op richting loenen, hoewel nog niet veel.. ik ben bezig hattem-loenen te maken,
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #141 Gepost op: 26-08-2008, 14:03 »
Citaat
dat valt idd tegen   ken het hele stuk wel zo ongeveer tussen Apeldoorn en Arnhem (van hemelsbreed Ede/Hoenderloo/Beekbergen/Loenen) en als je wat wilt zul je illegaal moeten 

Behalve Ede,valt de rest wat oosie noemt allemaal onder de Groene Gemeente Apeldoorn en nog veel meer Dorpen erom heen ook (Ugchelen,lieren,etc.).Deze gemeente word al jaren bestuurd door de grootste motorhaters van NL.bijvoorbeeld is hier  ca. 20 jr. geleden een prachtige Motorcrossclub die toen al zo.n 30 jr. bestond ( VVR) gewoon vermoord door regelgeving,onder het mom van groen en milieu.Zelfs mensen die te paard of met mountainbike buiten hun afgebakende route komen hebben hier al snel problemen.Probleem bij off-roaden hier is daarbij zoals JW ook al aangeeft ,het Kroondomein aan de noordkant en het Staatsbosbeheer met Geldersch Landschap aan de andere zijden,alleen te doorkruisen zijn: of illegaal,of heel veel asfalt te pakken.De open structuur van zandwegen zoals Hip heeft laten zien afgelopen zat. 23-08 o.a. bij Putten  :D,is hier in (Bos - )omgeving niet legaal aanwezig.
Kortom de verbinding is best te maken van Hip z.n rit vanaf de Amersfoortseweg bij Nw. Milligen richting Kootwijk,daar over de grindweg richting Assel langs het spoor verder richting Apeld. (ook bekend bij JW en Martijn had ik Zaterdag al begrepen  ;) ),dan kan je doorsteken naar Ugchelen,Beekbergen,Hoenderloo,maar word het asfalt gehalte al veel te hoog en zit je eigenlijk ook al een stukje illegaal en word directe leuke verbinding nog niet makkelijk.

ik blijf er ook aan meedenken,mischien met allemaal een stukje route,komt er toch een mooie aansluiting op Hip z.n trip of misschien een stukje dat zelfstandig de moeite waard is.

hoi Uppie

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 105
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #142 Gepost op: 26-08-2008, 17:00 »

@Biking: ging toch niet helemaal lekker op de xtx??? Setje andere wielen misschien??


groet
Michel



Da's misschien wel verstandig hahaha. Ik kwam er al heel snel achter dat de motor alle kanten op wou behalve de goede :(
Ik had mezelf en de motor waarschijnlijk iets overschat maar nu weet ik voor eer een evt. volgende keer wel dat echte noppenbanden icm met 21" voorwiel waarschijnlijk wel een must zijn.
Ik ben 's morgens doorgereden naar Made in Brabant waar ik een testrit heb gemaakt op een xt660z tenere. Dat ding rijdt echt perfect en wordt denk ik wel m'n volgende fiets. Dus toch nog een leuk dagje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #143 Gepost op: 26-08-2008, 21:20 »
we hoeven niet krap rond Apeldoorn te gaan, beetje verder naar oosten (over de IJssel desnoods) is ook prima

zo weinig mogelijk asfalt uiteraard, maar wel legaal blijven
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #144 Gepost op: 26-08-2008, 22:46 »
ik ben nu ook een beetje aan het zoeken aan de andere kant van apeldoorn, wat meer bij het kanaal en richting ijssel. er zijn wel wat paden  die ik gevonden heb noord-oost van apeldoorn, maar ik heb nog geen netwerk in kaart. ik heb een mooieaanrijdroute gemaakt die ik gebruikt heb tijdens het controlleren van de ms1000 maar die route bleek verre van legaal..
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #145 Gepost op: 27-08-2008, 22:01 »
prima dag gehad, voor herhaling vatbaar  :)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #146 Gepost op: 30-08-2008, 21:41 »
Nou, dat viel even tegen. De opnames zijn grotendeels mislukt (voornamelijk door mijn onkunde) en de opnames die wel gelukt zijn waren erg saai. Daarbij kwam dat ik een groot gedeelte achter een HP2 reed, wat mooie beelden oplevert, maar dergelijke motoren hou ik niet bij op mijn oud XT'tje. Anyway, ik heb dus wel iets, maar ik heb er geen moeite meer in gestoken om hem goed te monteren en alleen maar alles snel achter elkaar geplakt. Kwaliteit valt ook een beetje tegen (camera is goed, opname apparaat minder).

Bestand is 300Mb groot en ik vind het prima als iemand de moeite neemt om hem op youtube te zetten (heb ik zelf nog geen ervaring in en vind filmpje niet waardig genoeg om het er op te zetten).

http://mekmekmek.student.utwente.nl/~jouke/ARM-rit.avi

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #147 Gepost op: 31-08-2008, 09:07 »
IK kijg alleen de gorillazz the horen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #148 Gepost op: 31-08-2008, 09:55 »
IK kijg alleen de gorillazz the horen
ik krijg deze melding Met Video Edit Magic:
A video codec required to play or convert this file is missing.Try loading the file into the Windows Media Player, which may be able to automatically download and install the necessary codec.
En met Windows Media Player doet 'ie het ook niet (en met Adobe Pemiere Pro ook niet)..
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: 23 augustus op herhaling??
« Reactie #149 Gepost op: 31-08-2008, 10:29 »
Bij mij doet ie het prima, en de kwaliteit is ook nog niet zo slecht hoor!
Prima impressie!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3