Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp  (gelezen 7502 keer)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2008, 07:03 »
Het is belangrijk dat je je achterlichten, kentekenverlichting en mistlamp in een goede diepe stevige u-balk monteert.

Als je dát doet kan je de aanhanger ook kantelen op de achterkant en ergens tegen een blind muurtje rechtopzetten.

Abus grondanker in de muur boren en het slot op 2 meter hoogte vastzetten; kan de aanhanger ook niet omvallen zodra er kinderen inklimmen.

Bij mij staat hij zo al drie jaar en nog nooit klachten gehad. Hij heemt ook maar 0.3 m2 in op deze manier.

Het mooie van deze aanhanger die Bolski aanbied is dat je dat hier zelf nog kan fabriceren.en opbouwen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
aanhanger gejat en weer boven water, iemand belangstelling?
« Reactie #17 Gepost op: 16-01-2010, 14:35 »
soms zit het mee, paar maanden geleden dacht vriend van Alex zeker te weten onze aanhanger gespot te hebben in de Boekelermeer, nonchalant paar piccies gemaakt van trekkende auto - motor - berijder, op basis hiervan heeft Alex melding gemaakt bij politie dat hij zelf de aanhanger had zien rijden en geeft alleen kenteken door, zou toch genoeg moeten zijn
maanden later, na paar keer navragen, wordt er eindelijk actie ondernomen a.d.h.v. kenteken van auto, betrokken persoon ontkent uiteraard alles, politie belt mij dat ze niet verder kunnen
maar gelukkig hebben we de fotos nog, dus politie kan alsnog aan de bak (lijkt wel met enige tegenzin te gaan)
ik ben net gebeld dat mijn karretje opgespoord is, 'eigenaar' heeft hem gekocht via marktplaat zegt ie - weet niet meer van wie  ::) uiteraard, maar doet afstand

binnenkort kan ik hem dus terug verwachten, maar aangezien ik inmiddels al een andere heb mag ie wat mij betreft in de aanbieding, hopelijk ziet er nog beetje knap uit

iemand???




gr Hilbert

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: aanhanger gejat en weer boven water, iemand belangstelling?
« Reactie #18 Gepost op: 16-01-2010, 14:51 »
soms zit het mee, paar maanden geleden dacht vriend van Alex zeker te weten onze aanhanger gespot te hebben in de Boekelermeer, nonchalant paar piccies gemaakt van trekkende auto - motor - berijder, op basis hiervan heeft Alex melding gemaakt bij politie dat hij zelf de aanhanger had zien rijden en geeft alleen kenteken door, zou toch genoeg moeten zijn
maanden later, na paar keer navragen, wordt er eindelijk actie ondernomen a.d.h.v. kenteken van auto, betrokken persoon ontkent uiteraard alles, politie belt mij dat ze niet verder kunnen
maar gelukkig hebben we de fotos nog, dus politie kan alsnog aan de bak (lijkt wel met enige tegenzin te gaan)
ik ben net gebeld dat mijn karretje opgespoord is, 'eigenaar' heeft hem gekocht via marktplaat zegt ie - weet niet meer van wie  ::) uiteraard, maar doet afstand

binnenkort kan ik hem dus terug verwachten, maar aangezien ik inmiddels al een andere heb mag ie wat mij betreft in de aanbieding, hopelijk ziet er nog beetje knap uit

iemand???



Ik toon lichte interesse. Hangt er allemaal een beetje vanaf wat de prijs en de staat van dat ding is :).

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #19 Gepost op: 16-01-2010, 15:01 »
Goed nieuws Hip!
Jammer dat het zo stroef ging bij de politie.

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2010, 15:17 »
heb ook wel interesse!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2010, 16:24 »
Het duurt even maar dan heb je toch resultaat!
Het is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd, maar nu kan je in ieder geval nog iets van je geld terug krijgen (door deze te verkopen)..

Eerlijk duurt het langst.. (wel heel lang in dit geval..)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2010, 17:19 »
Goed nieuws Hip!
Vreemd dat de "eigenaar" op marktplaats hier iets voor betaald heeft en zonder morren afstand doet van het gekochte....  ::)
Ik heb een aanhanger (met kenteken) maar het is een mooi dingetje dus je bent ém zo kwijt. Succes ermee!
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2010, 17:21 »
Vreemd dat de "eigenaar" op marktplaats hier iets voor betaald heeft en zonder morren afstand doet van het gekochte....  ::)

Dat vond ik inderdaad ook een beetje.. Hoe noem je dat? verdacht??
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2010, 18:34 »
dus je bent ém zo kwijt.
Ja, dat had ie al eerder gemerkt ......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2010, 18:51 »
Verdacht? Van diefstal of van heling?

Het laatste geval blijft mogelijk als het een koopje was, bijv. 200 Euro. Dan weet je toch ook al hoe laat het is?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #26 Gepost op: 16-01-2010, 19:03 »
Een van de twee, maakt niet uit..

Het klinkt wel een beetje "apart" dat de huidige eigenaar de aanhanger zomaar afgeeft..
Als je gewoon weet dat het een totaal legale aankoop was doe je dat niet zomaar..

Hij zal vast wel vermoed hebben dat er iets niet helemaal in de haak was.. (of hij heeft hem zelf gejat, kan ook..)

Maargoed, misschien moet ik niet te snel oordelen en is het gewoon een vriendelijke meneer die er heel erg van baalt dat de aanhanger die hij eerlijk heeft gekocht eigenlijk gestolen is.. En hem daarom graag weer afstaat aan de rechtmatige eigenaar.
Hij zal dan zelf wel verhaal gaan halen bij de verkopen, wel jammer dat hij niet meer weet wie dat is..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #27 Gepost op: 16-01-2010, 19:18 »
't is allemaal inderdaad wat al te makkelijk zo, "sorry agent, ik heb geen flauw idee meer van wie ik de aanhanger gekocht heb......"

ik heb zelfs begrepen dat ik weinig kans op terugkrijgen zou hebben als iemand geheel bewuster trouw mijn karretje voor een normale prijs zou hebben gekocht (geheeld.....)
probleem is dat de politie nu moet bewijzen dat de man inderdaad de dader of bewuste heler is, weinig kans  >:(

in ieder geval kan ik er hopelijk weer een ander blij mee maken, afhankelijk van de staat van onderhoud  ::) wordt het een alleszins redelijke vraagprijs (is 800 - 900 euro redelijk  ;)), als ie binnen is post ik wel een mooi plaatje

Jouke mag eerst ja of nee zeggen, daarna is Dirk aan de beurt
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #28 Gepost op: 16-01-2010, 19:30 »
Je zou als politie eigenlijk moeten mogen vragen om iemands mobielnummer en bij de operator de info opvragen van de GSM-mast waar de aanhanger stond en van de avond dat hij gestolen werd.

Staat in de roaminggegevens dat die persoon daar was dan is hij iig schuldig aan diefstal.

Maar ja, dat zal wel niet mogen ivm privacy. Privacyschending is pas in het geding als je alle masten van NL opvraagt en kunt zien waar die persoon werkelijk was.

Maar ja, het is nu al goedgekomen, niet?

Een van de twee, maakt niet uit..

Het klinkt wel een beetje "apart" dat de huidige eigenaar de aanhanger zomaar afgeeft..
Als je gewoon weet dat het een totaal legale aankoop was doe je dat niet zomaar..

Hij zal vast wel vermoed hebben dat er iets niet helemaal in de haak was.. (of hij heeft hem zelf gejat, kan ook..)

Maargoed, misschien moet ik niet te snel oordelen en is het gewoon een vriendelijke meneer die er heel erg van baalt dat de aanhanger die hij eerlijk heeft gekocht eigenlijk gestolen is.. En hem daarom graag weer afstaat aan de rechtmatige eigenaar.
Hij zal dan zelf wel verhaal gaan halen bij de verkopen, wel jammer dat hij niet meer weet wie dat is..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: aanhanger gejat gvd! hou je ogen open svp
« Reactie #29 Gepost op: 16-01-2010, 19:36 »
mooi hip, gefeliciteerd, leuke januari bonus moet je maar denken! en nog meer goed nieuws: ik heb bij het opruimen van de schuur je stuur-bescherm-robber-knop gevonden!   nu de andere helft van de schuur nog, wie weet wat ik morgen nog meer tegen kom!
offroadmotorloos. even.