Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: BDM Allroad rit zondag 5 oktober  (gelezen 9680 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #60 Gepost op: 04-10-2008, 21:12 »
zou willen dat ik zo'n goeie smoes had om niet komen als ktm fan Onno..... ;)

Ik ben heel gewoon nogal een beetje ziekjes.... Baal daar wel enorm van want verheug me erg op een potje modderworstelen.
Baal dr zo erg van dat ik denk dat ik morgen gewoon wel kom en dan maar zie hoever het gaat.....

Als t morgen niet lukt wil ik 'm binnenkort beslist wel eens rijden (Onno ook mee?). Dus als iemand de route heeeeel goed wil onthouden ( ;)) dan hou ik me aanbevolen!!!!

tot morgen en/of have fun
Michel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #61 Gepost op: 04-10-2008, 21:49 »
 8) Bij BDM de poort uit links, 100m stoplicht links, 500m stoplicht links, 100m parkeerplaats links, een grote parkeerplaats (Korianderplein W C de Meehn) is zelfs een stuk overkapping om droog te staan bij aankleden, en als je terugkomt is de snackbar open,en alles staat vol in het zicht van een doorgangsweg weg.
Hemelsbreed 600m van BDM .

Maar er kon wel eens plaats genoeg zijn morgen :D 

Hans D
Big Bigger Tiger en Big again

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #62 Gepost op: 04-10-2008, 23:13 »
Whoeha, ik stond vandaag bij BDM op de stoep. Verdacht rustig..... tja, er staat toch echt 5 oktober... en niet 4

Zelf maar een rit gereden. Als het nou echt mooi weer zou zijn morgen, was ik nog wel een keer heen en weer gereden (130 km enkele reis).... maar met deze voorspellingen....

Onno



 ;D ;D Da's een beetje blond ;D
Dacht beetje saaie rit dus ga wat anders doen.. baal nu een beetje.. hou wel van modder ;)
Have fun you all :D
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #63 Gepost op: 05-10-2008, 07:56 »
Sorry mensen, maar Marten haakt af vanwege het slechte weer.
Het is me domweg te gevaarlijk met deze harde wind, en bovendien heel erg niet zo leuk met al die regen.
Voor die wel gaan; veel plezier!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #64 Gepost op: 05-10-2008, 08:05 »
Hmm, waar moeten we dan achter rijden? :o

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #65 Gepost op: 05-10-2008, 08:48 »
volg mij maar ..... en Marten, het valt best mee hoor, Omdat Apeldoorn 30 meter boven zeeniveau ligt staan er geen plassen in mijn tuin ...... maar de beek stroomt dubbel hard :confused:
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #66 Gepost op: 05-10-2008, 16:01 »
weer thuis, Vond het erg gaaf om te doen, dit ga ik zeker nog vaker doen!

Klepdeksel gecontroleerd, en er zijn twee bouten dol. Van de week wat te doen dus. Schade valt gelukkig mee.

Bedankt dat ik mee mocht rijden, en Martijn bedankt voor het voorrijden. Ik heb mijn eigen roadbook maar gelaten voor wat het was, had m'n handen vol om een beetje op de weg te blijven!

Ik vond het erg geslaagd.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #67 Gepost op: 05-10-2008, 17:17 »
Eerstvolgende aanschaf: waterdichte jas. Maar voor de rest super ritje. Wind was wel een extra element in offroad rijden, maar ik vond het prima te doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #68 Gepost op: 05-10-2008, 17:20 »
Wij zijn ook weer thuis ........ was een heerlijke rit, het weer was eigenlijk super, lekker weinig wandelaars en paarden enzo.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #69 Gepost op: 05-10-2008, 17:29 »
zo, netde verzopen kat begraven en hup in mn warme kloffie! 
@ komkommer: tip: simpel regenjasje onder rits, werkt perfect en neemtlekker mee. vrijwel helemaal droog gebleven!
@martijn: helemaal mee eens, was top zo, terugweg droog was nog wel een mooie bonus geweest..
Voor de volgende keer nog even een leuke offroadroute terug vinden, maken we er een rondje 250km van!

BDM weer bedankt voor de route en organisatie, op naar de brabo600!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #70 Gepost op: 05-10-2008, 18:24 »
Leuke rit! Heb erg genoten. Onder aanvoering van Els als navigator hadden we een strak tempo.
Complimenten voor Els! En voor BDM en Louise natuurlijk.
@JW - het laatste stuk A50 was ook geen feest. En binnenkort die Zumo direct op de accu zetten...  ::)
Bijgaand een foto op het eindpunt:

KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #71 Gepost op: 05-10-2008, 20:34 »
Ook weer thuis (al een tijdje ......... eerst ff meissie knuffelen).
Heerlijk gereden, alleen terug naar huis opgehouden door een hoop zondagsrijders.

Ben toch blij da'k gisteren nog even een regenbroek heb gekocht bij de zeeman (=perfect).

Martijn bedankt voor het voorrijden. Louise en BDM bedankt voor de rit.
...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #72 Gepost op: 05-10-2008, 21:28 »
Ook weer thuis (al een tijdje ......... eerst ff meissie knuffelen).
Dat mag ook wel, Leon; je hebt immers haar DRZ (alweer...) meegenomen. Hij kwam wel van pas hé, vandaag?
Tot de volgende keer! (19-10: Hengelo??)
Gr.  Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #73 Gepost op: 05-10-2008, 21:55 »
Ik ben ook weer heel thuis gekomen. Toch de Yamaha nog een keer laten stuiteren, hij viel na de rit van de aanhanger toen ik de (natte) spanbanden niet goed vastkreeg. Er hangt nu nog een sterk benzineluchtje omheen, de oorzaak zal ik morgen wel eens bekijken.
Ik weet nu zeker dat mijn jas NIET waterdicht is  :stupid: Na zo'n 15 jaar trouwe dienst ga ik nu maar eens serieus naar een andere kijken. (wie heeft er een tip voor een goede enduro-jas waar je veel in kan stouwen??

BDM en Louise bedankt! Ondanks mijn te late vertrek van bijna 12:00 en daardoor was haastige rijstijl heb ik toch een leuke dag gehad. Blij dat het tijdens de rit niet te hard regende, de terugweg naar BDM was natter :(

tot de volgende keer!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #74 Gepost op: 06-10-2008, 00:12 »
Ik heb gezien dat de eerste foto's al op de site staan:

http://duursma.biz/bdm/v/BDM+Allroadrit+2008/