Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?  (gelezen 8875 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #30 Gepost op: 18-10-2008, 11:13 »
Mja, ik heb ook liever een enduro machine en een mooie aanhanger waar hij op kan. Dat zit er financieel gewoon niet in (student). Maar opzich lijkt het me wel ideaal om deze motor goed onder de knie te krijgen. Ik ga een lange reis maken, dus motorbeheersing is wel iets waar ik op wil trainen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2008, 11:16 »
Citaat
Wacht. Aanhanger?  :-X

En anders lees ik gewoon de site:
OFF-ROAD EN 1 DAGLICENTIE HOUDERS

Off-road rijders kunnen onderstaand inschrijfformulier thuis invullen en meenemen op zondag 19 oktober naar de inschrijving. Ook de 1 daglicentie houders kunnen het KNMV formulier reeds thuis invullen en meenemen.


Schijt, ik ga gewoon. En gewoon op mijn XTZ  8)

juist je kunt gewoon ter plekke daglicentie kopen inschrijven en op je eigen tempo gaan er zijn er altijd wel die sneller gaan ook die langzamer gaan. Zeker jij (en ik)met zware machine komen ze je wel voorbij op sommige stukken degene die je achterop rijdt zorgt maar dat hij voorbij gaat.

Ik moet 67km rijden ga ook over weg hoop alleen dat alles heel blijft anders moet ik liften terug naar nijmegen...

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2008, 11:17 »
denk dat je wel je motor leert kennen.
Ik ben benieuwd naar de verhalen!

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2008, 11:53 »
juist je kunt gewoon ter plekke daglicentie kopen inschrijven en op je eigen tempo gaan er zijn er altijd wel die sneller gaan ook die langzamer gaan. Zeker jij (en ik)met zware machine komen ze je wel voorbij op sommige stukken degene die je achterop rijdt zorgt maar dat hij voorbij gaat.

Ik moet 67km rijden ga ook over weg hoop alleen dat alles heel blijft anders moet ik liften terug naar nijmegen...

frank

Haha, ik zit in de zelfde situatie :). Hij moet het wel blijven doen :P.  Nouja, het wordt in iedergeval wel mooi weer.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2008, 12:51 »
Jullie hebben me wel nerveus gemaakt... Ik ben al begonnen aan het strippen van mijn motor. Maar ik kom eigenlijk niet verder dan achterstepjes demonteren. Wie heeft er nog wat ideeen om mijn motor lichter te maken? (xtz660).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2008, 13:05 »
nou heb net 5kg gereedschap erop gebonden dus lichter?  ::)

zal niet lukken vrees ik.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2008, 16:10 »
Van noppenforum:

Hengelo is zondag de "place to be" voor de echte off the road rijder, dan kun je nog een beetje een EK enduro man voelen omdat de route gedeeltelijk over de EK route loopt. Maar gelukkig voor ons OTR ridders wordt dat gedeelte van de route gevlakt na de EK. Vrolijk/Happy

Verder is het gedeelte van de proef met de boomstammen en de bakken met puin ook niet in de OTR route opgenomen. Vrolijk/Happy En na afloop natuurlijk weer groot feest met "de Sleppers".

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2008, 16:44 »
Jullie hebben me wel nerveus gemaakt... Ik ben al begonnen aan het strippen van mijn motor. Maar ik kom eigenlijk niet verder dan achterstepjes demonteren. Wie heeft er nog wat ideeen om mijn motor lichter te maken? (xtz660).

Je kunt je zijkappen eraf halen, dan hoeft een ander ze niet meer op te rapen ;)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2008, 17:13 »
Hehe, ik heb het wel gemerkt. Op de tweede dag had ik door de modder in mijn stekkertjes geen stroom meer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #39 Gepost op: 18-10-2008, 17:57 »
Ik ben vandaag even wezen kijken maar zelden zo'n mooi parcourse gezien ...... als je morgen gaat zou ik maar heeeel vroeg gaan want er worden meer dan 1000 deelnemers verwacht en dan zijn die mooie gevlakte paden en de nieuwe paden in no time net zo zwaar als sommige zandbakken vandaag.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #40 Gepost op: 18-10-2008, 18:05 »
Ik ben vandaag even wezen kijken maar zelden zo'n mooi parcourse gezien ...... als je morgen gaat zou ik maar heeeel vroeg gaan want er worden meer dan 1000 deelnemers verwacht en dan zijn die mooie gevlakte paden en de nieuwe paden in no time net zo zwaar als sommige zandbakken vandaag.

 :o Meer dan duizend. Hoelaat begint zoiets?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #41 Gepost op: 18-10-2008, 18:33 »
Ben vanmiddag ook even wezen kijken. De delen van het parcours die ik heb gezien zijn idd prachtig. (heel) veel stoppelvelden en smalle slingerpaadjes door het bos.
Heb ook nog stukjes van het nk/ek gezien en een paar honderd meter over de route gereden (openbare zandweg..).  Maar dus ook veel sporen ala crossbaan en voor mij op de xt niet makkelijk te rijden  ::) Wel gaaf!
Ben heel benieuwd hoe dat gaat op de XTZ.
Ik sla even over  ;) moet eerst maar eens wat meer oefenen.....
have fun morgen voor iedereen die gaat!!!!
Kom misschien nog wel even zwaaien  :o

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #42 Gepost op: 18-10-2008, 21:14 »
1000 deelnemers zullen ze vast niet halen omdat het merendeel van de rijders die uit Brabant en Limburg komen voor de off-road rit in Hapert kiezen.
Scheelt voor deze mensen een paar honderd kilometer rijden.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #43 Gepost op: 19-10-2008, 15:02 »
Ok, ik heb maar een rondje gereden  :-X. Ik laat volgende keer mijn allroad motor mooi allroad ritjes doen. Dit was toch echt een beetje teveel van het goede...

Lagen nog behoorlijk wat motoren in kreukels langs de kant, dat heb ik dan weer niet gedaan :P. Wel 2 keer gevallen. De eerste keer was halverwegen en toen was mijn schakelunit mooi 180graden gekruld. Beetje tegenaan geschopt en kon de ronde weer verderrijden. Gelukkig ging het redelijk goed waar er mensen stonden ^_^.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: gaan er meer mensen met "grote brommer" naar hengelo?
« Reactie #44 Gepost op: 19-10-2008, 15:50 »
wow Jouke, je bent een held!
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007